eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPielęgnacja zieleni i utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja zieleni i utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów
małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st.
Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Oczyszczania Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010352346

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 11/19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-508

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zom.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zom.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zom-waw.ezamawiajacy.pl/pn/zom-waw/demand/98811/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pielęgnacja zieleni i utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów
małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st.
Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35ec8cd9-97f5-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007687/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pielęgnacja zieleni i utrzymanie czystości na pętlach komunikacji miejskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00046693

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOM/KP/2/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 728648,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace na pętlach komunikacji miejskiej: autobusowych i tramwajowych, znajdujących się na terenie m.st. Warszawy, polegające na sprzątaniu oraz pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej, w części I /Warszawa lewobrzeżna/.
Standardy jakościowe wykonywanych prac oraz warunki techniczne realizacji umowy określa załącznik nr 2 do wzoru umowy (część I).
Zakres prac i ceny jednostkowe określa załącznik nr 1/I do SWZ.
Lokalizacje pętli objętych pracami określa załącznik nr 3 do wzoru umowy (część I).
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3/I-II do SWZ.
Do wykonywania prac polegających na sprzątaniu oraz pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej (dot. części I) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r., poz. 1510 z późn.zm.). Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 5 do wzoru umowy (dla cz. I).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 266786,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace na pętlach komunikacji miejskiej: autobusowych i tramwajowych, znajdujących się na terenie m.st. Warszawy, polegające na sprzątaniu oraz pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej, w części II /Warszawa prawobrzeżna/.
Standardy jakościowe wykonywanych prac oraz warunki techniczne realizacji umowy określa załącznik nr 2 do wzoru umowy (część II).
Zakres prac i ceny jednostkowe określaj załącznik nr 1/II do SWZ.
Lokalizacje pętli objętych pracami określa załącznik nr 3 do wzoru umowy (część II).
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3/I-II do SWZ.
Do wykonywania prac polegających na sprzątaniu oraz pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej (dot. części II) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r., poz. 1510 z późn.zm.). Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 5 do wzoru umowy (dla cz. II).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 221431,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace na pętlach komunikacji miejskiej: autobusowych i tramwajowych, znajdujących się na terenie m.st. Warszawy, polegające na ukwieceniu sezonowym elementów małej architektury tj. kaskadowych konstrukcji kwietnikowych i donic.
Standardy jakościowe wykonywanych prac oraz warunki techniczne realizacji umowy określa załącznik nr 2 do wzoru umowy (część III).
Zakres prac i ceny jednostkowe określa załącznik nr 1/III do SWZ.
Lokalizacje pętli objętych pracami określa załącznik nr 3 do wzoru umowy (część III).
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3/III do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 240430,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256062,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530329,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256062,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zielony Świat Józef Jankowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621809523

7.3.3) Ulica: Budykierz 6A

7.3.4) Miejscowość: Poręba

7.3.5) Kod pocztowy: 07-308

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256062,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-01 do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Najkorzystniejsza oferta (z ceną 370 813,14 zł) przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia (239 145,74 zł).

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257597,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357210,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257597,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Paweł Curyło wspólnik spółki cywilnej ZROB Zakład Robót Ogrodniczych i Brukarskich

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Janusz Luberek wspólnik spółki cywilnej ZROB Zakład Robót Ogrodniczych i Brukarskich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270157814

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 144

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257597,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-01 do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.