Og³oszenie z dnia 2025-02-21
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia
podczas imprez plenerowych, kulturalnych, dyskotek i imprez masowych
na terenie gminy Wi±zownica w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gminne Centrum Kultury w Wi±zownicy
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gminne Centrum Kultury w Wi±zownicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650959191
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 15/1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi±zownica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gck@wiazownica.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wiazownica.com/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia
podczas imprez plenerowych, kulturalnych, dyskotek i imprez masowych
na terenie gminy Wi±zownica w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0805468f-3048-417f-9d18-bc33b564ad51
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00115328
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00114941/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez plenerowych, kulturalnych, dyskotek i imprez masowych na terenie gminy Wi±zownica w 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/wiazownica3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/wiazownica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 7.12 Zamawiaj±cy zgodnie z Rozporz±dzeniem prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie zakupowej, tj:
1) sta³y dostêp do sieci internetowej o przepustowo¶ci min 512 kb/s
2) komputer klasy PC lub MAC z systemem operacyjnym MS Windows, Linux lub nowsze wersje, pamiêæ min 2 GB Ram, procesor Intel 2GHZ lub nowszy,
3) przegl±darkê internetow±, obs³uguj±ca TLS 1.2, w przypadku Internet Explorer minimalna wersja 10.0
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf,
6) zamawiaj±cy zaleca, aby dokumenty oferty przekonwertowaæ w pliki z rozszerzeniem .pdf i opatrzyæ ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.
7) pliki w innych formatach ni¿ pdf zaleca siê opatrzyæ podpisem w formacie XAdES
o typie zewnêtrznym. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
8) je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca siê wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
9) Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty.
7.13 Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie plików o wielko¶ci do 75 MB w formatach: pdf .doc .docx .xls .xlsx ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
7.14 Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie plików w formatach m.in. xls, jpg, doc, docx, zwracaj±c jednocze¶nie uwagê, ¿e wielko¶æ plików podpisywanych przez Wykonawcê profilem zaufanym lub podpisem osobistym jest ograniczona do wielko¶ci odpowiednio: 10 MB i 5 MB.
7.15 W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego
z formatów: .7Z lub .zip.
7.16 Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl,
7.17 Dokumenty z³o¿one w plikach w formatach np. .rar .gif .bmp .numbers .pages. zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
7.18 Zamawiaj±cy zwraca uwagê, aby dokumenty i o¶wiadczenia w formie elektronicznej, lub elektronicznej kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ by³y zgodne z wymaganiami okre¶lonymi
w Rozporz±dzeniu z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzenia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GCK.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 1:
Ochrona fizyczna osób i mienia podczas imprez plenerowych, kulturalnych i dyskotek na terenie Gminnego O¶rodka Wypoczynku i Rekreacji w Radawie oraz na terenie Gminy Wi±zownica.
Przewidywana ³±czna liczba roboczogodzin: 432
Wymagana minimalna liczba pracowników ochrony: 6 osób
Harmonogram imprez:
1. Dyskoteka – GOWiR Radawa
03.05.2025 (sobota) w godz. 20:00 – 2:00
2. Dyskoteka – GOWiR Radawa
28.06.2025 (sobota) w godz. 20:00 – 2:00
3. Koncert Muzyki Filmowej i Dyskoteka – GOWiR Radawa
05.07.2025 (sobota) w godz. 20:00 – 2:00
4. Wieczór Disco Polo i Dyskoteka – GOWiR Radawa
19.07.2025 (sobota) w godz. 20:00 – 2:00
5. Wieczór Kabaretowy i Dyskoteka – GOWiR Radawa
26.07.2025 (sobota) w godz. 20:00 – 2:00
6. Wieczór Rockowy i Dyskoteka – GOWiR Radawa
02.08.2025 (sobota) w godz. 20:00 – 2:00
7. Muzyka z lat 70. i Dyskoteka – GOWiR Radawa
09.08.2025 (sobota) w godz. 20:00 – 2:00
8. Dyskoteka – GOWiR Radawa
16.08.2025 (sobota) w godz. 20:00 – 2:00
9. Dyskoteka - GOWiR Radawa
23.08.2025 (sobota) w godz. 20:00 – 2:00
10. Po¿egnanie wakacji i Dyskoteka – GOWiR Radawa
30.08.2025 (sobota) w godz. 20:00 – 2:00
11. I Biesiada mad Lubaczówk± – GOWIR Radawa
21.09.2025 (niedziela) w godz. 18:00 – 24:00
12. Festyn rodzinny na terenie Gminy Wi±zownica
(miejsce termin do ustalenia) w godz. 19:00 – 1:00
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1 Ocenie poddane zostan± wy³±cznie te oferty, które nie zostan± odrzucone z postêpowania.
18.2 Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w postêpowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli:
Kryteria oceny ofert dla wszystkich czê¶ci zamówienia:
Kryterium Cena (C) - waga kryterium 60% = 60 punktów
cena najni¿sza spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
C = -------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
Kryterium: Termin p³atno¶ci faktury - waga kryterium 40% = 40 punktów
Punkty w tym kryterium zostan± przydzielone w zale¿no¶ci od zaoferowanego terminu p³atno¶ci faktury wg nastêpuj±cych zasad:
- 7 dni 0 pkt.
- 14 dni 40 pkt.
£±czna ocena oferty:
O = KC (max. 60 pkt.) + Kt (max. 40 pkt.)
18.3 Termin p³atno¶ci faktury nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 7 dni. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê krótszego terminu, oferta danego Wykonawcy zostanie odrzucona.
18.4 W przypadku zaoferowania terminu d³u¿szego ni¿ 14 dni Zamawiaj±cy do oceny przyjmie termin 14 dni, natomiast Wykonawca bêdzie zwi±zany terminem zaoferowanym w ofercie.
18.5 W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w formularzu oferty wyboru okresu gwarancji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ 14 dniowy termin p³atno¶ci faktury i przyzna odpowiedni± ilo¶æ punktów wed³ug zasad okre¶lonych w pkt. 19.2 – Kryterium Gwarancji.
18.6 Za najkorzystniejsz± zostanie wybrana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. Obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
18.7 W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
18.8 Je¿eli zostanie z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiaj±cy dolicza do przedstawionej w tej ceny kwotê podatku od towarów i us³ug, która mia³by obowi±zek rozliczyæ.
18.9 Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
18.10 Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
18.11 W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 19.10 oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
18.12 Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty, ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli oferty te przedstawiaj± tak± sam± cenê, Zamawiaj±cy wezwie tych Wykonawców do z³o¿enia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 2
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w trakcie organizowanych przez Gminne Centrum Kultury w Wi±zownicy dwóch dwudniowych imprez masowych.
Przewidywana ³±czna liczba roboczogodzin: 1360
Harmonogram imprez:
1. Dni Radawy – GOWiR Radawa
• 21.06.2025 (sobota) w godz. 18:00 – 2:00
Przewidywana liczba osób uczestnicz±cych w wydarzeniu: 2 000
Wymagana minimalna liczba pracowników ochrony: 27
• 22.06.2025 (niedziela) w godz. 16:00 – 24:00
Przewidywana liczba osób uczestnicz±cych w wydarzeniu: 4000
Wymagana minimalna liczba pracowników ochrony: 47
£±czna liczba roboczogodzin: 592
2. Miêdzynarodowy Zlot Motocyklowy – GOWiR Radawa
Harmonogram imprezy:
• 11.07.2025 (pi±tek) w godz. 17:00 – 1:00
Przewidywana liczba osób 4 000
Wymagana minimalna liczba pracowników ochrony: 47
• 12.07.2025 (sobota) w godz. 1:00 – 9:00
Ochrona sprzêtu na scenie – 2 pracowników
• 12.07.2025 (sobota) w godz. 17:00 – 1:00
Przewidywana liczba osób 4000
Wymagana minimalna liczba pracowników ochrony: 47
£±czna liczba roboczogodzin: 768
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1 Ocenie poddane zostan± wy³±cznie te oferty, które nie zostan± odrzucone z postêpowania.
18.2 Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w postêpowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli:
Kryteria oceny ofert dla wszystkich czê¶ci zamówienia:
Kryterium Cena (C) - waga kryterium 60% = 60 punktów
cena najni¿sza spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
C = -------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
Kryterium: Termin p³atno¶ci faktury - waga kryterium 40% = 40 punktów
Punkty w tym kryterium zostan± przydzielone w zale¿no¶ci od zaoferowanego terminu p³atno¶ci faktury wg nastêpuj±cych zasad:
- 7 dni 0 pkt.
- 14 dni 40 pkt.
£±czna ocena oferty:
O = KC (max. 60 pkt.) + Kt (max. 40 pkt.)
18.3 Termin p³atno¶ci faktury nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 7 dni. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê krótszego terminu, oferta danego Wykonawcy zostanie odrzucona.
18.4 W przypadku zaoferowania terminu d³u¿szego ni¿ 14 dni Zamawiaj±cy do oceny przyjmie termin 14 dni, natomiast Wykonawca bêdzie zwi±zany terminem zaoferowanym w ofercie.
18.5 W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w formularzu oferty wyboru okresu gwarancji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ 14 dniowy termin p³atno¶ci faktury i przyzna odpowiedni± ilo¶æ punktów wed³ug zasad okre¶lonych w pkt. 19.2 – Kryterium Gwarancji.
18.6 Za najkorzystniejsz± zostanie wybrana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. Obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
18.7 W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
18.8 Je¿eli zostanie z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiaj±cy dolicza do przedstawionej w tej ceny kwotê podatku od towarów i us³ug, która mia³by obowi±zek rozliczyæ.
18.9 Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
18.10 Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
18.11 W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 19.10 oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
18.12 Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty, ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli oferty te przedstawiaj± tak± sam± cenê, Zamawiaj±cy wezwie tych Wykonawców do z³o¿enia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 3
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w trakcie organizowanego Sylwestra Pod Gwiazdami w Radawie - jednodniowa impreza plenerowa.
Harmonogram imprezy:
• Sylwester Pod Gwiazdami – Dyskoteka – GOWiR Radawa
31.12.2025 (¶roda) w godz. 21:00 – 3:00
Przewidywana ³±czna liczba roboczogodzin: 48
Wymagana minimalna liczba pracowników ochrony: 8
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1 Ocenie poddane zostan± wy³±cznie te oferty, które nie zostan± odrzucone z postêpowania.
18.2 Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w postêpowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli:
Kryteria oceny ofert dla wszystkich czê¶ci zamówienia:
Kryterium Cena (C) - waga kryterium 60% = 60 punktów
cena najni¿sza spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
C = -------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
Kryterium: Termin p³atno¶ci faktury - waga kryterium 40% = 40 punktów
Punkty w tym kryterium zostan± przydzielone w zale¿no¶ci od zaoferowanego terminu p³atno¶ci faktury wg nastêpuj±cych zasad:
- 7 dni 0 pkt.
- 14 dni 40 pkt.
£±czna ocena oferty:
O = KC (max. 60 pkt.) + Kt (max. 40 pkt.)
18.3 Termin p³atno¶ci faktury nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 7 dni. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê krótszego terminu, oferta danego Wykonawcy zostanie odrzucona.
18.4 W przypadku zaoferowania terminu d³u¿szego ni¿ 14 dni Zamawiaj±cy do oceny przyjmie termin 14 dni, natomiast Wykonawca bêdzie zwi±zany terminem zaoferowanym w ofercie.
18.5 W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w formularzu oferty wyboru okresu gwarancji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ 14 dniowy termin p³atno¶ci faktury i przyzna odpowiedni± ilo¶æ punktów wed³ug zasad okre¶lonych w pkt. 19.2 – Kryterium Gwarancji.
18.6 Za najkorzystniejsz± zostanie wybrana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. Obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
18.7 W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
18.8 Je¿eli zostanie z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiaj±cy dolicza do przedstawionej w tej ceny kwotê podatku od towarów i us³ug, która mia³by obowi±zek rozliczyæ.
18.9 Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
18.10 Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
18.11 W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 19.10 oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
18.12 Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty, ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli oferty te przedstawiaj± tak± sam± cenê, Zamawiaj±cy wezwie tych Wykonawców do z³o¿enia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
9.1 Zgodnie z art. 57 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:W zakresie czê¶ci nr 1 oraz czê¶ci nr 3:
nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,
spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
1) Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê, okre¶laj±c± zakres i formê prowadzonych przez niego us³ug zgodnie z ustaw± o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. 2021 poz. 1995)
Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy i podmiotowych ¶rodków dowodowych z³o¿onych na wezwanie.
Uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy i podmiotowych ¶rodków dowodowych z³o¿onych na wezwanie.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy i podmiotowych ¶rodków dowodowych z³o¿onych na wezwanie.
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
1) Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ min. trzy zadania z zakresu ochrony imprez plenerowych lub imprez kulturalnych lub dyskotek wraz z za³±czeniem dowodów (referencji lub innych dokumentów wystawionych przed podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y zrealizowane) okre¶laj±cych, czy zosta³y wykonane nale¿ycie,
Przez zamówienia wykonane nale¿y rozumieæ:
zamówienia rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie
zamówienia zakoñczone w w/w okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.
W przypadku gdy zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego wykonano us³ugi wskazane w wykazie, wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania tych dowodów.
2) Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi osobami:
- szef ochrony – minimum jedna osoba wpisana na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej uprawnionych do wykonywania czynno¶ci, o których mowa w art. 3 pkt. 1 ustawy o ochronie osób i mienia (osoba odpowiedzialna za organizowanie i kierowanie zespo³ami pracowników ochrony fizycznej).
Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy i podmiotowych ¶rodków dowodowych z³o¿onych na wezwanie.
W zakresie czê¶ci nr 2
nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,
spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
1) Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê, okre¶laj±c± zakres i formê prowadzonych przez niego us³ug zgodnie z ustaw± o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. 2021 poz. 1995)
Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy i podmiotowych ¶rodków dowodowych z³o¿onych na wezwanie.
Uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy i podmiotowych ¶rodków dowodowych z³o¿onych na wezwanie.
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
1) Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ min. trzy zadania z zakresu ochrony imprez masowych wraz z za³±czeniem dowodów (referencji lub innych dokumentów wystawionych przed podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y zrealizowane) okre¶laj±cych, czy zosta³y wykonane nale¿ycie,
Przez zamówienia wykonane nale¿y rozumieæ:
zamówienia rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie
zamówienia zakoñczone w w/w okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.
W przypadku gdy zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego wykonano us³ugi wskazane w wykazie, wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania tych dowodów.
2) Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi osobami:
- szef ochrony – minimum dwie osoby wpisane na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej uprawnionych do wykonywania czynno¶ci, o których mowa w art. 3 pkt. 1 ustawy o ochronie osób i mienia (osoba odpowiedzialna za organizowanie i kierowanie zespo³ami pracowników ochrony fizycznej).
Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy i podmiotowych ¶rodków dowodowych z³o¿onych na wezwanie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
- art. 7 ust. 1 ustawy o szczegó³owych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
1) aktualna koncesja, okre¶laj±ca zakres i formê prowadzonych us³ug zgodnie z ustaw± o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. 2021 poz. 1995)
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
2) wykaz wykonanych us³ug wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty,
3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie zespo³ami pracowników ochrony fizycznej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczeni, w szczególno¶ci wpisu na listê kwalifikowanych pracowników ochrony niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony, o której mowa w art. 26 ustawy o ochronie osób i mienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
9.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania, z uwagi na przes³anki okre¶lone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. i art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniachw zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
9.3 O¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
9.4 Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, wymaga spe³nienia warunku przez ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
9.5 Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej winien zostaæ wykazany przez jednego z wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum, z zastrze¿eniem, ¿e spe³niaj±cy ten warunek Wykonawca bêdzie faktycznie realizowa³ zamówienie (je¿eli dotyczy).
9.6 Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lonego w pkt.2 - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
9.7 W przypadku z³o¿enia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp warunek dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, okre¶lony w pkt. 1 nie podlega sumowaniu, tzn. ¿e przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi wykazaæ siê realizacj± inwestycji o wskazanych parametrach, w której wykonaniu bezpo¶rednio uczestniczy³.
9.8 Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp.).
9.9 W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
9.10 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do:
- ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie prowadzonego postêpowania,
- z³o¿enia stosownego pe³nomocnictwa,
- z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego winno wynikaæ, jaki zakres zamówienia wykonywaæ bêd± poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 101. ¯adna ze stron nie bêdzie odpowiedzialna wzglêdem drugiej strony w przypadku gdy do niewykonania umowy dojdzie na skutek okoliczno¶ci si³y wy¿szej, zdarzeñ losowych, decyzji pañstwowych lub innych okoliczno¶ci niezale¿nych od woli którejkolwiek ze stron, którym nie mo¿na by³o zapobiec.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie po jej zawarciu w zakresie zmniejszenia zakresu us³ug wynikaj±cych z bie¿±cych potrzeb zamawiaj±cego
z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie po jej zawarciu w zakresie zwiêkszenia zakresu us³ug wynikaj±cych z bie¿±cych potrzeb zamawiaj±cego
z jednoczesnym zwiêkszeniem wynagrodzenia.
4. W przypadku zerwania umowy przez Wykonawcê bez zachowania okresu wypowiedzenia zap³aci on Zamawiaj±cemu ró¿nicê pomiêdzy wynagrodzeniem wyliczonym w sposób opisany w § 7, a wszystkimi kosztami zwi±zanymi z wynajmem innej firmy ochrony do realizacji przedmiotu umowy okre¶lonego w § 1 umowy.
5. W przypadku odst±pienia od umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn le¿±cych po jego stronie bez zachowania okresu wypowiedzenia, zap³aci on Wykonawcy karê umown± w wysoko¶ci 50 % wynagrodzenia nale¿nego za realizacjê niniejszej umowy, wynikaj±cej ze stawki okre¶lonej w § 7 oraz liczby godzin okre¶lonych w zleceniu, o którym mowa w § 1 umowy.
6. Zamawiaj±cy ma prawo dochodzenia odszkodowania uzupe³niaj±cego w przypadku poniesienia szkody przekraczaj±cej odszkodowanie otrzymane na mocy zapisów okre¶lonych w niniejszej umowie z powodu nienale¿ytego zrealizowania umowy przez Wykonawcê lub odst±pienia przez niego od umowy i braku mo¿liwo¶ci zatrudnienia innej firmy ¶wiadcz±cej us³ugi zabezpieczenia imprezy.
§ 11
1. W sprawach nieuregulowanych Umow± maj± zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, zamówieñ publicznych, ochrony osób i mienia, broni i amunicji, ochrony danych osobowych, bezpieczeñstwa imprez masowych, minimalnego wynagrodzenia za pracê oraz Kodeksu pracy.
2. Ewentualne spory mog±ce powstaæ w zwi±zku z Umow± rozstrzygane bêd± przez w³a¶ciwy dla Zamawiaj±cego rzeczowo i miejscowo s±d powszechny.
3. Zmiany i uzupe³nienia do niniejszej Umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ Umowy w szczególno¶ci z przyczyn o obiektywnym charakterze, jak oczywista pomy³ka w tre¶ci umowy.
4. Umowê sporz±dzono w dwóch jednobrzmi±cych egzemplarzach, po jednym dla ka¿dej ze Stron.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-03 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/wiazownica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-03 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-01
INNE PRZETARGI WI¡ZOWNICA
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez plenerowych, kulturalnych, dyskotek i imprez masowych na terenie gminy Wi±zownica w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowê dróg dla pieszych w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 870 Sieniawa - Jaros³aw w miejscowo¶ci Manasterz, Wi±zownica i Szówsko, gmina Wi±zownica.
wiêcej: przetargi WI¡ZOWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi ca³odobowej ochrony w budynkach S±du Rejonowego w Elbl±gu przy ul. P³k. D±bka 21 oraz przy Pl. Jagielloñczyka 5 w Elbl±gu
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony mienia, pomieszczeñ, budynków i terenu przyleg³ego do obiektów MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez plenerowych, kulturalnych, dyskotek i imprez masowych na terenie gminy Wi±zownica w 2025 r.
- Us³uga ochrony fizycznej i monitoringu podczas Juwenaliów 2025 wraz z uzyskaniem zezwoleñ wymaganych prawem przy organizacji imprez masowych biletowanych
- Ca³odobowy monitoring elektroniczny z dojazdem za³óg interwencyjnych do obiektów OR i BP wraz z us³ug± serwisu, konserwacji, napraw i bie¿±cych przeróbek w LSA oraz obs³ug± portierni w siedzibie OR
- Us³ugi ochrony mienia w Zespole Obs³ugi Szkoleñ i Konferencji w Józefowie administrowanym przez GDDKiA
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.