Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” w Gminie Boguty-Pianki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOGUTY-PIANKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Papieża Jana Pawła II 45
1.5.2.) Miejscowość: Boguty-Pianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-325
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 862775003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@boguty-pianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://boguty-pianki.bipgmina.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” w Gminie Boguty-Pianki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-483f3a02-97b3-4cfb-8d11-ff89a45c2f98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092167/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” w Gminie Boguty-Pianki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-483f3a02-97b3-4cfb-8d11-ff89a45c2f983.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-483f3a02-97b3-4cfb-8d11-ff89a45c2f98
5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
6. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia ocds-148610-483f3a02-97b3-4cfb-8d11-ff89a45c2f98
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
8. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
10. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: SEG.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi:
1. Dostawa serwera do wykonywania kopii zapasowych
2. Dostawa oprogramowania do wykonywania kopii zapasowej dla serwerów
3. Dostawa oprogramowania do wykonywania kopii zapasowej dla stacji roboczych
4. Usługa wdrożenia systemów teleinformatycznych - konfiguracja oprogramowania i sprzętu do wykonywania kopii zapasowych
5. Usługa szkolenia: "Cyberbezpieczny Samorząd"
6. Wykonanie usługi audytu zgodności procedur z KRI ,,Krajowymi Ramami Interoperacyjności”
7. Wykonanie usługi audyt systemu zarządzania bezpieczeństwa informacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
79212000-3 - Usługi audytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin udostępnienia platformy do realizacji usługi szkoleń
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielenia gwarancji na serwer
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie w zakresie gwarancji pozostawienia u Zamawiającego dysku twardego serwera/macierzy w przypadku ich awarii
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:• nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych,
• spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku.
• spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca posiada polisę odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności w tym w zakresie usług bezpieczeństwa teleinformatycznego (w tym usługi audytu bezpieczeństwa), usługi w chmurze, uruchamianie infrastruktury programowej (maszyny wirtualne, systemy operacyjne, aplikacje), usług doradczych obejmujących wskazane elementy na kwotę minimum 200 000,00 PLN
• spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:
1) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie realizuje, bądź zrealizował należycie co najmniej dwie usługi w zakresie przeprowadzonych audytów bezpieczeństwa o minimalnej wartości 100 000,00 zł brutto każdy.
2) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę urządzeń sieciowych wraz z wdrożeniem dostarczonych urządzeń (konfiguracją, uruchomieniem) o minimalnej wartości 200 000 zł brutto.
3) wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu przedmiotu zamówienia posiadające poniżej wymienione, aktualne certyfikaty:
a) osobę, która posiada:
- doświadczenie w prowadzeniu audytów co najmniej 5 lat.
- aktualny certyfikat w zakresie ciągłości działania, zgodnie z wymogami normy ISO 22301 lub równoważny
- aktualny certyfikat w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z wymogami normy ISO/IEC 27001 lub równoważny
- ważny certyfikat ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management w zakresie projektowania, zrozumienia i zastosowania najlepszych praktyk w zarządzaniu usługami informatycznymi;
- Certyfikat Prince2 Foundation – w zakresie zarządzania projektami;
b) osobę , która posiada ważny Certified Information System Security Professional (CISSP) w zakresie zarządzania zespołem odpowiedzialnym za prawidłowe projektowanie i wdrażanie rozwiązań związanych z bezpieczeństwem;
c) osobę , która posiada ważny certyfikat Tech Associate Protect lub równoważny certyfikat producenta oferowanego oprogramowania
d) osobę , która posiada ważny certyfikat Tech Foundation lub równoważny certyfikat producenta oferowanego oprogramowania
e) osobę , która posiada ważny certyfikat Tech Associate Backup lub równoważny certyfikat producenta oferowanego oprogramowania
f) osobę , która posiada ważny certyfikat Tech Associate Disaster Recovery lub równoważny certyfikat producenta oferowanego oprogramowania
2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie:
1) Dostawy serwera do wykonywania kopii zapasowych;
2) Dostawy oprogramowania do wykonywania kopii zapasowej dla serwerów;
3) Dostawy oprogramowania do wykonywania kopii zapasowej dla stacji roboczych;
4) Usługi szkolenia: "Cyberbezpieczny Samorząd";
5) Wykonanie usługi audytu zgodności procedur z KRI ,,Krajowymi Ramami Interoperacyjności”;
6) Wykonanie usługi audyt systemu zarządzania bezpieczeństwa informacji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień zawartej Umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartych w Umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w obowiązujących przepisach, a także w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem wnioskowanych warunków ich wprowadzenia.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości wynikające z tego tytułu.
3. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Ponadto Zamawiający dopuszcza wszelkie inne zmiany jeżeli wpisują się w treść art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5. Nie jest zmianą umowy wymagającej formy pisemnej:
a. wyznaczenie innych osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy,
b. utrata mocy lub zmiany aktów prawnych przywołanych w treści Umowy. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących aktów prawa.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-28 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-28 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI BOGUTY-PIANKI
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Boguty-Pianki
więcej: przetargi BOGUTY-PIANKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sztabin
- Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenie Gminy Grabowiec. Dostawa i montaż wodomierzy wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem do integracji z TIK
- Dostawa urządzeń do rozbudowy systemu produkcyjnego w Wilnie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Boguty-Pianki
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap II
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.