eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceŚwiadczenie usługi w zakresie przygotowania posiłków przy uwzględnieniu diet dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach, im. Św. Jana Pawła II wraz z dostawą do szpitala w Kielcach przy ul. Wojska Polskiego 51



Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie przygotowania posiłków przy uwzględnieniu diet dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach, im. Św. Jana Pawła II wraz z dostawą do szpitala w Kielcach przy ul. Wojska Polskiego 51

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290391139

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 51

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-375

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoz@zozmswiakielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswiakielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi w zakresie przygotowania posiłków przy uwzględnieniu diet dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach, im. Św. Jana Pawła II wraz z dostawą do szpitala w Kielcach przy ul. Wojska Polskiego 51

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ce5cf4c-85df-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047486/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Świadczenie kompleksowej usługi przygotowania całodziennych posiłków dla pacjentów SP ZOZ MSWiA w Kielcach, im. Św. Jana Pawła II wraz z dostawą do szpitala w Kielcach przy ul. Wojska Polskiego 51

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 33/TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 535500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie codziennej, kompleksowej usługi w zakresie przygotowania całodziennych posiłków przy uwzględnieniu diet dla pacjentów SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 SWZ.
2. Wykonawca zobowiązuje się realizować usługę zgodnie z wymaganiami określonymi w umowie, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz przepisach powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności w ustawie z dn. 15 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2020 r. poz. 2021), a także zobowiązuje się przestrzegać wszelkich norm i reguł postępowania stosowanych w tego rodzaju działalności.
3. Do kalkulacji ceny oferty należy przyjąć 29 200 osobodni żywieniowych na okres 12 miesięcy;
4. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się następującą nazwą oraz kodem określonym we Wspólnym Słowniku Zamówień (Kod CPV):
• 55321000-6 usługi przygotowywania posiłków,
• 55322000-3 usługi gotowania posiłków,
5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia odniesiono się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. Rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym danym znakiem towarowym lub daną normą i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SWZ – Wykonawca wraz z oferta składa dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi Zamawiającego (opisy, karty katalogowe, karty techniczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449064,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520732,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520732,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Catering Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8942598912

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

transport


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520732,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.