eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockRealizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem"



Og³oszenie z dnia 2021-07-14


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00114371 z dnia 2021-07-14

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za ¿yciem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto P³ock Specjalny O¶rodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 w P³ocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000705090

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Lasockiego 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw2plock@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bip.zjo.lo.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za ¿yciem”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1538f257-e334-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00114371

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003465/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za ¿yciem”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ePUAPu lub poczty elektronicznej sosw2plock@poczta.onet.pl umo¿liwiaj±cej identyfikacjê podmiotów przekazuj±cych te dokumenty elektroniczne oraz ustalenie dok³adnego czasu i daty ich odbioru.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne.
1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych,
o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji
przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5)Zamawiaj±cy przekazuje ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.

Z³o¿enie oferty.
1) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
2) Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim.
3) Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) Formularz do z³o¿enia oferty na ePUAP mo¿na przes³aæ bez podpisu lub z podpisem, za³±czona do formularza oferta musi byæ podpisana.
5) Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
6) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ.
7) Oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert.
8) Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu.
9) Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Realizuj±c obowi±zek wynikaj±cy z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) – dalej jako RODO, informujemy, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest Specjalny O¶rodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 z siedzib± w P³ocku, ul. Lasockiego 14, tel. 24 366 03 50, e-mail: sosw2plock@poczta.onet.pl, reprezentowana/-y przez Dyrektora.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Specjalnym O¶rodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 z siedzib± w P³ocku, ul. Lasockiego 14, jest mo¿liwy pod adresem e-mail iod@zjoplock.pl, tel. 24 367 89 34
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za ¿yciem” prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± podmioty do tego uprawnione na podstawie przepisów prawa, m.in. osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1-2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 ze zm.), b±d¼ w zwi±zku z konieczno¶ci± wype³nienia obowi±zku prawnego na nich ci±¿±cego. Administrator mo¿e równie¿ udostêpniaæ dane osobowe podmiotom na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, np. dostawcom us³ug teleinformatycznych (hosting, dostarczanie lub utrzymanie systemów informatycznych), dostawcom us³ug ksiêgowych, prawnych i doradczych.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez 4 (proszê wskazaæ okres przechowywania zgodnie z JRWA).
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich i organizacji miêdzynarodowych.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± podlega³y profilowaniu.
9. Pani/Pana prawa w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych oraz kopii tych danych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Przy czym zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
10. Ma Pani/Pan prawo do z³o¿enia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), je¶li uzna Pani/Pan, ¿e dane s± przetwarzane niezgodnie z prawem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5-2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajêæ fizjoterapii/rehabilitacji ruchowej -320 godzin

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Us³ugi szkolnictwa podstawowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajêæ terapii integracji sensorycznej -320 godzin

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Us³ugi szkolnictwa podstawowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajêæ logopedycznych - 500 godzin

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Us³ugi szkolnictwa podstawowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajêæ logopedycznych - 500 godzin

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Us³ugi szkolnictwa podstawowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajêæ logopedycznych - 500 godzin

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Us³ugi szkolnictwa podstawowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajêæ logopedycznych - 500 godzin

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Us³ugi szkolnictwa podstawowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Czê¶æ I prowadzenie zajêæ fizjoterapii/rehabilitacji ruchowej
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wykazanie, ¿e osoba/ osoby realizuj±ca zamówienie posiada kwalifikacje:

ukoñczy³a jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, studia wy¿sze na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
ukoñczy³a studia wy¿sze w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.

Na spe³nienie powy¿szego warunku nale¿y wykazaæ tê sam± osobê/ osoby, której/których do¶wiadczenie zawodowe podlega punktacji na etapie z³o¿enia oferty.

Czê¶æ II prowadzenie zajêæ terapii integracji sensorycznej
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wykazanie, ¿e osoba/ osoby realizuj±ca zamówienie posiada kwalifikacje:

ukoñczy³a jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, studia wy¿sze na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
ukoñczy³a jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, studia wy¿sze na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, a ponadto ukoñczy³a studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii w³a¶ciwej dla pobudzania psychoruchowego i spo³ecznego rozwoju dziecka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.

Na spe³nienie powy¿szego warunku nale¿y wykazaæ tê sam± osobê/ osoby, której/których do¶wiadczenie zawodowe podlega punktacji na etapie z³o¿enia oferty.


Czê¶æ III, IV, V, VI prowadzenie zajêæ logopedycznych
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wykazanie, ¿e osoba/ osoby realizuj±ce zamówienie posiada kwalifikacje:

ukoñczy³a jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, studia wy¿sze na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
ukoñczy³a jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, studia wy¿sze na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, a ponadto ukoñczy³a studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii w³a¶ciwej dla pobudzania psychoruchowego i spo³ecznego rozwoju dziecka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub
ukoñczy³a studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
ukoñczy³a studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, studia wy¿sze magisterskie i studia pierwszego stopnia lub studia podyplomowe w zakresie logopedii, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.

Na spe³nienie powy¿szego warunku nale¿y wykazaæ tê sam± osobê/ osoby, której/których do¶wiadczenie zawodowe podlega punktacji na etapie z³o¿enia oferty.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osoby lub osób skierowanych do prowadzenia zajêæ,
bior±cych udzia³ po stronie Wykonawcy w realizacji przedmiotu umowy na zasadach:
a) w sytuacji zdarzeñ losowych oraz w przypadku niewywi±zywania siê z pe³nionych
obowi±zków na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy,
b) pod warunkiem, ¿e zmiana nast±pi na osoby, które spe³niaj± warunki okre¶lone w swz i
kryteria zgodne z ofert± oraz nie spowoduje zmiany rankingu wykonawców,
c) po zg³oszeniu potrzeby i uzasadnienia zmiany w formie pisemnej, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 3
dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian,
d) ze skutkiem, ¿e zmiany nie wp³ywaj± na termin wykonania prac i nie maj± wp³ywu na zmianê
wynagrodzenia.
e) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê jednej osoby/ osób na inn± lub kilka innych osób.
f) zmiana wymaga akceptacji Zamawiaj±cego w terminie 5 dni od daty przed³o¿enia pisemnego
zg³oszenia potrzeby zmiany wraz z uzasadnieniem i wskazanym kandydatem,
g)Zaakceptowana przez Zamawiaj±cego zmiana jw. winna byæ potwierdzona pisemnie i nie
wymaga aneksu do umowy.
2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilo¶ci godzin us³ug w zwi±zku z
wyst±pieniem okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmniejszenie oraz proporcjonalnego zmniejszenia
warto¶ci umowy do 25 % warto¶ci/ilo¶ci realizacji ca³ego zamówienia. Wykonawca w tej sytuacji
mo¿e ¿±daæ jedynie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonanej czê¶ci umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-26 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-26 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-24

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

Czê¶æ 4 : Tak

Czê¶æ 5 : Tak

Czê¶æ 6 : Tak

2021-07-14 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.