Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00675043/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór Inwestorski i rozliczanie robót wraz z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania: Budowa Multifunkcyjnego Centrum Rozwoju w Świdniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7a77095-2d95-4a2d-bef2-e523169a2ae01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór Inwestorski i rozliczanie robót wraz z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania: Budowa Multifunkcyjnego Centrum Rozwoju w Świdniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7a77095-2d95-4a2d-bef2-e523169a2ae0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029405/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Nadzór Inwestorski i rozliczanie robót wraz z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania: Budowa Multifunkcyjnego Centrum Rozwoju w Świdniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00675043
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WINZP 271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, zamówienia pod nazwą: Nadzór Inwestorski i rozliczanie robót wraz z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania: Budowa Multifunkcyjnego Centrum Rozwoju w Świdniku.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonywanie obowiązków nadzoru inwestorskiego we wskazanych w pkt. 2) branżach zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.),
2) nadzorowanie inwestycji przez Zespół Nadzoru, w skład którego wchodzą:
a) Inżynier Kontraktu – koordynujący pracę pozostałych członków Zespołu, pełniący zarazem funkcję Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych,
b) Inspektor nadzoru robót elektrycznych,
c) Inspektor nadzoru robót sanitarnych,
d) Inspektor nadzoru robót drogowych,
e) Specjalista ds. rozliczeń,
3) zapewnienie w każdy dzień pracy budowy obecności na budowie co najmniej jednego z członków Zespołu Nadzoru,
4) zapewnienie funkcjonowania przez cały okres realizacji inwestycji, codziennego swobodnego obiegu dokumentacji oraz kontaktu pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą i Wykonawcą Robót,
5) prowadzenie dokumentacji wymaganej przez Prawo budowlane, oraz na warunkach określonych przez niniejszą umowę i umowę z Wykonawcą Robót,
6) przygotowanie dokumentacji do rozliczeń rzeczowych i finansowych z Wykonawcą Robót i jego podwykonawcami,
7) organizowanie Narad Technicznych, sporządzanie z nich protokołów
i przekazywanie ich zainteresowanym stronom,
8) bieżąca weryfikacja zgodności realizowanych robót z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową,
9) współdziałanie z Zamawiającym w rozpatrywaniu wszelkiego rodzaju skarg
i roszczeń Wykonawcy Robót oraz osób trzecich, wywołanych realizacją inwestycji,
10) rozliczenie Inwestycji i przygotowanie dowodów przejęcia środków trwałych OT
w wymaganym terminie,
11) nadzór nad sporządzeniem przez Wykonawcę Robót dokumentacji powykonawczej oraz materiałów niezbędnych do wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
12) współdziałanie z przedstawicielami Zamawiającego, Wykonawcą Robót, osobami sprawującymi nadzór autorski we wszystkich sprawach dotyczących realizowanej inwestycji,
13) zapewnienie poprawnej, bieżącej współpracy Zespołu Nadzoru z Inspektorami Nadzoru Inwestorskiego z ramienia Zamawiającego, nie wchodzącymi w skład Zespołu Nadzoru Wykonawcy,
14) nadzór nad jakością oraz terminowością realizacji prac wykonywanych przez Wykonawcę Robót.
3. Wykonawca w terminie 15 dni od daty podpisania umowy zobowiązany jest zapewnić funkcjonowanie Biura Inżyniera Kontraktu (składającego się z co najmniej dwóch pomieszczeń biurowych) zlokalizowanego w odległości nie więcej niż 10 km od terenu budowy tj. od ulicy Generała Grota Roweckiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723240 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 584250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZDI Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950188927
7.3.3) Ulica: Jana Kiepury 6
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 584250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Skanowanie rejestrów ewidencyjnych oraz dokumentów zmian dla jednostki ewidencyjnej Gmina Trawniki oraz Gmina Miejska Świdnik
- Termomodernizacja budynku biblioteki przy ul. Gen. Maczka 3 w Świdniku
- Dostawa wielofunkcyjnego pojazdu wolnobieżnego (ładowarki) wraz z osprzętem do robót budowlanych oraz funkcją zamiatarki
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Nadzór inwestorski - kontrola realizacji inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy zbiegu ul. Wyspiańskiego i ul. Klasztornej w Leżajsku wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Hańsk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.