eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzegCa³oroczne nasadzenie i utrzymanie terenów zieleni nale¿±cych do Gminy Miasto Ko³obrzeg



Og³oszenie z dnia 2024-11-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³oroczne nasadzenie i utrzymanie terenów zieleni nale¿±cych do Gminy Miasto Ko³obrzeg

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Ko³obrzeg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920736

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://i-kolobrzeg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ca³oroczne nasadzenie i utrzymanie terenów zieleni nale¿±cych do Gminy Miasto Ko³obrzeg

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d8d6e9b6-4905-4482-8a11-b20e1b36dc6f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00596578

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00567012/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Wykonanie obsady i utrzymanie ro¶linno¶ci na wybranych terenach Gminy Miasto Ko³obrzeg na rok 2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg/public/postepowanie?postepowanie=74851322

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania zosta³y wskazane w SWZ w Rozdziale VIII.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zosta³ wskazany w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.271.48.2024.II

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia, jest wykonanie obsady i utrzymanie ro¶lin sezonowych oraz dostawa i monta¿ obiektów ma³ej architektury ogrodowej, a tak¿e wykonanie innych us³ug ogrodniczych zwi±zanych z utrzymaniem terenów zieleni miasta Ko³obrzeg. Zamówienie podzielono na 25 Elementów. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera III czê¶æ SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Us³ugi ogrodnicze

77312000-0 - Us³ugi usuwania chwastów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie przedmiotu umowy z prawem zastosowania przez zamawiaj±cego prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy P.z.p., zwiêkszaj±cego zakres zamówienia podstawowego o prace wskazane w Elemencie 24 i 25.
2. Zamawiaj±cy uzale¿nia mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji po uzyskaniu niezbêdnych decyzji konserwatorskich zwi±zanych z wykonaniem obsady wieloletniej i konstrukcji przy Baszcie Lontowej znajduj±cej siê na terenie nieruchomo¶ci gruntowej wpisanej do rejestru zabytków. Szczegó³owy zakres us³ug opisuje Element 24 III czê¶ci SWZ. Zakres prac mo¿e zostaæ zmieniony z uwzglêdnieniem zaleceñ konserwatorskich. W sytuacji uruchomienia prawa opcji Element 24 bêdzie realizowany w ca³o¶ci.
3. Zamawiaj±cy uzale¿nia mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji dla Elementu 25 je¶li taka potrzeba wyniknie w trakcie sezonu i bêd± obejmowaæ us³ugê zwi±zan± z przygotowaniem terenu pod nasadzenia o powierzchni do 500,00 m² ( maksymalny zakres us³ugi jakie mo¿e zostaæ uruchomiony przez Zamawiaj±cego), zakres us³ug przewiduje min:
• ¶ci±gniêcie darni, je¶li bêdzie taka potrzeba, aby przygotowaæ teren pod nasadzenia,
• usuniêcie ewentualnych chwastów, kamieni i innych zanieczyszczeñ,
• gruntowne rozlu¼nienie pod³o¿a poprzez jego przekopanie oraz inne niespecyficzne prace nie opisane w elemencie 25 bêd±ce w zakresie przygotowaniu terenu do nasadzeñ.
4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji do dnia 31 grudnia 2025 r.
5. Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku skorzystaæ z prawa opcji.
6. W przypadku nieskorzystania przez zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
7. Wszelkie postanowienia umowy odnosz± siê odpowiednio do zamówienia objêtego prawem opcji.
8. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji bêdzie polega³o na przekazaniu przez Przedstawiciela Zamawiaj±cego – pracownika Wydzia³u Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Odpadami pisemnego Zlecenia przes³anego droga elektroniczn± do Wykonawcy.
9. W przypadku Elementu 25 zlecenie w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze wskazaniem wymaganego zwiêkszenia zakresu zamówienia bêdzie obejmowa³o zakres prac, termin realizacji us³ugi oraz lokalizacje.
10. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji wielokrotnie, z zastrze¿eniem, ¿e suma zleconych us³ug nie przekroczy powierzchni do 500.00 m2 dla elementu 25, a dla elementu 24 zakresu okre¶lonego w III czê¶ci SWZ tj. opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na nasadzenia ro¶lin wieloletnich

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych we w³asnym zakresie

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stosowanie nawozów o przed³u¿onym dzia³aniu

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wymaga spe³nienia warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e
a) wykonywa³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie przez co najmniej 6 miesiêcy minimum jedn± us³ugê w zakresie wykonywania prac ogrodniczych w ramach sezonu wegetacyjnego o ³±cznej warto¶ci min. 200.000,00 z³ brutto. UWAGA: pod pojêciem prace ogrodnicze Zamawiaj±cy rozumie w szczególno¶ci takie prace jak: nasadzenie i utrzymanie krzewów, kwrzewinek i bylin, nawo¿enie oraz sció³kowanie ro¶lin.

W sytuacji gdy us³uga nadal jest w trakcie realizacji wykonawca powinien spe³niæ warunek co najmniej na poziomie wymaganym tre¶ci± warunku opisanego w podpunkcie a tj. us³uga ta winna byæ wykonywana nieprzerwanie (w sposób ci±g³y) przez minimaln± liczbê miesiêcy okre¶lon± dla przedmiotu zamówienia w ramach sezonu wegetacyjnego, przy czym warto¶æ zrealizowanej us³ugi w tym okresie musi wynosiæ nie mniej ni¿ 200.000,00 z³ brutto.

b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objêtym zamówieniem, tj.:
ba) przynajmniej 1 osobê, która z ramienia Wykonawcy bêdzie kierowaæ i nadzorowaæ, w sposób ci±g³y, realizacjê przedmiotu zamówienia, która posiada wykszta³cenie ¶rednie lub wy¿sze w zakresie ogrodnictwa lub architektury krajobrazu oraz min. 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w ww. kierunku po uzyskaniu wykszta³cenia.
bb) przynajmniej 1 osob±, która z ramienia Wykonawcy bêdzie, w sposób ci±g³y, nadzorowaæ i kierowaæ pracami oraz odpowiadaæ za realizacjê przedmiotu zamówienia, która spe³nia warunki okre¶lone w art. 37b ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2024r. poz.1292 t.j.) w tym mo¿na uj±æ osobê opisan± w lit. ba., je¿eli spe³nia jednocze¶nie warunki okre¶lone w lit. bb.
c) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi narzêdziami/ urz±dzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia publicznego, tj. co najmniej:
i. pojazdem do przewo¿enia wody oraz podlewania ro¶lin – min. 1szt.
ii. pojazdem dostawczym – min. 1 szt.
iii. opryskiwaczem plecakowym – min. 2 szt.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych (odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej), je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 2 do SWZ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz us³ug wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu (zakresu), dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 3 do SWZ;
Uwaga: Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie i nadzorowanie w sposób ci±g³y realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 6 do SWZ;
3) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty sk³adane wraz z Formularzem ofertowym - Za³±cznik nr 1 do SWZ:
1) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
2) Zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XX pkt 6 ppkt 3) SWZ i/lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy (je¿eli dotyczy);
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, o¶wiadczeñ i dokumentów; odpowiednie pe³nomocnictwa, (je¿eli dotyczy), w tym umocowanie do reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy (je¿eli dotyczy).
4) O¶wiadczenie dotycz±ce podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - o¶wiadczenie sk³adane na za³±czniku nr 5 do SWZ.
2. Wymagania dotycz±ce wykonawców zagranicznych zosta³y opisane w cz. I SWZ w Rozdziale XXII pkt. 5-7. Wymagania dotycz±ce wykonawców, którzy polegaj± na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby zosta³y opisane w cz. I SWZ w Rozdziale XXII pkt. 4.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XXII pkt. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie jw. przedk³ada siê, w przypadku okre¶lonym w art. 117 ust. 3 ustawy P.z.p., zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy. Szczegó³owy zakres zmian znajduje siê w projekcie umowy w § 16, § 16.1 i § 17.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-27 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê SmartPZP: https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-27 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-26

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin rozpoczêcia przedmiotu umowy ustala siê na dzieñ 01.01.2025r.
2. Termin zakoñczenia przedmiotu umowy ustala siê na 12 miesiêcy od daty 01.01.2025r. W przypadku braku mo¿liwo¶ci zawarcia umowy do dnia 01.01.2025 r., termin wykonania zamówienia liczony bêdzie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2025 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.