Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w części miejscowości Przysieka i Kozłów, gm. Kozłów - Etap 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZŁÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 60
1.5.2.) Miejscowość: Kozłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 38 41 067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kozlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkozlow
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Agnieszka Stec - Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Stec
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343109160
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Solna 4a/79
1.11.4.) Miejscowość: Kielce
1.11.5.) Kod pocztowy: 25-006
1.11.6.) Województwo: świętokrzyskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.11.9.) Numer telefonu: 515988079
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: a.stec@kozlow.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1086213
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej w części miejscowości Przysieka i Kozłów, gm. Kozłów - Etap 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efaaa7f9-a60d-4499-9ab5-642bcf2d2472
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038996/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa sieci wodociągowej w części miejscowości Przysieka i Kozłów, gm. Kozłów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10862133.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1086213
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kozlow.
2. Niezbędne wymagania:
a. dysponowanie urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet – łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s,
b. dysponowanie dostępem do nowoczesnej przeglądarki internetowej EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą język JavaScript, akceptującej pliki typu „cookies".
3. Korzystanie z platformy zakupowej, w tym złożenie oferty, nie wymaga posiadania Konta Użytkownika.
4. Szczegółowe informacje dot. funkcjonalności i korzystania z platformy zakupowej:
a. https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin - Regulamin Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl określający
wymagania techniczne i organizacyjne,
b. https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje – Instrukcje tekstowe i instrukcje wideo, w tym Pełna instrukcja tekstowa składania ofert i wysyłania wiadomości.
[komunikacja ogólna – nie dotyczy składania ofert]
5. Komunikacja w postępowaniu odbywa się z wykorzystaniem formularza „Wyślij wiadomość” – dokumenty i oświadczenia (pliki lub spakowane katalogi) przekazywane są jako załączniki i nie są szyfrowane. Limit objętości: 10 plików lub spakowanych katalogów, przy sumarycznej wielkości 500 MB.
6. Data przekazania korespondencji z wykorzystaniem formularza „Wyślij wiadomość”: moment kliknięcie przycisku formularza „Wyślij wiadomość” i wyświetlenia komunikatu, że wiadomość została wysłana.
[składanie ofert]
7. Wykonawca składa ofertę z wykorzystaniem formularz „Złóż ofertę”.
8. Oferta oraz inne dokumenty elektroniczne składane wraz z ofertą muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Limit objętości plików lub spakowanych katalogów: 10 plików lub spakowanych katalogów, przy sumarycznej wielkości 150 MB.
9. Po wypełnieniu formularza „Złóż ofertę” i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników, Wykonawca klika przycisk „Przejdź do podsumowania” w celu weryfikacji poprawności załączonej oferty i innych dokumentów elektronicznych załączonych do oferty oraz ich ilość. Po weryfikacji Wykonawca klika przycisk „Złóż ofertę”, co powoduje zaszyfrowanie oferty i innych załączonych dokumentów.
10. W celu złożenia oferty, Wykonawca nie posiadający Konta Użytkownika, zobowiązany jest do potwierdzenia adresu e-mail wskazanego w formularzu „Złóż ofertę”, poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Kozłów, Kozłów 60, 32-241 Kozłów.
2. Dane inspektora ochrony danych osobowych: Radosław Adamiec, e-mail: r.ad@gazeta.pl, tel.: (41) 3841048.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego rozstrzygnięciem oraz w celu udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji, w tym na potrzeby postępowań kontrolnych realizowanych przez właściwe organy i instytucje.
4. Odbiorcami danych osobowych są podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy Pzp lub inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
5. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, po jego zakończeniu, będą przechowywane przez okres czterech lat, licząc od zakończenia postępowania.
6. Niezależnie od postanowień ust. 5 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli okres ten jest dłuższy niż okres wskazany w ust. 5 powyżej.
7. Osoba, której dotyczą pozyskane dane osobowe w związku z prowadzeniem postępowania, ma prawo:
a. dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy, daty lub numeru referencyjnego bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b. do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c. do żądania od Zamawiającego, jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
d. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych określa Pzp.
2. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
a. prawo do usunięcia danych osobowych,
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c. określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZIG.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Etapu 1 inwestycji pn. „Budowa sieci wodociągowej w części miejscowości Przysieka i Kozłów, gm. Kozłów”, tj. realizacja części inwestycji obejmującej budowę sieci wodociągowej w części miejscowości Przysieka i Kozłów na odcinkach: W41 - W91, W59 - Hp28, W84 - W84-1, W91 - Hp27, W41 - Hp36, W106 W106-1, W113 - Hp33, oznaczonych na rysunku „Wodociąg_Podział na Etapy”, stanowiącym integralną część Załącznika nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do wykonania:
a. sieci wodociągowej dn 110 o długości: 3400,8 m,
b. sieci wodociągowej dn 63 o długości: 17,2 m,
c. sieci wodociągowej dn 50 o długości: 18,2 m,
d. przyłączy wodociągowych do wpięcia w ilości: 74 sztuk,
e. hydrantów p.poż. nadziemnych D80 w ilości: 21 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, na który składa się:
a. dokumentacja projektowa – Projekt architektoniczno-budowlany, Projekt techniczny i Projekt zagospodarowania terenu, wraz z załącznikami – w części dotyczącej Etapu 1 realizacji inwestycji, a wynikającej z rysunku „Wodociąg_Podział na Etapy”,
b. przedmiar właściwy dla Etapu 1 realizacji inwestycji,
c. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dokument wspólny dla wszystkich Etapów realizacji inwestycji), z zastrzeżeniem, że w przypadku uchylenia norm wskazanych w STWiORB Zamawiający dopuszcza stosowanie norm, które zastąpiły normy uchylone.
3. Zamawiający oświadcza, że wszystkie dokumenty składające się na Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, wzajemnie się uzupełniają i jako takie łącznie określają zakres przedmiotowy zamówienia. W szczególności, ewentualne braki w przedmiarach w zakresie robót uwzględnionych jako roboty do wykonania w dokumentacji (w części opisowej i rysunkowej) lub ewentualne braki w dokumentacji (w części opisowej lub rysunkowej) w zakresie robót uwzględnionych jako roboty do wykonania w przedmiarach, nie zwalniają Wykonawcy z realizacji tych robót, chyba że co innego wynika z SWZ.
4. Zamawiający oświadcza, że w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na:A. Etap 2 realizacji inwestycji: powierzeniu Wykonawcy do realizacji Etapu 2 inwestycji pn. „Budowa sieci wodociągowej w części miejscowości Przysieka i Kozłów, gm. Kozłów”, tj. realizacja części inwestycji obejmującej budowę sieci wodociągowej w części miejscowości Przysieka i Kozłów na odcinku W1 - W40, oznaczonym na rysunku „Wodociąg_Podział na Etapy”, stanowiącym integralną część Załącznika nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do wykonania:
a. sieci wodociągowej dn 160 o długości: 929,6 m,
b. sieci wodociągowej dn 110 o długości: 538,5 m,
c. przyłączy wodociągowych do wpięcia w ilości: 30 sztuk,
d. hydrantów p.poż. nadziemnych D80 w ilości: 11 sztuk,
B. Etap 3 realizacji inwestycji: powierzeniu Wykonawcy do realizacji Etapu 3 inwestycji pn. „Budowa sieci wodociągowej w części miejscowości Przysieka i Kozłów, gm. Kozłów”, tj. realizacja części inwestycji obejmującej budowę sieci wodociągowej w części miejscowości Przysieka i Kozłów na odcinku W91 - Hp25, oznaczonym na rysunku „Wodociąg_Podział na Etapy”, stanowiącym integralną część Załącznika nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do wykonania:
a. sieci wodociągowej dn 110 o długości: 569,0 m,
b. przyłączy wodociągowych do wpięcia w ilości: 5 sztuk,
c. hydrantów p.poż. nadziemnych D80 w ilości: 4 sztuk.
2. Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji:
[zakres skorzystania z prawa opcji]
A. w zakresie obejmującym powierzenie Wykonawcy, wg własnego wyboru:
a. wyłącznie realizacji Etapu 2 inwestycji,
b. wyłącznie realizacji Etapu 3 inwestycji,
c. realizacji Etapu 2 inwestycji i realizacji Etapu 3 inwestycji,
[okoliczności skorzystania z prawa opcji]
B. w przypadku, gdy całkowite wynagrodzenie brutto należne Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne, za realizację Etapu 1 inwestycji, nie przekroczy kwoty odpowiadającej środkom pochodzącym z uzupełnienia subwencji ogólnej, z przeznaczeniem na wsparcie finansowe inwestycji w zakresie wodociągów i zapatrzenia w wodę oraz w zakresie kanalizacji, do wydatkowania której zobowiązany jest Zamawiający (Gmina Kozłów) zgodnie z art. 95 ustawy z dnia 25 października 2024roku o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
[termin skorzystania z prawa opcji]
C. nie później niż w okresie 3 miesięcy od dnia zawarcia z Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego,
[sposób skorzystania z prawa opcji]
D. poprzez złożenie oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, pod rygorem nieważności, w którym Zamawiający określi dokładny zakres prawa opcji, z którego korzysta.
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczoną liczbę znaków dostępnych w nin. Sekcji ogłoszenia, wskazanie całości uregulowania dot. prawa opcji nie jest możliwe. Zamawiający odsyła w tym zakresie do Działu III - "Warunki zamówienia" Rozdziału 8 - "Prawo opcji" SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej jedną inwestycję polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji sieci wodociągowej, o wartości inwestycji nie mniejszej niż 1.000.000,00 (słownie: jeden milion) złotych brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie przewiduje żądania przedstawienia podmiotowych środków dowodowych w zakresie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia informacji o inwestycji zrealizowanej należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu inwestycji, podmiotu, na rzecz którego inwestycja została wykonana, wartości inwestycji oraz dat realizacji inwestycji, sporządzonej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ – „Informacja o inwestycji”.
2. Do informacji o inwestycji, o której mowa powyżej Wykonawca załącza dowody określające, czy ta inwestycja została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego inwestycja została wykonana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 (dziesięciu tysięcy) złotych.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 i art. 98 ust. 2 PZP.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy, tj. w:
a. pieniądzu,
b. gwarancjach bankowych
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku: 20 8591 0007 0170 0000 0013 0032, wskazując w tytule przelewu dane umożliwiające identyfikację zabezpieczanej oferty (określenie Wykonawcy i oznaczenie postępowania). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powyżej Wykonawca przekazuje w oryginale, w postaci elektronicznej, z zastrzeżeniem zachowania form prawnych wymaganych przez przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa.
6. Z treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powyżej powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze żądanie Zamawiającego zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Wierzytelność z tytułu gwarancji/poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.
7. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.
9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 – 5 PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku określonym w ust. 1 powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone wraz z ofertą.
3. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gdy co najmniej jeden z Wykonawców, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej jedną inwestycję polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji sieci wodociągowej, o wartości inwestycji nie mniejszej niż 1.000.000,00 (słownie: jeden milion) złotych brutto.
4. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają indywidualnie, w przypadku braku podstaw do wykluczenia – każdy z Wykonawców oraz w przypadku spełniania warunku udziału w postępowaniu – każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 3 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykona każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ – „Oświadczenie Wykonawców z art. 117 Pzp”.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewidywane zmiany umowy:1. wprowadzenie rozwiązań zamiennych w stosunku do rozwiązań wskazanych w dokumentach zamówienia lub rozwiązań, w tym technologii, urządzeń, materiałów i produktów nowych, nieuwzględnionych w dokumentach zamówienia - w przypadkach i na warunkach wskazanych w § 11 ust. 1 lit. a. Załącznika nr 2 do SWZ - "Projektowane postanowienia umowne" (dalej: PPU),
2. wprowadzenie zmian w zakresie materiałów, urządzeń, produktów, w szczególności ich parametrów technicznych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy - w przypadkach i na warunkach wskazanych w § 11 ust. 1 lit. b. PPU,
3. wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadkach, o których mowa w § 11 ust. 1 lit. a. i/lub b. PPU, z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zmian nie może przekroczyć 25% wartości całkowitego wynagrodzenia brutto,
4. wprowadzenie zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy - w przypadkach i na warunkach wskazanych w § 11 ust. 1 lit. e. PPU,
5. wprowadzenie zmian sposobu wypłaty całkowitego wynagrodzenia brutto, w szczególności poprzez dopuszczenie wypłaty wynagrodzenia w częściach - w przypadkach i na warunkach wskazanych w § 11 ust. 1 lit. f. PPU,
6. zlecenie Wykonawcy realizacji robót zamiennych - w przypadkach i na warunkach wskazanych w § 11 ust. 2 lit. A. PPU,
7. zlecenie Wykonawcy realizacji robót dodatkowych - w przypadkach i na warunkach wskazanych w § 11 ust. 3 lit. B. PPU.
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczoną liczbę znaków dostępnych w nin. Sekcji ogłoszenia, wskazanie całości uregulowania dot. rodzaju i zakresu zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz warunków ich wprowadzenia nie jest możliwe. Zamawiający odsyła w tym zakresie do pełnej treści § 11 PPU.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kozlow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-15 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-14
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający informuje, że z uwagi na konieczność wydatkowania przez Zamawiającego środków pochodzących z uzupełnienia subwencji ogólnej, z przeznaczeniem na wsparcie finansowe inwestycji w zakresie wodociągów i zapatrzenia w wodę oraz w zakresie kanalizacji, w ściśle określonym terminie (do dnia 31 grudnia 2025 roku), w wykonaniu zobowiązania nałożonego na Zamawiającego (Gminę Kozłów) przepisem art. 95 ustawy z dnia 25 października 2024 roku o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, dotrzymanie przez Wykonawcę terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest kluczowe dla Zamawiającego.INNE PRZETARGI KOZŁÓW
więcej: przetargi KOZŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- Dostawa i montaż 3 zbiorników żelbet. na wodę deszczową podł. hydraulicznie o poj. cał. V=75m3/60m3 wraz z wykonaniem kanal. deszcz. od istniejącej studzienki do zbior. retencyjnego, dz. 611 w Sance.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
- Rozbudowa drogi gminnej nr 510526K ul. Leśnej w Brzeszczach w km 0+007,38 - 0+645,39 (odcinek A-B), km 0+031,08 - 0+776,63 (odcinek C-B-D-G), km 0+000,00 - 0+102,82 (odcinek D-F)
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.