Og³oszenie z dnia 2022-05-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00115703/01 - Og³oszenie z dnia 2022-04-08
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„Dostawa papieru do drukowania dla Urzêdu Gminy Micha³owice - V”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa papieru do drukowania dla Urzêdu Gminy Micha³owice - V”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3d606da9-b727-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00145708
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022724/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 „Dostawa artyku³ów biurowych dla Urzêdu Gminy Micha³owice”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00115703/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.24.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 100000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukowania do budynku Urzêdu Gminy Micha³owice zlokalizowanego w Regu³ach ul. Aleja Powstañców Warszawy 1.
2. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany sukcesywnie, partiami wynikaj±cymi z bie¿±cych potrzeb Pracowników Zamawiaj±cego.
3. Papier do drukowania objêty przedmiotem zamówienia okre¶lony jest w Formularzu asortymentowym, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Podane przez Zamawiaj±cego ilo¶ci poszczególnego papieru do drukarek wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym s± ilo¶ciami szacunkowymi i mog± ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zakupy dokonane w trakcie obowi±zywania umowy mog± dla poszczególnych pozycji ró¿niæ siê ilo¶ciowo od warto¶ci podanych w kalkulacji, jednak ³±czna warto¶æ zakupów nie przekroczy ca³kowitej maksymalnej warto¶ci umowy w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
5. Wykonawca zobowi±zuje siê do sukcesywnego dostarczania papieru do drukowania do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiaj±cego i w terminie wskazanym w umowie.
6. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia fabrycznie nowych, wysokiej jako¶ci, nieu¿ywanych papierów do drukowania pochodz±cych z bie¿±cej produkcji (z ostatnich 6 miesiêcy) oraz wolnych od wad, posiadaj±cych niezbêdne certyfikaty.
7. Dostarczony do Zamawiaj±cego papier musi byæ w oryginalnych opakowaniach producenta, musi posiadaæ na opakowaniach zewnêtrznych logo i nazwê producenta oraz opis zawarto¶ci w jêzyku polskim, posiadaæ nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z wy³±czeniem opakowania asortymentu zamawianego w ilo¶ci ró¿nej od opakowañ zbiorczych stosowanych przez producenta lub dostawcê.
8. Dostarczony asortyment musi odpowiadaæ normom przedmiotowym i jako¶ciowym zawartymi w "deklaracji zgodno¶ci" lub "certyfikacie zgodno¶ci" producenta.
9. Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ wraz z dostaw± papieru certyfikaty zgodno¶ci jako¶ci. Dokumenty te maj± byæ oznakowane numerem odpowiadaj±cym liczbie porz±dkowej materia³u/ wyrobu z arkusza ofertowego. Dokumenty musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim.
10. Dostarczony asortyment musi byæ zgodny ze z³o¿onymi przez Zamawiaj±cego zamówieniami, tym samym Zamawiaj±cy nie dopuszcza dostarczania asortymentu wymienionego w jednym zamówieniu w czê¶ciach lub kilku dostawach.
11. Wykonawca najpó¼niej w dniu podpisania umowy zobowi±zany jest do dostarczenia Zamawiaj±cemu aktualnego katalogu papieru do drukowania dostêpnego w ofercie Wykonawcy w wersji papierowej, jak równie¿ przes³ania powy¿szego katalogu w wersji elektronicznej (np. plik excel, pdf) lub utworzenia konta na stronie internetowej Wykonawcy z dostêpem do ca³ej bazy produktów wraz z aktualnymi cenami. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ceny asortymentu wskazane przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie musz± odpowiadaæ cenom wskazanym w katalogu.
12. Wykonawca mo¿e udostêpniæ Zamawiaj±cemu platformê internetow± s³u¿±c± zamawianiu produktów pod adresem www.
13. Udostêpniona platforma internetowa musi zawieraæ ceny papieru do drukowania oferowanego przez Wykonawcê w ofercie, szczegó³owy opis tego papieru.
14. Platforma internetowa musi udostêpniaæ podgl±d elektroniczny wszystkich zamówieñ dokonanych przez Zamawiaj±cego.
15. Platforma internatowa musi posiadaæ funkcjê odczytu wykorzystanej kwoty brutto z zawartej umowy.
16. Dzia³anie platformy internetowej obligatoryjnie bêdzie opieraæ siê na nastêpuj±cych za³o¿eniach:
1) utworzony na niej profil Zamawiaj±cego obejmowaæ musi wy³±cznie katalog artyku³ów zgodny z Formularzem asortymentowo-cenowym;
2) zamawianie asortymentu spoza oferty, a zatem z pe³nego katalogu Wykonawcy, musi byæ dostêpne wy³±cznie dla upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego;
3) zostanie utworzona zak³adka dla upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego, która pozwoli mu na sta³y podgl±d elektroniczny stanu realizacji umowy z uwzglêdnieniem wszystkich zrealizowanych zamówieñ.
17. Platforma internetowa za pomoc± której dokonywane bêd± zamówienia obligatoryjnie musi zostaæ uruchomiona najpó¼niej w dniu podpisania umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy dokona prezentacji sposobu dzia³ania platformy w siedzibie Zamawiaj±cego.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zamówienia papieru do drukowania innego ni¿ wskazany w Formularzu ofertowo-cenowym, a dostêpnego w bie¿±cej ofercie Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia Zamawiaj±cemu ceny zamawianego asortymentu przed rozpoczêciem realizacji zamówienia, celem zaakceptowania przez Zamawiaj±cego, z za³o¿eniem, ¿e cena za wskazany asortyment nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ wskazana w przes³anym cenniku Wykonawcy. Zmiany asortymentu, jak równie¿ ilo¶ci poszczególnych rodzajów bêd± odbywa³y siê z zachowaniem ogólnej warto¶ci umowy.
19. Wykonawca o¶wiadcza, i¿ ceny poszczególnego papieru do drukowania s± sta³e przez ca³y okres obowi±zywania umowy (w tym równie¿ udzielanych rabatów i promocji), nie podlegaj± negocjacji i waloryzacji cen oraz zawieraj± wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± umowy, w tym transport, roz³adunek i ubezpieczenie na czas transportu.
20. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego w formie pisemnej o mo¿liwo¶æ dostawy materia³ów innych od wskazanych w Formularzu ofertowo-cenowym, podaj±c faktyczne uzasadnienie. Asortyment podlegaj±cy zamianie powinien byæ nie gorszy od wykazanych w Formularzu ofertowo-cenowym i spe³niaæ wszelkie parametry techniczne i jako¶ciowe.
21. Wykonawca w dostawie nie mo¿e zaoferowaæ zamiennika materia³ów, który nie zosta³ zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiaj±cego zgodnie z ust. 20.
22. Zamówiony papier za ka¿dym razem nale¿y dostarczyæ do budynku Urzêdu Gminy Micha³owice w Regu³ach przy Al. Powstañców Warszawy 1, 05-816 Micha³owice, w godzinach pracy Urzêdu, tj. w pon. 10.00 - 17.00, wt. 9.00 – 16.00, ¶r. - czw. 9.00 - 15.00, pt. 9.00 – 13.00.
23. Wykonawca ponosi koszt pe³nej dostawy (za³adunek, transport wraz z roz³adunkiem i z wniesieniem do wskazanego przez Zamawiaj±cego pomieszczenia, ustawieniem we wskazanym miejscu przez Zamawiaj±cego dostarczonego papieru do drukowania).
24. Wykonawca zobowi±zany jest do telefonicznego poinformowania Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 30 minut przed planowan± dostaw± o tym fakcie.
25. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca jest zobowi±zany okazaæ w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm± lub normami europejskimi itp.
26. W przypadku dostaw towaru za po¶rednictwem firm spedycyjnych Zamawiaj±cy nie bêdzie kwitowa³ odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dok³adnym sprawdzeniem zawarto¶ci dostarczonych palet, nie bêdzie równie¿ zwraca³ palet w dniu dostawy.
27. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za dostarczany asortyment do czasu odbioru przez Zamawiaj±cego.
28. Dostawy musz± byæ wykonywane w sposób sprawny, dok³adny i terminowy.
29. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
30. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.
31. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonywania dostawy z zachowaniem nale¿ytej dba³o¶ci ze szczególnym uwzglêdnieniem dba³o¶ci o mienie Zamawiaj±cego (pomieszczenie i wyposa¿enie w budynku gdzie bêdzie dostawa).
32. Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrz±dzonych w toku realizacji niniejszej umowy Zamawiaj±cemu jak i w odniesieniu do osób trzecich, w tym wobec personelu Zamawiaj±cego.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 121974,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 132963,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121974,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CREATIVE-SOFT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213689560
7.3.3) Ulica: Plac Bankowy 2
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-950
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 121974,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI REGU£Y
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego CCTV IP w budynkach Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cym im. Marii D±browskiej w Komorowie
- "Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie gminy Micha³owice"
- Przebudowa ulicy Norwida w Komorowie-Wsi
- "Przebudowa ul. Reja w Granicy"
wiêcej: przetargi REGU£Y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów O¶wiaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek o¶wiatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Zakup materia³ów chemicznych i biurowych dla Gminy My¶lenice i jej jednostek
- Zakup i dostawa artyku³ów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddzia³u Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w Poznaniu oraz podleg³ych Placówek Terenowych
- Zakup i dostawa materia³ów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materia³ów biurowych z podzia³em na czê¶ci
- Dostawa papieru i artyku³ów biurowych z podzia³em na 3 czê¶ci
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.