Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kursów na prawo jazdy kategorii B, C, C+E oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla uczestników projektu "Spełnimy Twoje zawodowe marzenia"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ MECHANICZNYCH NR 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000195127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SŁONECZNA 19
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-348
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523731239
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsm02.dyrektor@edu.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmnr2.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kursów na prawo jazdy kategorii B, C, C+E oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla uczestników projektu "Spełnimy Twoje zawodowe marzenia"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24d21491-b64c-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00113177/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie kursów na prawo jazdy kategorii B, C, C+E oraz kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla uczestników projektu "Spełnimy Twoje zawodowe marzenia"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Spełnimy Twoje zawodowe marzenia
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.edu.bydgoszcz.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu, adres strony: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) adres strony: https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): znajduje się w rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/panu a) prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSMnr2 206/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla maksymalnie 50 uczestników. Szczegółowe informacje zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 1a
4.2.6.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-02 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Kryterium ceny
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 100%
Zamawiający dokona oceny oferty odrębnie w poszczególnych częściach zamówienia. Ocenione zostaną wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C)- waga 100%:
cena najniższa brutto
C =(cena najniższa brutto/cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt
cena oferty ocenianej brutto
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie kursów prawa jazdy kategorii C, C+E, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla maksymalnie 12 uczestników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 1b.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-02 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Kryterium ceny
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 100%
Zamawiający dokona oceny oferty odrębnie w poszczególnych częściach zamówienia. Ocenione zostaną wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C)- waga 100%:
cena najniższa brutto
C =(cena najniższa brutto/cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt
cena oferty ocenianej brutto
Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący:a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli, wykaże że:
• jest wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.) oraz art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. 2021, poz. 1212 z późn. zm.), prowadzonego przez Wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem
b) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
• w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał należycie kurs prawa jazdy :
- kategorii B (dla części 1)
- kategorii C, C+E, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej (dla części 2)
wraz z podaniem liczby uczestników którzy uzyskali zaświadczenie o ukończeniu kursu
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CIDG), w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny wpis od Wojewody do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia zgodnie z art. 39g ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym, jako potwierdzenie spełnienia warunków określonych w art. 39g ust. 2 tej ustawy, prowadzonego przez Wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem. 2. Wykaz uczestników
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał kurs/y prawa jazdy :
- kategorii B (dla części 1)
- kategorii C (dla części 2)
wraz z podaniem liczby uczestników kursu, którzy uzyskali zaświadczenie o ukończeniu kursu (załącznik nr 4 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący:a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli, wykaże że:
• jest wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.) oraz art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. 2021, poz. 1212 z późn. zm.), prowadzonego przez Wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem
b) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
• w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał należycie kurs prawa jazdy :
- kategorii B (dla części 1)
- kategorii C, C+E, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej (dla części 2)
wraz z podaniem liczby uczestników którzy uzyskali zaświadczenie o ukończeniu kursu
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CIDG), w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty - załącznik nr 2 do SWZ.2. Pełnomocnictwo: oryginał lub elektroniczna kopia poświadczona przez mocodawcę lub notariusza - załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli zostanie dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 Pzp.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-19 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-19 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.