Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH ORAZ NA INSTALACJACH I SIECIACH CENTRALNEGO OGRZEWANIA (2 ZADANIA)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH ORAZ NA INSTALACJACH I SIECIACH CENTRALNEGO OGRZEWANIA (2 ZADANIA)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f54c4d9b-5e91-4795-852c-4847b1de69d8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/2wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl.pn/2wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zgodnie z pkt 7 do SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INFR/88/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usuwaniu awarii na instalacjach i sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych – zadanie nr 1;
4.2.5.) Wartość części: 311049,17 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
do 3o% wartości zamówienia podstawowego4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czacz reakcji na zgłoszenie awarii
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża na części zamienne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usuwanie awarii na instalacjach i sieciach centralnego ogrzewania – zadanie nr 2.
4.2.5.) Wartość części: 131431,35
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
do 30% zamówienia podstawowego4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie awarii
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża na częsci zamienne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) dysponowanie co najmniej 1 osobą – do nadzoru nad usługą – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania inadzorowania budowy, bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i sieci sanitarnych
wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U.2023.682. t.j.) – dotyczy zadania nr: 1 i 2;
b) dysponowanie co najmniej 3 osobami – do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia – posiadającymi uprawienia
do zajmowania się sieciami wodnymi i kanalizacyjnymi w postaci ukończonej średniej szkoły zawodowej i doświadczenie
zawodowe powyżej 3 lat przed terminem składania ofert, przeszkolonymi w zakresie bhp i p.poż - dotyczy zadania nr 1;
c) dysponowanie co najmniej 3 osobami –– do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia – posiadającymi uprawnienia
dozorowe uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i
zużywających ciepło oraz innymi urządzeniami energetycznymi - wymagane świadectwo kwalifikacyjne – D Grupa 1, 2 i 3
oraz posiadającymi uprawnienia eksploatacyjne E Grupa 1. 2 i 3 przeszkolonymi pod względem przepisów bhp i p.poż. -
dotyczy zadania nr 2;
d) wykazanie się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej:
jednej usługi w zakresie usuwania awarii na instalacjach i sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych – o wartości co
najmniej 200 000,00 zł brutto (dla zadania nr 1) jednej usługi w zakresie usuwania awarii na instalacjach i sieciach
kanalizacyjnych –
o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (dla zadania nr 2).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-14 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-12
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA CZYSZCZENIA SIECI KANALIZACYJNEJ W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 2. WOG (3 ZADANIA)
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych na poczęstunek w I turze projektu "Też mogę!"
- Świadczenie usługi asystencji osobistej dla osób z niepełnosprawnościami w trybie interwencyjnym, dla uczestników projektu "Razem łatwiej"
- Organizacja i prowadzenie stacjonarnego szkolenia kwalifikacyjnego pn. "Integracja sensoryczna - I i II stopień"
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH ORAZ NA INSTALACJACH I SIECIACH CENTRALNEGO OGRZEWANIA (2 ZADANIA)
- Przebudowa urządzeń odwadniających odcinek drogi wojewódzkiej nr 395 Brukalice-Henryków w zakresie rowów przydrożnych i przepustów wraz z nawierzchnią drogi w km od 51+055 do km 51+279.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Całkowite odtworzenie źródła sprężonego powietrza medycznego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie-Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- 14.2025 Wykonywanie przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych w budynkach UMW
- Usługa serwisowa urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznych, klimatyzacyjnych i spalinowych wraz z automatyką oraz konserwacją kotłowni gazowych w obiektach Politechniki Lubelskiej
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH ORAZ NA INSTALACJACH I SIECIACH CENTRALNEGO OGRZEWANIA (2 ZADANIA)
- USŁUGA CZYSZCZENIA SIECI KANALIZACYJNEJ W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 2. WOG (3 ZADANIA)
- Świadczenie obsługi technicznej w zakresie bieżącej konserwacji i napraw awaryjnych lokali położonych na terenie m. st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.