Og³oszenie z dnia 2024-11-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00612396/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-25
- 2024/BZP 00663118/01 - Wynik z dnia 2024-12-19
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³oroczne nasadzenie i utrzymanie terenów zieleni nale¿±cych do Gminy Miasto Ko³obrzeg
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Ko³obrzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920736
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://i-kolobrzeg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³oroczne nasadzenie i utrzymanie terenów zieleni nale¿±cych do Gminy Miasto Ko³obrzeg
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d8d6e9b6-4905-4482-8a11-b20e1b36dc6f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00596578
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00567012/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Wykonanie obsady i utrzymanie ro¶linno¶ci na wybranych terenach Gminy Miasto Ko³obrzeg na rok 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg/public/postepowanie?postepowanie=748513223.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania zosta³y wskazane w SWZ w Rozdziale VIII.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zosta³ wskazany w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.271.48.2024.II
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia, jest wykonanie obsady i utrzymanie ro¶lin sezonowych oraz dostawa i monta¿ obiektów ma³ej architektury ogrodowej, a tak¿e wykonanie innych us³ug ogrodniczych zwi±zanych z utrzymaniem terenów zieleni miasta Ko³obrzeg. Zamówienie podzielono na 25 Elementów. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera III czê¶æ SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Us³ugi ogrodnicze
77312000-0 - Us³ugi usuwania chwastów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie przedmiotu umowy z prawem zastosowania przez zamawiaj±cego prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy P.z.p., zwiêkszaj±cego zakres zamówienia podstawowego o prace wskazane w Elemencie 24 i 25.2. Zamawiaj±cy uzale¿nia mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji po uzyskaniu niezbêdnych decyzji konserwatorskich zwi±zanych z wykonaniem obsady wieloletniej i konstrukcji przy Baszcie Lontowej znajduj±cej siê na terenie nieruchomo¶ci gruntowej wpisanej do rejestru zabytków. Szczegó³owy zakres us³ug opisuje Element 24 III czê¶ci SWZ. Zakres prac mo¿e zostaæ zmieniony z uwzglêdnieniem zaleceñ konserwatorskich. W sytuacji uruchomienia prawa opcji Element 24 bêdzie realizowany w ca³o¶ci.
3. Zamawiaj±cy uzale¿nia mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji dla Elementu 25 je¶li taka potrzeba wyniknie w trakcie sezonu i bêd± obejmowaæ us³ugê zwi±zan± z przygotowaniem terenu pod nasadzenia o powierzchni do 500,00 m² ( maksymalny zakres us³ugi jakie mo¿e zostaæ uruchomiony przez Zamawiaj±cego), zakres us³ug przewiduje min:
• ¶ci±gniêcie darni, je¶li bêdzie taka potrzeba, aby przygotowaæ teren pod nasadzenia,
• usuniêcie ewentualnych chwastów, kamieni i innych zanieczyszczeñ,
• gruntowne rozlu¼nienie pod³o¿a poprzez jego przekopanie oraz inne niespecyficzne prace nie opisane w elemencie 25 bêd±ce w zakresie przygotowaniu terenu do nasadzeñ.
4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji do dnia 31 grudnia 2025 r.
5. Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku skorzystaæ z prawa opcji.
6. W przypadku nieskorzystania przez zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
7. Wszelkie postanowienia umowy odnosz± siê odpowiednio do zamówienia objêtego prawem opcji.
8. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji bêdzie polega³o na przekazaniu przez Przedstawiciela Zamawiaj±cego – pracownika Wydzia³u Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Odpadami pisemnego Zlecenia przes³anego droga elektroniczn± do Wykonawcy.
9. W przypadku Elementu 25 zlecenie w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze wskazaniem wymaganego zwiêkszenia zakresu zamówienia bêdzie obejmowa³o zakres prac, termin realizacji us³ugi oraz lokalizacje.
10. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji wielokrotnie, z zastrze¿eniem, ¿e suma zleconych us³ug nie przekroczy powierzchni do 500.00 m2 dla elementu 25, a dla elementu 24 zakresu okre¶lonego w III czê¶ci SWZ tj. opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na nasadzenia ro¶lin wieloletnich
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych we w³asnym zakresie
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Stosowanie nawozów o przed³u¿onym dzia³aniu
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wymaga spe³nienia warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e
a) wykonywa³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie przez co najmniej 6 miesiêcy minimum jedn± us³ugê w zakresie wykonywania prac ogrodniczych w ramach sezonu wegetacyjnego o ³±cznej warto¶ci min. 200.000,00 z³ brutto. UWAGA: pod pojêciem prace ogrodnicze Zamawiaj±cy rozumie w szczególno¶ci takie prace jak: nasadzenie i utrzymanie krzewów, kwrzewinek i bylin, nawo¿enie oraz sció³kowanie ro¶lin.
W sytuacji gdy us³uga nadal jest w trakcie realizacji wykonawca powinien spe³niæ warunek co najmniej na poziomie wymaganym tre¶ci± warunku opisanego w podpunkcie a tj. us³uga ta winna byæ wykonywana nieprzerwanie (w sposób ci±g³y) przez minimaln± liczbê miesiêcy okre¶lon± dla przedmiotu zamówienia w ramach sezonu wegetacyjnego, przy czym warto¶æ zrealizowanej us³ugi w tym okresie musi wynosiæ nie mniej ni¿ 200.000,00 z³ brutto.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objêtym zamówieniem, tj.:
ba) przynajmniej 1 osobê, która z ramienia Wykonawcy bêdzie kierowaæ i nadzorowaæ, w sposób ci±g³y, realizacjê przedmiotu zamówienia, która posiada wykszta³cenie ¶rednie lub wy¿sze w zakresie ogrodnictwa lub architektury krajobrazu oraz min. 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w ww. kierunku po uzyskaniu wykszta³cenia.
bb) przynajmniej 1 osob±, która z ramienia Wykonawcy bêdzie, w sposób ci±g³y, nadzorowaæ i kierowaæ pracami oraz odpowiadaæ za realizacjê przedmiotu zamówienia, która spe³nia warunki okre¶lone w art. 37b ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2024r. poz.1292 t.j.) w tym mo¿na uj±æ osobê opisan± w lit. ba., je¿eli spe³nia jednocze¶nie warunki okre¶lone w lit. bb.
c) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi narzêdziami/ urz±dzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia publicznego, tj. co najmniej:
i. pojazdem do przewo¿enia wody oraz podlewania ro¶lin – min. 1szt.
ii. pojazdem dostawczym – min. 1 szt.
iii. opryskiwaczem plecakowym – min. 2 szt.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych (odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej), je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 2 do SWZ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz us³ug wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu (zakresu), dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 3 do SWZ;
Uwaga: Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie i nadzorowanie w sposób ci±g³y realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 6 do SWZ;
3) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dokumenty sk³adane wraz z Formularzem ofertowym - Za³±cznik nr 1 do SWZ:1) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
2) Zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XX pkt 6 ppkt 3) SWZ i/lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy (je¿eli dotyczy);
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, o¶wiadczeñ i dokumentów; odpowiednie pe³nomocnictwa, (je¿eli dotyczy), w tym umocowanie do reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy (je¿eli dotyczy).
4) O¶wiadczenie dotycz±ce podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - o¶wiadczenie sk³adane na za³±czniku nr 5 do SWZ.
2. Wymagania dotycz±ce wykonawców zagranicznych zosta³y opisane w cz. I SWZ w Rozdziale XXII pkt. 5-7. Wymagania dotycz±ce wykonawców, którzy polegaj± na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby zosta³y opisane w cz. I SWZ w Rozdziale XXII pkt. 4.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XXII pkt. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie jw. przedk³ada siê, w przypadku okre¶lonym w art. 117 ust. 3 ustawy P.z.p., zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy. Szczegó³owy zakres zmian znajduje siê w projekcie umowy w § 16, § 16.1 i § 17.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-27 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê SmartPZP: https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-27 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Termin rozpoczêcia przedmiotu umowy ustala siê na dzieñ 01.01.2025r.2. Termin zakoñczenia przedmiotu umowy ustala siê na 12 miesiêcy od daty 01.01.2025r. W przypadku braku mo¿liwo¶ci zawarcia umowy do dnia 01.01.2025 r., termin wykonania zamówienia liczony bêdzie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2025 r.
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 6 w Ko³obrzegu
- Zagospodarowanie brzegów rzeki Parsêty
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU CIʯAROWEGO TYPU KONTENER Z WIND¡ ZA£ADUNKOW¡
- Zakup aparatury medycznej: sterylizatora gazowego
- Prowadzenie zajêæ sportowych dla dzieci w ramach projektu pn. Transgraniczny program na rzecz zdrowego stylu ¿ycia u najm³odszych-"Zdrowy Przedszkolak w Zdrowej Gminie"
- Dostawa kompletnego aparatu do metody koblacji z przyciskiem no¿nym wraz z osprzêtem dla potrzeb Oddzia³u Otolaryngologii Regionalnego Szpitala w Ko³obrzegu
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie wystêpowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- "Zrównowa¿ona i zintegrowana mobilno¶æ miejska w Gminach Ostrowiec ¦wiêtokrzyski i Kunów" Budowa miejsc obs³ugi rowerzystów w Gminie Kunów
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego M4 - w rejonie ul. Darzyborskiej w Poznaniu
- Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego nr 10 przy ul. Rumiankowej 34 we Wroc³awiu
- Mechaniczne koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca.
wiêcej: Us³ugi ogrodnicze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.