Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00068537/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
- 2021/BZP 00071254/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113879 z dnia 2021-07-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa cateringowa - dla uczestników projektu MEN „WF z AWF” dla Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz Filii w Białej Podlaskiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marymoncka 32
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-968
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 864-18-75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.bojarska@awf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://awf.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa cateringowa - dla uczestników projektu MEN „WF z AWF” dla Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie oraz Filii w Białej Podlaskiej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01681b08-bfce-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSZP 371/12/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 170925,93 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120000 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Usługa Cateringowa dla AWF Warszawa4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 1200000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa cateringowa dla AWF Warszawa Filia w Białej Podlaskiej4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 50925,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100684,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100684,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100684,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Mendra A.M. GASTRO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130470093
7.3.3) Ulica: Pańska 75
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-834
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100684,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-17 do 2021-07-17Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty zawierają błędy w obliczeniu ceny, wykonawcy powinni dokonać podziału wysokości
opodatkowania wg 23% i 8 % stawki podatku VAT
2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa tokarki CNC.
- Długoterminowy najem fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.1.2025
- Świadczenie usług ochrony nieruchomości pozostających w 14/1, 14/2, 9/6, 15, obręb 6-07-05, m.st. Warszawa, dzielnica Wola
- Świadczenie usług cateringowych podczas posiedzeń Rady Naukowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. TP-6/25/KT
- Dostawa spektrofotometrów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa gastronomiczna dla uczestników projektu podczas wizyt studyjnych i branżowych w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' ; nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23
- Organizacja i przeprowadzenie 5 - dniowej półkolonii zimowej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat z terenu Powiatu Krapkowickiego
- Usługi wyżywienia dla uczestników projektu Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa
- ,,Dostawa gorących posiłków dla OPS w Strzegomiu na okres od 03.02.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Gminnego Przedszkola w Łapczycy Oddział w Gierczycach i Oddział w Moszczenicy
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Departamentu Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.