Og³oszenie z dnia 2022-04-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00145708/01 - Wynik z dnia 2022-05-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa papieru do drukowania dla Urzêdu Gminy Micha³owice - V”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa papieru do drukowania dla Urzêdu Gminy Micha³owice - V”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3d606da9-b727-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00115703
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022724/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 „Dostawa artyku³ów biurowych dla Urzêdu Gminy Micha³owice”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej przy u¿yciu, których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej.
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowi±zkowego poinformowania Zamawiaj±cego o przekazaniu wiadomo¶ci na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiaj±cy” (niedope³nienie tego obowi±zku uznane bêdzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail wskazanym w rozdziale I – „Zamawiaj±cego” i „Prowadz±cego postêpowanie”
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w ust. 8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
11. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO
dotycz±cy zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
Urz±d Gminy Micha³owice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w ofertach, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i
Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ
w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo
zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie” lub
„RODO”), maj± charakter danych osobowych.
W ¶wietle powy¿szego Wójt Gminy informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA MICHA£OWICE 05-816
Micha³owice, Regu³y ul. Aleja Powstañców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail:
sekretariat@michalowice.pl
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony
Danych Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany
powy¿ej b±d¼ email: daneosobowe@michalowice.pl;
3. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz
nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.
Dz.U. 2019 poz. 2019), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e
¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).
4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o
udzielenie zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ
mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych Urzêdu Gminy jako zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP.
Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Urz±d Gminy móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.24.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukowania do budynku Urzêdu Gminy Micha³owice zlokalizowanego w Regu³ach ul. Aleja Powstañców Warszawy 1.
2. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany sukcesywnie, partiami wynikaj±cymi z bie¿±cych potrzeb Pracowników Zamawiaj±cego.
3. Papier do drukowania objêty przedmiotem zamówienia okre¶lony jest w Formularzu asortymentowym, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Podane przez Zamawiaj±cego ilo¶ci poszczególnego papieru do drukarek wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym s± ilo¶ciami szacunkowymi i mog± ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zakupy dokonane w trakcie obowi±zywania umowy mog± dla poszczególnych pozycji ró¿niæ siê ilo¶ciowo od warto¶ci podanych w kalkulacji, jednak ³±czna warto¶æ zakupów nie przekroczy ca³kowitej maksymalnej warto¶ci umowy w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
5. Wykonawca zobowi±zuje siê do sukcesywnego dostarczania papieru do drukowania do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiaj±cego i w terminie wskazanym w umowie.
6. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia fabrycznie nowych, wysokiej jako¶ci, nieu¿ywanych papierów do drukowania pochodz±cych z bie¿±cej produkcji (z ostatnich 6 miesiêcy) oraz wolnych od wad, posiadaj±cych niezbêdne certyfikaty.
7. Dostarczony do Zamawiaj±cego papier musi byæ w oryginalnych opakowaniach producenta, musi posiadaæ na opakowaniach zewnêtrznych logo i nazwê producenta oraz opis zawarto¶ci w jêzyku polskim, posiadaæ nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z wy³±czeniem opakowania asortymentu zamawianego w ilo¶ci ró¿nej od opakowañ zbiorczych stosowanych przez producenta lub dostawcê.
8. Dostarczony asortyment musi odpowiadaæ normom przedmiotowym i jako¶ciowym zawartymi w "deklaracji zgodno¶ci" lub "certyfikacie zgodno¶ci" producenta.
9. Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ wraz z dostaw± papieru certyfikaty zgodno¶ci jako¶ci. Dokumenty te maj± byæ oznakowane numerem odpowiadaj±cym liczbie porz±dkowej materia³u/ wyrobu z arkusza ofertowego. Dokumenty musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim.
10. Dostarczony asortyment musi byæ zgodny ze z³o¿onymi przez Zamawiaj±cego zamówieniami, tym samym Zamawiaj±cy nie dopuszcza dostarczania asortymentu wymienionego w jednym zamówieniu w czê¶ciach lub kilku dostawach.
11. Wykonawca najpó¼niej w dniu podpisania umowy zobowi±zany jest do dostarczenia Zamawiaj±cemu aktualnego katalogu papieru do drukowania dostêpnego w ofercie Wykonawcy w wersji papierowej, jak równie¿ przes³ania powy¿szego katalogu w wersji elektronicznej (np. plik excel, pdf) lub utworzenia konta na stronie internetowej Wykonawcy z dostêpem do ca³ej bazy produktów wraz z aktualnymi cenami. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ceny asortymentu wskazane przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie musz± odpowiadaæ cenom wskazanym w katalogu.
12. Wykonawca mo¿e udostêpniæ Zamawiaj±cemu platformê internetow± s³u¿±c± zamawianiu produktów pod adresem www.
13. Udostêpniona platforma internetowa musi zawieraæ ceny papieru do drukowania oferowanego przez Wykonawcê w ofercie, szczegó³owy opis tego papieru.
14. Platforma internetowa musi udostêpniaæ podgl±d elektroniczny wszystkich zamówieñ dokonanych przez Zamawiaj±cego.
15. Platforma internatowa musi posiadaæ funkcjê odczytu wykorzystanej kwoty brutto z zawartej umowy.
16. Dzia³anie platformy internetowej obligatoryjnie bêdzie opieraæ siê na nastêpuj±cych za³o¿eniach:
1) utworzony na niej profil Zamawiaj±cego obejmowaæ musi wy³±cznie katalog artyku³ów zgodny z Formularzem asortymentowo-cenowym;
2) zamawianie asortymentu spoza oferty, a zatem z pe³nego katalogu Wykonawcy, musi byæ dostêpne wy³±cznie dla upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego;
3) zostanie utworzona zak³adka dla upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego, która pozwoli mu na sta³y podgl±d elektroniczny stanu realizacji umowy z uwzglêdnieniem wszystkich zrealizowanych zamówieñ.
17. Platforma internetowa za pomoc± której dokonywane bêd± zamówienia obligatoryjnie musi zostaæ uruchomiona najpó¼niej w dniu podpisania umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy dokona prezentacji sposobu dzia³ania platformy w siedzibie Zamawiaj±cego.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zamówienia papieru do drukowania innego ni¿ wskazany w Formularzu ofertowo-cenowym, a dostêpnego w bie¿±cej ofercie Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia Zamawiaj±cemu ceny zamawianego asortymentu przed rozpoczêciem realizacji zamówienia, celem zaakceptowania przez Zamawiaj±cego, z za³o¿eniem, ¿e cena za wskazany asortyment nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ wskazana w przes³anym cenniku Wykonawcy. Zmiany asortymentu, jak równie¿ ilo¶ci poszczególnych rodzajów bêd± odbywa³y siê z zachowaniem ogólnej warto¶ci umowy.
19. Wykonawca o¶wiadcza, i¿ ceny poszczególnego papieru do drukowania s± sta³e przez ca³y okres obowi±zywania umowy (w tym równie¿ udzielanych rabatów i promocji), nie podlegaj± negocjacji i waloryzacji cen oraz zawieraj± wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± umowy, w tym transport, roz³adunek i ubezpieczenie na czas transportu.
20. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego w formie pisemnej o mo¿liwo¶æ dostawy materia³ów innych od wskazanych w Formularzu ofertowo-cenowym, podaj±c faktyczne uzasadnienie. Asortyment podlegaj±cy zamianie powinien byæ nie gorszy od wykazanych w Formularzu ofertowo-cenowym i spe³niaæ wszelkie parametry techniczne i jako¶ciowe.
21. Wykonawca w dostawie nie mo¿e zaoferowaæ zamiennika materia³ów, który nie zosta³ zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiaj±cego zgodnie z ust. 20.
22. Zamówiony papier za ka¿dym razem nale¿y dostarczyæ do budynku Urzêdu Gminy Micha³owice w Regu³ach przy Al. Powstañców Warszawy 1, 05-816 Micha³owice, w godzinach pracy Urzêdu, tj. w pon. 10.00 - 17.00, wt. 9.00 – 16.00, ¶r. - czw. 9.00 - 15.00, pt. 9.00 – 13.00.
23. Wykonawca ponosi koszt pe³nej dostawy (za³adunek, transport wraz z roz³adunkiem i z wniesieniem do wskazanego przez Zamawiaj±cego pomieszczenia, ustawieniem we wskazanym miejscu przez Zamawiaj±cego dostarczonego papieru do drukowania).
24. Wykonawca zobowi±zany jest do telefonicznego poinformowania Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 30 minut przed planowan± dostaw± o tym fakcie.
25. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca jest zobowi±zany okazaæ w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm± lub normami europejskimi itp.
26. W przypadku dostaw towaru za po¶rednictwem firm spedycyjnych Zamawiaj±cy nie bêdzie kwitowa³ odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dok³adnym sprawdzeniem zawarto¶ci dostarczonych palet, nie bêdzie równie¿ zwraca³ palet w dniu dostawy.
27. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za dostarczany asortyment do czasu odbioru przez Zamawiaj±cego.
28. Dostawy musz± byæ wykonywane w sposób sprawny, dok³adny i terminowy.
29. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
30. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.
31. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonywania dostawy z zachowaniem nale¿ytej dba³o¶ci ze szczególnym uwzglêdnieniem dba³o¶ci o mienie Zamawiaj±cego (pomieszczenie i wyposa¿enie w budynku gdzie bêdzie dostawa).
32. Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrz±dzonych w toku realizacji niniejszej umowy Zamawiaj±cemu jak i w odniesieniu do osób trzecich, w tym wobec personelu Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferta
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie prawnymodpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej o ile podmiot ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz±. O zamówienie publiczne mog± równie¿ ubiegaæ siê osoby fizyczne, które nie prowadz± dzia³alno¶ci gospodarczej, a wiêc nie posiadaj± wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.
2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia:
odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia min. 50.000,00 z³. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 50.000,00 z³.
Na potwierdzenie spe³niania powy¿szego warunku nale¿y z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej o ile podmiot ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz±.
2. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) O¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale V ust. 2 SWZ (za³±cznik nr 2 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców;2) O¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów wskazuj±ce na okoliczno¶ci opisane w rozdziale V ust. 6 SWZ oraz o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 – je¿eli wykonawca sk³adaj±cy ofertê polega na zasobach innych podmiotów;
3) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy;
4) Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy;
5) Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona „za zgodno¶æ z orygina³em” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tj. Dz. U z 2020, poz. 346), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
6. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek udzia³u jest spe³niony je¿eli Wykonawca, ubiegaj±cy siê o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencja³ na potrzeby spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, ma obowi±zek osobi¶cie wykonaæ tê czê¶æ zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolno¶ci s± wymagane.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy oraz ich warunki okre¶li³ w "Projekcie umowy"stanowi±cym Za³±cznik do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-19 11:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-19 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-18
INNE PRZETARGI REGU£Y
- "Remont cz±stkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Micha³owice"
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych na terenie gminy Micha³owice
- Remont dróg gruntowych t³uczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Micha³owice
wiêcej: przetargi REGU£Y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artyku³ów administracyjno-biurowych dla 12. Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego.
- Dostawa materia³ów biurowych do biura projektu
- Dostawa materia³ów biurowych, ksi±g raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
- Zakup i sukcesywna dostawa materia³ów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Zakup, dostawa i monta¿ pomocy i sprzêtów do zajêæ w szkole podstawowej w Budzowie z fili± w Grodziszczu
- Dostawa wraz z wniesieniem i monta¿em wyposa¿enia w ramach przebudowy i rozbudowy szko³y i przedszkola w £achowie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.