Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00341002/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
- 2022/BZP 00007476/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do pięciu części przedmiotu zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001258462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefitów
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-045
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mufo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mufo.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=317&mmi=132791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do pięciu części przedmiotu zamówienia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffb4a1c9-6a18-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004646/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie w odniesieniu do czterech części przedmiotu zamówienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341002/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.260.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do pięciu części przedmiotu zamówienia: 1.1. Część I. w budynku przy Józefitów 16 w Krakowie. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków województwa małopolskiego, pod nu-merem rejestru A-1029. Powierzchnia użytkowa 1810,18m2. Usługa sprzątania dotyczy: sprzątania powierzchni biurowych, magazynowych i innych (przy założeniu szacunkowej ilości godzin w okresie obowiązywania umowy: 250 godzin × 12 miesięcy = 3000 godzin, świadczenie usługi mycia okien, sprzątanie terenu zewnętrznego oraz odśnieżania).Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 a oraz załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, które to dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
Zamawiający informuje, iż możliwe jest dokonanie wizji lokalnej dnia 10.01.2022 r.
- w budynku przy Józefitów 16 w Krakowie o godz.: 11:00,
- w budynku przy ul. Rakowickiej 22a o godz.: 10:00,
- w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 220 o godz.: 12:00
- w lokalach przy ul. Weissa 8 w Krakowie o godz.: 13:00
W celach organizacyjnych zamiar uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mufo.krakow.pl do dnia 10.01.2022 r. do godz. 9:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 94848,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do pięciu części przedmiotu zamówienia.: Część II. w budynku przy ul. Rakowickiej 22a w Krakowie. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków nieruchomych, pod numerem rejestru A-107/M. Powierzchnia użytkowa 3 232,41 m2. Usługa sprzątania dotyczy: sprzątania powierzchni biurowych, magazynowych i innych (przy założeniu szacunkowej ilości godzin w okresie obowiązywania umowy: 600 godzin × 12 miesięcy = 7200 godzin, świadczenie usługi mycia okien, sprzątanie terenu zewnętrznego oraz odśnieżania).Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 b oraz załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, które to dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
Zamawiający informuje, iż możliwe jest dokonanie wizji lokalnej dnia 10.01.2022 r.
- w budynku przy Józefitów 16 w Krakowie o godz.: 11:00,
- w budynku przy ul. Rakowickiej 22a o godz.: 10:00,
- w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 220 o godz.: 12:00
- w lokalach przy ul. Weissa 8 w Krakowie o godz.: 13:00
W celach organizacyjnych zamiar uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekre-tariat@mufo.krakow.pl do dnia 10.01.2022 r. do godz. 9:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 219520,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do pięciu części przedmiotu zamówienia: 1.3. Część III. w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 220. Nieruchomość wraz z budynkiem dawnej Strzelnicy Garnizonowej przy ul. Królowej Jadwigi 220 w Krakowie wpisana jest do rejestru zabytków jako zespół dawnej Strzelnicy Garnizonowej pod numerem A-965, wybudowanej w latach 80. XIX w. Usługa sprzątania dotyczy: świadczenie usługi mycia okien oraz odśnieżania, (przy założeniu szacunkowej ilości godzin w okresie obowiązywania umowy: 300 godzin).Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 c oraz załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, które to dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
Zamawiający informuje, iż możliwe jest dokonanie wizji lokalnej dnia 10.01.2022 r.
- w budynku przy Józefitów 16 w Krakowie o godz.: 11:00,
- w budynku przy ul. Rakowickiej 22a o godz.: 10:00,
- w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 220 o godz.: 12:00
- w lokalach przy ul. Weissa 8 w Krakowie o godz.: 13:00
W celach organizacyjnych zamiar uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mufo.krakow.pl do dnia 10.01.2022 r. do godz. 9:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do pięciu części przedmiotu zamówienia: Część IV. w lokalach przy ul. Weissa 8 w Krakowie. Powierzchnia użytkowa 231,78 m2. Usługa sprzątania dotyczy: sprzątania powierzchni biurowych, magazynowych i innych (przy założeniu szacunkowej ilości godzin w okresie obowiązywania umowy: 40 godzin × 12 miesięcy = 480 godzin.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 d oraz załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, które to dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
Zamawiający informuje, iż możliwe jest dokonanie wizji lokalnej dnia 10.01.2022 r.
- w budynku przy Józefitów 16 w Krakowie o godz.: 11:00,
- w budynku przy ul. Rakowickiej 22a o godz.: 10:00,
- w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 220 o godz.: 12:00
- w lokalach przy ul. Weissa 8 w Krakowie o godz.: 13:00
W celach organizacyjnych zamiar uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mufo.krakow.pl do dnia 10.01.2022 r. do godz. 9:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 12800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V. Usługa polegająca na konserwacji posadzki żywicznejEradur w siedzibie Muzeum Fotografii przy ul. Rakowickiej 22A w Krakowie, usługa jednokrotna.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 e oraz załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, które to dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
Zamawiający informuje, iż możliwe jest dokonanie wizji lokalnej dnia 10.01.2022 r.
- w budynku przy Józefitów 16 w Krakowie o godz.: 11:00,
- w budynku przy ul. Rakowickiej 22a o godz.: 10:00,
- w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 220 o godz.: 12:00
- w lokalach przy ul. Weissa 8 w Krakowie o godz.: 13:00
W celach organizacyjnych zamiar uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mufo.krakow.pl do dnia 10.01.2022 r. do godz. 9:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 54400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110505,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110505,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110505,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMOS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6780037972
7.3.3) Ulica: ul. Kocmyrzowska 13a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-750
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110505,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276431,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276431,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276431,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6780037972
7.3.3) Ulica: ul. Kocmyrzowska 13A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-750
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276431,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w części III przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w części IV przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w części V przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Generator wysokiego napięcia (200kV) do transmisyjnego mikroskopu elektronowego FEI Tecnai F20 - DE-dzp.272-678/24
- dostawa 1 szt. tabletu wraz z etui dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-691/24
- Usługi medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON w 2025r.
- Urządzenie do pomiarów parametrów rozproszenia obwodów elektronicznych w zakresie fal milimetrowych dla WIEiT - DE-dzp.272-667/24
- dostawa specjalistycznego pieca rurowego dla WEiP - DE-dzp.272-679/24
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb jednostek AWF w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Kraków5020 sp. z o.o. w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 marca 2025 roku
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.