Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00065026/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa podłączeń kanalizacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie podłączeń kanalizacyjnych na obszarze Gminy Miasto Skierniewice na lata 2021 – 2022 – II edycja”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468345101
1.5.8.) Numer faksu: 468345151
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i budowa podłączeń kanalizacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie podłączeń kanalizacyjnych na obszarze Gminy Miasto Skierniewice na lata 2021 – 2022 – II edycja”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f460644-93e0-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017151/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Wykonanie podłączeń kanalizacyjnych na obszarze Gminy Miasto Skierniewice na lata 2021-2022- II edycja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065026/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 354499,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa podłączeń kanalizacyjnych na obszarze Gminy Miasto Skierniewice zgodnie z wykazem lokalizacji planowanych podłączeń kanalizacyjnych (zał. Nr 2a do SWZ).
2. Przedmiotowe zamówienie będzie finansowane:
- środki własne budżetu Miasta Skierniewice – środki własne Beneficjentów końcowych
- dofinansowanie ze środków WFOŚiGW w Łodzi.
3. Zaprojektowanie i budowa 63 szt. przyłączy kanalizacyjnych o szacowanej łącznej długości ok. 881,7 mb, zlokalizowanych w mieście Skierniewice, zgodnie z wykazem lokalizacji planowanych podłączeń kanalizacyjnych.
Inwestycja do zrealizowania w formule „Zaprojektuj i Wybuduj”. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe prace projektowe i roboty budowlane – wykonanie podłączeń kanalizacyjnych z budynków mieszkalnych do miejskiego Systemu Kanalizacji Ściekowej WOD-KAN. Wykonanie Przedmiotu Zamówienia będzie polegało m.in. na:
• Opracowaniu Dokumentacji Projektowej dla budowy przyłączy kanalizacji sanitarnej, w tym m. in.:
- Uzyskaniu danych oraz materiałów wyjściowych do projektowania
- Sporządzeniu opracowań projektowych wymaganych dla realizacji inwestycji
- Uzyskaniu wszelkich wymaganych warunków, zgód, pozwoleń i decyzji administracyjnych od instytucji zewnętrznych oraz wykonaniu wszelkich uzgodnień związanych z wykonaniem Dokumentacji Projektowej,
• Wykonaniu robót budowlanych z materiałów własnych Wykonawcy, obejmujących budowę zaprojektowanych przyłączy kanalizacji sanitarnej, w tym m.in.:
- Uzyskaniu wszelkich wymaganych zgód, pozwoleń i decyzji administracyjnych od instytucji zewnętrznych oraz wykonaniu wszelkich uzgodnień związanych z realizacją robót budowlanych,
- Wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu drogowego (dla robót w pasie drogowym), oznakowaniu i zabezpieczeniu Terenu Budowy,
- Wykonaniu robót przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, technologiczno-montażowych, ogólnobudowlanych oraz porządkowych związanych z budową zaprojektowanych przyłączy,
- Odtworzeniu naruszonych budową przyłączy istniejących nawierzchni pasa drogowego zgodnie z decyzją Zarządcy Drogi,
- Wykonaniu niezbędnych badań, prób oraz sprawdzeń w toku prowadzenia robót budowlanych i podczas przeprowadzania czynności odbiorowych,
- Pełnieniu nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych,
- Opracowaniu i przekazaniu Dokumentacji Powykonawczej.
Wykonaniu w okresie Gwarancji nieodpłatnych przeglądów gwarancyjnych oraz usuwaniu wszelkich wad i uszkodzeń wynikających z wadliwego wykonania przedmiotu Umowy, na zasadach opisanych w Umowie z Wykonawcą.
Uwaga: niniejsze zamówienie nie obejmuje kosztów wycinki, przesadzenia istniejących nasadzeń, rozbiórki i ponownego ułożenia istniejącego utwardzenia na terenie posesji: kostka betonowa, płyty, asfalt itp. Koszty w/w robót ponosi właściciel nieruchomości poprzez indywidualne zlecenie lub wykonuje te prace we własnym zakresie. Zamówienie obejmuje koszty rozbiórki i odtworzenia po wykonanych pracach w pasie drogowym.
Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy przedstawić Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy wg. załączonego wzoru (zał. Nr 2b SWZ);
4. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane prace i roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu obejmuje okres określony w ofercie Wykonawcy, licząc od dnia końcowego odbioru całego przedmiotu umowy.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez niego przy realizacji niniejszej umowy oraz za wszelkie szkody spowodowane przez niego, przy usuwaniu wad w ramach gwarancji czy rękojmi, tak wobec Zamawiającego jak i osób trzecich.
6. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania.
7. Za wypadki i szkody, które mogą powstać na placu budowy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego.
8. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust. 1 ustawy PZP. Roboty budowlane objęte niniejszą umową realizowane będą z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności:
- wykopów ręcznych lub mechanicznych,
- robót związanych z wykonaniem przyłączy kanalizacyjnych
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 494796,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494796,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 494796,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750051152
7.3.3) Ulica: Mokra Prawa 30
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI "WOD-KAN" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI "WOD-KAN" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 494796,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa ulicy Reymonta".
- dostawy środków opatrunkowych
- Świadczenie usług w zakresie transportu medycznego karetką typu S.
- Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego, 11/ZP/2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1319E na odcinku Słupia - Słupia Zagórze
- Wykonanie ujęcia wód podziemnych - otworu studziennego nr 1 w miejscowości MIEDNIEWICE w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodnej w północno-wschodniej części Gminy Skierniewice"
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.