Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00078040/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
- 2022/BZP 00080897/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci komputerowej i serwerowni realizowana w ramach projektu pn. „Poprawa jakości usług medycznych poprzez wdrożenie kompleksowego ambulatoryjnego i szpitalnego systemu e-zdrowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072147187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sobieskiego 83
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 828 40 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.handzlik@szpitalpediatryczny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sieci komputerowej i serwerowni realizowana w ramach projektu pn. „Poprawa jakości usług medycznych poprzez wdrożenie kompleksowego ambulatoryjnego i szpitalnego systemu e-zdrowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83a143a7-9e57-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035125/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja sieci komputerowej i serwerowni realizowana w ramach projektu pn. „Poprawa jakości usług medycznych poprzez wdrożenie kompleksowego ambulatoryjnego i szpitalnego systemu e-zdrowie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poprawa jakości usług medycznych poprzez wdrożenie kompleksowego ambulatoryjnego i szpitalnego systemu e-zdrowie”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078040/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-R-01/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci komputerowej i serwerowni Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała w ramach projektu pn. „Poprawa jakości usług medycznych poprzez wdrożenie kompleksowego ambulatoryjnego i szpitalnego systemu e-zdrowie”, realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj”, obejmująca:
a) opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizowanej sieci komputerowej oraz serwerowni w zakresie i na warunkach określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ;
b) wykonanie robót budowlanych instalacyjnych sieci komputerowej i serwerowni zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową, wraz z dostawą i instalacją urządzeń sieciowych w zakresie i na warunkach określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ;
2. Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie, w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym (prace nie mogą powodować zakłóceń w bieżącej działalności Zamawiającego), co wymaga zachowania porządku, kultury osobistej oraz każdorazowych uzgodnień z - osobą wyznaczoną ze strony Zamawiającego.
2. Wizja lokalna
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Oferta wykonawcy złożona bez odbycia wizji lokalnej będzie podlegała odrzuceniu.
Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 10.03.2022 roku godz. 10.00. Dodatkowy termin wizji lokalnej wyznacza się na dzień 17.03.2022r.
Chęć udziału w wizji lokalnej zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest zgłosić e-mailem na adres: m.handzlik@szpitalpediatryczny.pl bądź poprzez platformę zakupową: https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html najpóźniej:
1) do dnia 10.03.2022r. do godz. 09.30.
2) do dnia 17.03.2022r. do godz. 09.30.
Zgłoszenie powinno zawierać nazwę wykonawcy oraz imiona i nazwiska osób, które mają wziąć udział w wizji.
3. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związane z wykonaniem robót budowlanych w zakresie instalacji teletechnicznych i instalacji elektrycznych niskoprądowych, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, sposób kontroli spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w projekcie umowy.
Zamawiający nie określa innych niż określone w art. 95 ust. 1 wymagania związane z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia.
4. Gwarancja/rękojmia
Na wykonane roboty Wykonawca udzieli rękojmi na okres, jaki został wskazany w formularzu ofertowym, licząc od daty odbioru końcowego robót (potwierdzonego pisemnie protokołem odbioru), w tym zastosowane materiały oraz zamontowane urządzenia (wraz z ich nieodpłatną naprawą w okresie rękojmi), co oznacza, że jeżeli w okresie rękojmi ujawnią się wady fizyczne wykonanych robót, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część robót wykona ponownie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 5 ofert:Oferta nr 1 – Zakład Instalacji Elektrycznych Stanisław Kowalski ul. Mireckiego 22 m51, 42 - 208
Częstochowa
Cena brutto: 204 186,70 zł (po poprawieniu omyłki rachunkowej: 204 180,00 zł)
Oferta nr 2 – URKOM LV Project Sp. z o.o. Spółka Komandytowa ul. Piotra Mikusza 4, 41-810
Zabrze
Cena brutto: 350 304,00 zł
Oferta nr 3 – Grupa E Sp. z o.o. ul. Piwna 32, 43-100 Tychy
Cena brutto: 167 280,00 zł
Oferta nr 4 – net-o-logy Sp. z o.o. ul. Porcelanowa 23, 40-246 Katowice
Cena brutto: 423 673,50 zł
Oferta nr 5 – P.P.H.U. STELLA Dariusz Kózka ul. Kęcka 30, 43-332 Pisarzowice – oferta odrzucona
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 129 445,20 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną (oferta nr 3) przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych - cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423673,50 PLN
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Naświetlanie, druk i kolportaż 26 numerów dwutygodnika W BIELSKU-BIAŁEJ Magazyn Samorządowy oraz 12 numerów miesięcznika PEŁNA KULTURA Bielski Magazyn Aktualności.
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŻYWNOŚCI WRAZ Z TRANSPORTEM
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.