eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koz³ów"Przebudowa, modernizacja i doposa¿enie Gminnego O¶rodka Kultury w Koz³owie"



Og³oszenie z dnia 2022-04-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa, modernizacja i doposa¿enie Gminnego O¶rodka Kultury w Koz³owie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOZ£ÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010122

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 60

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koz³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 38 41 067

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kozlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.malopolska.pl/ugkozlow

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa, modernizacja i doposa¿enie Gminnego O¶rodka Kultury w Koz³owie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f179739f-b822-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00116422

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00038637/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Przebudowa, modernizacja i doposa¿enie Gminnego O¶rodka Kultury w Koz³owie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.malopolska.pl/ugkozlow,m,402660,2022.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: platforma miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/, platforma ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal,

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/ zintegrowanej z platform± ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) i poczty elektronicznej: przetargi@kozlow.pl.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ aktywne konto na ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i
do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ i informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem:
a. dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” – 150 MB,
b. poczty elektronicznej – 20 MB.
Dat± przekazania korespondencji jest w przypadku:
a. platformy miniPortal, zintegrowanej z platform± ePUAP – data jej wp³ywu na elektroniczn± skrzynkê podawcz± Zamawiaj±cego,
b. poczty elektronicznej – data jej wp³ywu na skrzynkê pocztow± Zamawiaj±cego.

Z³o¿enie oferty w postêpowaniu:
Ofertê sporz±dza siê pod rygorem niewa¿no¶ci: w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formacie danych odpowiadaj±cym Za³±cznikowi nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z 12.4.2012 r. w sprawie krajowych ram
interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagañ dla systemów informatycznych oraz z zastrze¿eniem wyra¿enia tre¶ci oferty przy u¿yciu wyrazów, cyfr lub innych znaków pisarskich, które mo¿na odczytaæ i powieliæ i których uk³ad nie pozostawia w±tpliwo¶ci co do tre¶ci i kontekstu zapisanych informacji.
Ofertê sk³ada siê za po¶rednictwem platformy miniPortal, zintegrowanej z platform± ePUAP z wykorzystaniem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, po jej uprzednim podpisaniu i zaszyfrowaniu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê dostêpna jest
na platformie miniPortal, w „Szczegó³ach postêpowania”. Szczegó³owy sposób z³o¿enia oferty, w tym jej zaszyfrowania, opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika” platformy miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.

Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dot. sk³adania ofert):
Komunikacja odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego platformie miniPortal i platformie ePUAP. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. W korespondencji Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê nr og³oszenia BZP, ID postêpowania lub nr referencyjnym postêpowania. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej: przetargi@kozlow.pl.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych oraz ich przekazywania musi odpowiadaæ wymaganiom rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Koz³ów, Koz³ów 60, 32-241 Koz³ów.
2. Dane inspektora ochrony danych osobowych: Rados³aw Adamiec, e-mail: r.ad@gazeta.pl, tel.: (41) 3841048.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿ udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji, w tym na potrzeby ewentualnej kontroli przeprowadzonej w ramach Programu.
4. Odbiorcami danych osobowych s± podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o przepisy Pzp.
5. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Niezale¿nie od postanowieñ ust. 5 powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
a. dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy, daty lub numeru referencyjnego bie¿±cego b±d¼ zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b. do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
c. do ¿±dania od Zamawiaj±cego, jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. Prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
d. wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
2. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych okre¶la PZP.
3. Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
a. prawo do usuniêcia danych osobowych,
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c. okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZIG.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. „Przebudowa, modernizacja i doposa¿enie Gminnego O¶rodka Kultury w Koz³owie”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
A. wykonanie robót budowlanych w budynku Gminnego O¶rodka Kultury w Koz³owie, po³o¿onego na dzia³ce nr 1879/3, obejmuj±cych:
a. budowê ¶cian dzia³owych na parterze w celu poprawy parametrów funkcjonalno-u¿ytkowych (wydzielenie dodatkowych pomieszczeñ biurowych),
b. budowê ¶cian dzia³owych na piêtrze w celu poprawy parametrów funkcjonalno-u¿ytkowych (wydzielenie dodatkowych pomieszczeñ sanitarnych),
c. przebudowê otworu drzwiowego na parterze w ¶cianie no¶nej (zmiana usytuowania),
d. zamurowanie otworu drzwiowego na parterze w ¶cianie no¶nej,
e. likwidacjê barier architektonicznych, dobudowê pochylni zewnêtrznej i platformy schodowej wewnêtrznej – w ramach dostosowania budynku do potrzeb osób niepe³nosprawnych,
f. przebudowê pod³óg i sufitów w celu poprawy walorów funkcjonalno-u¿ytkowych,
g. przebudowê ok³adzin ¶ciennych w celu poprawy walorów funkcjonalno-u¿ytkowych,
h. zmianê aran¿acji wnêtrza,
i. przebudowê instalacji wodno-kanalizacyjnej w obrêbie przebudowywanych pomieszczeñ,
zgodnie z dokumentacj± projektow± opracowan± przez Biuro Us³ug Projektowych INFO-PROJEKT Krzysztof Linek,
j. przebudowê instalacji elektrycznej:
- w obrêbie przebudowywanych pomieszczeñ, zgodnie z dokumentacj± projektow± opracowan± przez Biuro Us³ug Projektowych INFO-PROJEKT Krzysztof Linek,
- w zakresie przebudowy istniej±cego zasilania budynku, przebudowy istniej±cej tablicy g³ównej budynku, instalacji przeciwpo¿arowego wy³±cznika pr±du, zasilania urz±dzeñ klimatyzacji, instalacji przeciwpora¿eniowej, zgodnie z dokumentacj± projektow± opracowan± przez Pracowniê Projektow± QPROJEKT Agata Lachowicz,
k. wykonanie klimatyzacji dla sali artystycznej w budynku, zgodnie z dokumentacj± projektow± opracowan± przez Pracowniê Projektow± QPROJEKT Agata Lachowicz,
l. wykonanie instalacji niskopr±dowych:
- instalacji teletechnicznych,
- instalacji telewizji dozorowej,
- instalacji sygnalizacji w³amania i napadu,
- instalacji nag³o¶nienia sali artystycznej budynku,
zgodnie z dokumentacj± projektow± opracowan± przez Przedsiêbiorstwo Handlowo-Us³ugowe FIT4FUN Andrzej Konopelski,
³. wykonanie instalacji fotowoltaicznej, zgodnie z dokumentacj± opracowan± przez EMI Group Electrical Measurements Inspect Damian Nowak,
B. dostawê pêtli indukcyjnej walizkowej – w ramach dostosowania budynku do potrzeb osób niepe³nosprawnych,
C. dostawê wraz z rozmieszczeniem i instalacj± (gdy dotyczy) mebli i wyposa¿enia poszczególnych pomieszczeñ budynku,
D. dostawê sprzêtu komputerowo-elektronicznego wraz z akcesoriami i urz±dzeniami peryferyjnymi,
E. dostawê wraz z rozmieszczeniem i instalacj± (gdy dotyczy) namiotów i kontenera magazynowego do przechowywania wyposa¿enia.
3. Opis przedmiotu zamówienia dla ust. 2 lit. A. powy¿ej zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia – Roboty budowlane”, na które sk³ada siê:
a. Za³±cznik nr 1A – dokumentacja: Biuro Us³ug Projektowych INFO-PROJEKT,
b. Za³±cznik nr 1B – dokumentacja: Biuro Projektowe QPROJEKT,
c. Za³±cznik nr 1C – dokumentacja: Przedsiêbiorstwo Handlowo-Us³ugowe FIT4FUN,
d. Za³±cznik nr 1D – dokumentacja: EMI Group.
4. Opis przedmiotu zamówienia dla ust. 2 lit. B – D powy¿ej zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 2 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia – Dostawy”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

30213000-5 - Komputery osobiste

30232100-5 - Drukarki i plotery

32342000-2 - Urz±dzenia g³o¶nikowe

32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie

32343000-9 - Wzmacniacze

32344110-0 - System generowania g³osu

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artyku³y sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemie¶lnicze, materia³y i akcesoria artystyczne

38650000-6 - Sprzêt fotograficzny

38652100-1 - Projektory

39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci

39120000-9 - Sto³y, kredensy, biurka i biblioteczki

39121000-6 - Biurka i sto³y

39130000-2 - Meble biurowe

39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciww³amaniowych systemów alarmowych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dot.:
a. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na poziomie nie mniejszym ni¿ 800.000,00 z³otych.

W przypadku posiadania przez Wykonawcê ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej wyra¿onych w walucie innej ni¿ waluta polska (waluta obca), Zamawiaj±cy przeliczy ¶rodki finansowe lub warto¶æ zdolno¶ci kredytowej wyra¿onych w walucie obcej na z³ote polskie wed³ug ¶redniego kursu walut NBP z dnia opublikowania og³oszenia dot. postêpowania w Biuletynie Zamówieñ Publicznych,

b. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ w sposób nale¿yty co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, odbudowie, przebudowie lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 600.000,00 z³otych brutto ka¿da z robót.
Zamawiaj±cy wyja¶nia, ¿e u¿yte w warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lenia „budynku u¿yteczno¶ci publicznej”, „budynku zamieszkania zbiorowego” i „budynku mieszkalnego wielorodzinnego” odpowiadaj± definicjom zawartym w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga przed³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dot.:
a. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
b. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wykazu robót budowalnych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, warto¶ci zrealizowanych robót oraz dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowalne zosta³y wykonane, sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 9 do SWZ – „Wykaz robót budowlanych”.
Do wykazu robót budowalnych, o których mowa powy¿ej Wykonawca za³±cza dowody okre¶laj±ce, czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 10.000,00 z³otych.
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 i art. 98ust. 2 PZP.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Pzp, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy, tj. w:
a. pieni±dzu,
b. gwarancjach bankowych
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, numer rachunku: 20 85910007 0170 0000 0013 0032 wskazuj±c w tytule przelewu dane umo¿liwiaj±ce identyfikacjê zabezpieczanej oferty (okre¶lenie Wykonawcy i oznaczenie postêpowania). Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli rachunek bankowy Zamawiaj±cego zostanie uznany kwot± wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
5. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powy¿ej Wykonawca przekazuje w oryginale, w postaci elektronicznej, z zastrze¿eniem zachowania form prawnych wymaganych przez przepisy bezwzglêdnie obowi±zuj±cego prawa.
6. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powy¿ej powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP. Wierzytelno¶æ z tytu³u gwarancji/porêczenia nie mo¿e byæ przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.
7. Wadium wniesione w formie gwarancji lub porêczenia musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu – dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 – 5 PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku okre¶lonym w ust. 1 powy¿ej, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one wraz z ofert±.
3. O¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± indywidualnie, w przypadku braku podstaw do wykluczenia – ka¿dy z Wykonawców oraz w przypadku spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu – ka¿dy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spe³nienie warunku lub warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 3 Pzp, z którego wynika, które roboty lub us³ugi wykona ka¿dy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki wprowadzenia zmian zosta³y okre¶lone w § 12 Projektowanych postanowieñ umownych (Za³±cznik nr 3 do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-25 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-24

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.