eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi S³upskAkcesoria apteczne i materia³y gospodarcze



Og³oszenie z dnia 2022-04-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Akcesoria apteczne i materia³y gospodarcze

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w S³upsku Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770901511

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Hubalczyków 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³upsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: szpital.slupsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Akcesoria apteczne i materia³y gospodarcze

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-40fb3ce7-b648-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00114419

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.szpital.slupsk.pl/przetargi

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
lub
https://epuap.gov.pl/wps/portal
lub
zp@szpital.slupsk.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im Janusza Korczaka w S³upsku Sp. z o.o., ul. Hubalczyków 1, 76-200 S³upsk
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im Janusza Korczaka w S³upsku Sp. z o.o. jest Pan Tomasz Olczyk, kontakt: iod@szpital.slupsk.pl, telefon: 501-108-797
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SWZ, prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zmianami)
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 33/TP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 171548,83 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu Szpitala akcesoriów aptecznych w asortymencie i ilo¶ciach wyszczególnionych w Za³±czniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilo¶ciowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spe³niaæ wymagania Zamawiaj±cego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilo¶ciowym, byæ fabrycznie nowy i gotowy do u¿ytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 24196,13 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego, zgodnie z poni¿szymi zasadami:
Kryterium ceny:
Pc = (Cn : Co) x 100
gdzie:
Pc – ilo¶æ punktów za cenê (max. 100)
Cn – cena najni¿sza w¶ród ofert badanych (nie podlegaj±cych odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) Odpowiada wymaganiom okre¶lonym w Ustawie.
2) Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ.
3) Uzyska³a najwy¿sz± ilo¶æ punktów w kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu Szpitala worków w asortymencie i ilo¶ciach wyszczególnionych w Za³±czniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilo¶ciowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spe³niaæ wymagania Zamawiaj±cego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilo¶ciowym, byæ fabrycznie nowy i gotowy do u¿ytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28302,70 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego, zgodnie z poni¿szymi zasadami:
Kryterium ceny:
Pc = (Cn : Co) x 100
gdzie:
Pc – ilo¶æ punktów za cenê (max. 100)
Cn – cena najni¿sza w¶ród ofert badanych (nie podlegaj±cych odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) Odpowiada wymaganiom okre¶lonym w Ustawie.
2) Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ.
3) Uzyska³a najwy¿sz± ilo¶æ punktów w kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu Szpitala worków rozpuszczalnych w asortymencie i ilo¶ciach wyszczególnionych w Za³±czniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilo¶ciowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spe³niaæ wymagania Zamawiaj±cego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilo¶ciowym, byæ fabrycznie nowy i gotowy do u¿ytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 19900,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego, zgodnie z poni¿szymi zasadami:
Kryterium ceny:
Pc = (Cn : Co) x 100
gdzie:
Pc – ilo¶æ punktów za cenê (max. 100)
Cn – cena najni¿sza w¶ród ofert badanych (nie podlegaj±cych odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) Odpowiada wymaganiom okre¶lonym w Ustawie.
2) Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ.
3) Uzyska³a najwy¿sz± ilo¶æ punktów w kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu Szpitala myjek w asortymencie i ilo¶ciach wyszczególnionych w Za³±czniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilo¶ciowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spe³niaæ wymagania Zamawiaj±cego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilo¶ciowym, byæ fabrycznie nowy i gotowy do u¿ytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 96950,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego, zgodnie z poni¿szymi zasadami:
Kryterium ceny:
Pc = (Cn : Co) x 100
gdzie:
Pc – ilo¶æ punktów za cenê (max. 100)
Cn – cena najni¿sza w¶ród ofert badanych (nie podlegaj±cych odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) Odpowiada wymaganiom okre¶lonym w Ustawie.
2) Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ.
3) Uzyska³a najwy¿sz± ilo¶æ punktów w kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu Szpitala pojemników na ig³y w asortymencie i ilo¶ciach wyszczególnionych w Za³±czniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilo¶ciowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spe³niaæ wymagania Zamawiaj±cego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilo¶ciowym, byæ fabrycznie nowy i gotowy do u¿ytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2200,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego, zgodnie z poni¿szymi zasadami:
Kryterium ceny:
Pc = (Cn : Co) x 100
gdzie:
Pc – ilo¶æ punktów za cenê (max. 100)
Cn – cena najni¿sza w¶ród ofert badanych (nie podlegaj±cych odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) Odpowiada wymaganiom okre¶lonym w Ustawie.
2) Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ.
3) Uzyska³a najwy¿sz± ilo¶æ punktów w kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

karty katalogowe / foldery ze zdjêciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazw± producenta i numerami katalogowymi z dok³adnym opisem w jêzyku polskim z zaznaczeniem, której pozycji i czê¶ci zamówienia dotycz±.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

karty katalogowe / foldery ze zdjêciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazw± producenta i numerami katalogowymi z dok³adnym opisem w jêzyku polskim z zaznaczeniem, której pozycji i czê¶ci zamówienia dotycz±.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zmawiaj±cego w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego
w SWZ - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiaj±cy, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych ni¿ zaproponowa³ to w ofercie:
W takim przypadku Zamawiaj±cy uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcê i zaakceptowanym przez Zamawiaj±cego.
Zmiany umowy nie mog± dotyczyæ zobowi±zañ Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, ¿e zobowi±zania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiaj±cego s± wy¿sze (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcê w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie
2) Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto.
3) W trakcie trwania umowy Wykonawca mo¿e zaoferowaæ Zamawiaj±cemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony. Powy¿sze nie jest zmian± umown± i nie wymaga od Stron konieczno¶ci sk³adania dodatkowych o¶wiadczeñ.
4) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w przypadku braku wykorzystania ilo¶ciowego przedmiotu umowy do czasu jej wykorzystania jednak nie d³u¿ej ni¿ na 12 miesiêcy. Przed³u¿enie okresu obowi±zywania umowy nast±pi w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-15 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-15 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.