eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi S³upskAkcesoria apteczne i materia³y gospodarcze-33/TP/2022



Og³oszenie z dnia 2022-06-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Akcesoria apteczne i materia³y gospodarcze-33/TP/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w S³upsku Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770901511

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Hubalczyków 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³upsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: szpital.slupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://bip.szpital.slupsk.pl/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Akcesoria apteczne i materia³y gospodarcze-33/TP/2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-40fb3ce7-b648-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00191589

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00114419/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 33/TP/2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 171548,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu Szpitala akcesoriów aptecznych w asortymencie i ilo¶ciach wyszczególnionych w Za³±czniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilo¶ciowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spe³niaæ wymagania Zamawiaj±cego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilo¶ciowym, byæ fabrycznie nowy i gotowy do u¿ytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 24196,13 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu Szpitala worków w asortymencie i ilo¶ciach wyszczególnionych w Za³±czniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilo¶ciowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spe³niaæ wymagania Zamawiaj±cego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilo¶ciowym, byæ fabrycznie nowy i gotowy do u¿ytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28302,70 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu Szpitala worków rozpuszczalnych w asortymencie i ilo¶ciach wyszczególnionych w Za³±czniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilo¶ciowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spe³niaæ wymagania Zamawiaj±cego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilo¶ciowym, byæ fabrycznie nowy i gotowy do u¿ytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 19900,00 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu Szpitala myjek w asortymencie i ilo¶ciach wyszczególnionych w Za³±czniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilo¶ciowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spe³niaæ wymagania Zamawiaj±cego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilo¶ciowym, byæ fabrycznie nowy i gotowy do u¿ytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 96950,00 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Magazynu Szpitala pojemników na ig³y w asortymencie i ilo¶ciach wyszczególnionych w Za³±czniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilo¶ciowy.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spe³niaæ wymagania Zamawiaj±cego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilo¶ciowym, byæ fabrycznie nowy i gotowy do u¿ytkowania zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie w czê¶ci nr 1, poniewa¿ nie z³o¿ono ¿adnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 53359,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 53359,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53359,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:  Przedsiêbiorstwo Us³ugowo – wytwórczo – Handlowe „TAZFOL” Tadeusz G³uszko i Zbigniew Nadzikowski Spó³ka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 581 00 02 795

7.3.3) Ulica: , ul. Kwiatowa

7.3.4) Miejscowo¶æ: Rozpêdziny

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 53359,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie w czê¶ci nr 3, poniewa¿ wszystkie z³o¿one oferty podlega³y odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie w czê¶ci nr 4, poniewa¿ oferta z najni¿sza cen± 156 726,60 PLN przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia 94 235,40 PLN.

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3813,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3813,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3813,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERGOS Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547-017-02-22

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3813,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.