Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00109881/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
- 2023/BZP 00177374/01 - Wynik z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie usługi inżyniera kontraktu nad projektem pn.: „System gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Sulejówek”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55
1.4.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-070
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115391
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00109881
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w załączniku nr 8 do SWZ.
2. Zakazuje się zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem poniższych postanowień Umowy.
3. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia odbędzie się w wysokości odpowiadającej zmianie podatku,
2) zmiana zakresu rzeczowego Umowy spowodowana rezygnacją Zamawiającego z części zamówienia,
3) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku podanym w lit. b) W takim przypadku obniżenie wynagrodzenia odbędzie się w wysokości proporcjonalnej do wprowadzanej zmiany,
4) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy lub sposobu wykonania Przedmiotu Umowy spowodowane działaniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie lub w zgodzie z Umową, lub innymi względami niezależnymi od wykonawcy.
5) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Projektu pn.: „System gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Sulejówek” lub wytycznych dotyczących realizacji tego Projektu.
4. Zmiany umowy w zakresie waloryzacji znajdują się w §17 wzoru umowy.
Po zmianie:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w załączniku nr 8 do SWZ.
2. Zakazuje się zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem poniższych postanowień Umowy.
3. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian istotnych w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia odbędzie się w wysokości odpowiadającej zmianie podatku,
2) zmiana zakresu rzeczowego Umowy spowodowana rezygnacją Zamawiającego z części zamówienia. W takim przypadku obniżenie wynagrodzenia odbędzie się w wysokości proporcjonalnej do wprowadzanej zmiany,
3) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy lub sposobu wykonania Przedmiotu Umowy spowodowane działaniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie lub w zgodzie z Umową, lub innymi względami niezależnymi od Wykonawcy,
4) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Projektu pn.: „System gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Sulejówek” lub wytycznych dotyczących realizacji tego Projektu.
5) dopuszcza się zmiany umowy w zakresie klauzul waloryzacyjnych, o których mowa w §17 niniejszej Umowy.
4. Zmiany umowy w zakresie waloryzacji znajdują się w §17 wzoru umowy.
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
- "Utrzymanie bieżące dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Sulejówek"
- "Oczyszczanie mechaniczne, zamiatanie i zmywanie ulic na terenie Miasta Sulejówek (...)"
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 271218K Listówki w km od 0+038,00 do km 0+126,30 w miejscowości Ropa, Gmina Ropa.
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych planowanych przez Powiat Tatrzański
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa połączenia drogowego węzła autostradowego A4 Bochnia z DK 94 - etap III
- Wykonanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg gminnych, gmina Głusk
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą " Poprawa efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii SPZOZ w Kielcach"
- "Przebudowa ul. Dębogórskiej od ronda Jana Pawła II do ronda Marszałka Płażyńskiego w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.