Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00062362/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00085989/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury kulturalnej poprzez remont pomieszczeń Domu Ludowego i Filii Biblioteki Publicznej Gminy Przemyśl w miejscowości Ostrów.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przemyśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900298
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borelowskiego
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 0-16 670 48 00
1.5.8.) Numer faksu: 0-16 670 52 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaprzemysl@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0be75971-9e1b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury kulturalnej poprzez remont pomieszczeń Domu Ludowego i Filii Biblioteki Publicznej Gminy Przemyśl w miejscowości Ostrów.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0be75971-9e1b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039274/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury kulturalnej poprzez remont pomieszczeń Domu Ludowego i Filii Biblioteki Publicznej Gminy Przemyśl w miejscowości Ostrów .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062362
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.2.ZP.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 208643,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje remont holu, pomieszczeń biblioteki i sali spotkań.
Na przedmiot zamówienia składają się następujące zakresy:
I. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z montażem urządzeń kotłowni gazowej.
1. Wykonanie instalacji gazowej.
a. Wykonanie rurociągów instalacji gazowej,
b. Montaż zaworu i systemu bezpieczeństwa,
c. Próba ciśnieniowa instalacji gazowej,
2. Wykonanie instalacji grzewczej z kotłem gazowym i urządzeniami towarzyszącymi.
a. Wykonanie kotłowni gazowej – montaż kotła kondensacyjnego z elementami towarzyszącymi,
b. Wykonanie odprowadzenia spalin,
c. Wykonanie systemu poboru powietrza,
d. Wykonanie prób szczelności i regulacja działania instalacji,
e. Montaż grzejników wraz z głowicami,
II. Prace budowlane.
1. Prace rozbiórkowe (podłogi):
a. Rozebranie podłóg i legarów,
b. Rozebranie i wywóz elementów stropów drewnianych – zasypek,
c. Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej,
2. Wykonanie podłóg:
a. Wykonanie warstw izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej,
b. Wykonanie warstw podłogowych wraz z ułożeniem paneli,
c. Wykonanie warstw wyrównujących,
d. Wykonanie podłóg w systemie suchego jastrychu z 2 płyt gips-włóknowych EI60,
e. Wykonanie posadzek z płytek kamionkowych „Gres”,
f. Osadzenie listew przypodłogowych i cokolików z płytek kamionkowych,
3. Prace rozbiórkowe (ściany):
a. Rozebranie rusztu drewnianego i boazerii płycinowej,
4. Ściany:
a. Wykonanie ścian działowych GR z płyt gipsowo-kartonowych ognioodpornych na rusztach metalowych,
b. Ułożenie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z wełny mineralnej z płyt układanych na sucho,
c. Montaż drzwi jednoskrzydłowych EI 30,
d. Obsadzenie kratek wentylacyjnych z wkładem pęczniejącym przeciwpożarowym EI 60,
5. Sufity:
a. Wykonanie sufitów podwieszanych dwuwarstwowych na ruszcie metalowym EI60,
b. Ułożenie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z wełny mineralnej z płyt układanych na sucho,
6. Tynki i malatura, okładziny ścian :
a. Naprawa uszkodzonej powierzchni ścian i sufitów,
b. Wykonanie gładzi gipsowych,
c. Malowanie farbami lateksowymi tynków wewnętrznych,
d. Malowanie farbami ceramicznymi powierzchni wewnętrznych,
e. Montaż kamienia dekoracyjnego z płyt gipsowych,
7. Montaż nakładki na parapet,
8. Wykucie otworu na drzwi,
9. Montaż drzwi płycinowych jednoskrzydłowych,
10. Rozbiórka pieca i trzonu licowanego kaflami,
11. Rozbiórka kominka murowanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262690-4 - Remont starych budynków
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331110-0 - Instalowanie kotłów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219153,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327218,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219153,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ASTRUM SOLAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180945650
7.3.4) Miejscowość: Grochowce 221
7.3.5) Kod pocztowy: 37-733
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. ASTRUM SOLAR Bogusława Krajewska-Choma
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. ASTRUM SOLAR Bogusława Krajewska-Choma
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219153,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Świadczenie usług medycznych w postaci opieki pielęgniarskiej dla cudzoziemców osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w m. Przemyśl.
- "Zakup samochodu osobowego"
- Dostawa artykułów spożywczych 2024/2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Przemyśl pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem Biura Obsługi Interesantów w Sądzie Rejonowym w Lubaczowie z siedzibą przy ul. Mickiewicza 24
- DOSTAWA CIĄGNIKA KOMUNALNEGO Z WYPOSAŻENIEM DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Wymiana części stolarki okiennej w budynku nr 8 - I piętro (Centrum Zdrowia Psychicznego)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.