eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SidraOpracowanie planu ogólnego Gminy Sidra



Ogłoszenie z dnia 2025-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie planu ogólnego Gminy Sidra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIDRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659622

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 5

1.5.2.) Miejscowość: Sidra

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-124

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857220980

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-sidra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.sidra.wrotapodlasia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie planu ogólnego Gminy Sidra

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5c1503c-de80-4e66-8b83-510a794a0d8d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034698/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sporządzenie planu ogólnego Gminy Sidra

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sidra

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sidra

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zostały zamieszczone w Rozdziale XIII i XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych informujemy, że1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Sidra z siedzibą 16-124 Sidra, ul. Rynek 5,w imieniu którego działania realizuje Urząd Gminy w Sidrze z siedzibą 16-124 Sidra, ul. Rynek 5
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@gmina-sidra.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia)
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
e) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e prawo do usunięcia danych osobowych
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BKR.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie planu ogólnego Gminy Sidra, o którym jest mowa w art. 13a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130, z późn. zm.) oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem i uchwaleniem planu ogólnego zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi w tym w szczególności:
- ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130, z późn. zm.) oraz jej aktami wykonawczymi;
- ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112, z późn. zm.);
- ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2021 r. poz. 214, z 2024 r. poz. 1907.);
- oraz przepisami wynikającymi z innych aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia m.in.: dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg, a także z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego.
2. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia - uwarunkowania:
- powierzchnia opracowania obejmuje obszar: 174 km2 (powierzchnia całej gminy Sidra).
- liczba mieszkańców ogółem (dane na 31.12.2024 r.) – 3 219.
- powierzchnia gminy objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego - 100 %
3. Zakres czynności Wykonawcy w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia:
- analiza materiałów wejściowych, dokonanie oceny istniejącego stanu zagospodarowania, uwarunkowań zewnętrznych, przestrzennych, określenie zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową,
- sporządzenie analizy istniejącego sposobu zagospodarowania i użytkowania działek budowalnych i wskaźników dla zabudowy istniejącej oraz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym,
- sporządzenie bilansu terenów przeznaczonych pod zabudowę mieszkaniową;
- sporządzenie opracowania ekofizjograficznego;
- analiza wniosków osób fizycznych i prawnych oraz zgłoszonych przez organy i instytucje, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem;
- opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do planu;
- udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego z mieszkańcami gminy we wskazanych przez Zamawiającego sołectwach gminy oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień;
- sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierający w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji; - sporządzenie projektu planu ogólnego (część tekstowa, graficzna) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko; opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- udział, w zależności od potrzeb, w spotkaniach dotyczących uzgodnień i opiniowania projektu planu ogólnego oraz innych czynnościach procedury planistycznej, w tym udział w posiedzeniach odpowiednich komisji Rady Gminy Sidra, sesji Rady Gminy, Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej i innych wskazanych przez Zamawiającego wraz z prezentacją projektu planu ogólnego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; - udział w spotkaniach, naradach w przypadku zajścia okoliczności uzasadniających udzielenie wyjaśnień lub zgłoszenia potrzeby takich wyjaśnień, w szczególności przy uzgadnianiu i opiniowaniu projektu planu ogólnego z jednostkami wskazanymi w przepisach prawa;
- analiza i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii
- uzyskanie pozytywnej opinii Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej o projekcie planu ogólnego;
- przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego,
- przygotowanie wymaganych ustawą dokumentów formalno-prawnych związanych ze sporządzaniem projektu planu ogólnego (projektów ogłoszeń, projektów obwieszczenia, zawiadomień);
- przygotowanie uzasadnienia do projektu planu ogólnego zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- analiza uwag wniesionych do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozpatrzenia przez Wójta wraz z uzasadnieniem;
- korekta projektu planu ogólnego w związku z uzyskanymi opiniami i dokonanymi uzgodnieniami, wniesionymi do projektu planu uwagami i przygotowanie wersji do uchwalenia;
- przedstawienie na posiedzeniach wskazanych komisji Rady Gminy Sidra projektu planu ogólnego z załącznikami
- przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Gminy Sidra uchwalającej plan ogólny;
- opracowanie podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112, z późn. zm.);
- przygotowanie toku formalno-prawnego prac planistycznych, w zakresie wymaganym przez Wojewodę w celu oceny zgodności z przepisami prawa;
- przygotowanie uchwały do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego;
- w przypadku rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody do uchwały zatwierdzającej plan ogólny – ustosunkowanie się do tych rozstrzygnięć i uwag, a w razie konieczności ponowienie procedury – ponowne opracowanie niezbędnych dokumentów i ponowienie niezbędnych czynności (w wymaganym przez Wojewodę zakresie)
- ustosunkowanie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego i Naczelnego Sądu Administracyjnego
- udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę;
- uzupełnienie (zmiana) opracowania stanowiącego przedmiot umowy o niezbędne czynności merytoryczne i formalne, mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia realizacji przedmiotu umowy (w przypadku zmiany prawa w trakcie realizacji;
- czuwanie nad prawidłowością procedury planistycznej;
- usunięcie wszelkich wad w przedmiocie zamówienia na własny koszt oraz w terminie wskazanym przez Zamawiającego;
- przeniesienie majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie);
- zapewnienie odpowiedniej liczby osób do terminowej realizacji przedmiotu zamówienia;
- poniesienie, w ramach zaoferowanej ceny, wszelkich kosztów związanych z przygotowaniem i sporządzeniem projektu planu ogólnego( koszty korespondencji, wydruku projektów planu do wyłożenia, nagrywanie płyt CD), przygotowanie odpowiednich wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami, celem uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, decyzji itp. należy uwzględniać w podanej cenie usługi;
- wykonanie niniejszej umowy, w tym w szczególności dokumentacji, z najwyższą starannością z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług;
- wykonanie dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć;
- informowanie Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązaniach;
- do sporządzonego planu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bazę metadanych opracowanych zgodnie z dyrektywą 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiająca infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) – Dz.U. UE. L. 2007.108.1 oraz ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o
infrastrukturze informacji przestrzennej (DZ. U. z 2021 r. poz. 214);
- Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów, innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej oraz w projekcie umowy, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania przedmiotu zamówienia;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy i Zamawiającego został opisany w SWZ i wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty Wykonawców spełniających warunki postępowania oraz niepodlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
a)
Kryterium - Cena (C) Waga 80 pkt
b)
Kryterium - Doświadczenie Głównego Projektanta (D) Waga 20 pkt
Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:
S = C + D gdzie:
S – suma punktów uzyskanych przez daną ofertę we wszystkich kryteriach
C
– liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena”
D
- liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Doświadczenie głównego projektanta”
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 punktów. Punkty przyznane zostaną obliczone dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty (S).
3. a) W kryterium „CENA” ( C ) maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie usługi. Pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na podstawie następującego wzoru:
Cn
Ocena punktowa badanej oferty: C = -------------- x 80 pkt
Cob
Gdzie:
C= ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kategorii Cena
Cn – najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
Cob – cena oferty badanej
W ramach kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 80 punktów.
b) w ramach Kryterium „Doświadczenie głównego projektanta” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty za wykazanie doświadczenia projektanta, który posiada uprawnienia do projektowania w rozumieniu art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130, z późn. zm.) oraz będzie pełnił funkcję kierownika zespołu opracowującego przedmiot zamówienia. Doświadczenie projektanta należy zadeklarować w Formularzu oferty.
W przypadku, gdy Wykonawca wykaże w ofercie, że osoba skierowana do realizacji zamówienia spełnia przynajmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130, z poźn.zm.), posiada doświadczenie projektanta nabyte przy opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub jego zmiany), dotyczącym gminy lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub jego zmiany) lub planu ogólnego, dla obszaru o minimalnej powierzchni wynoszącej 10 ha, opublikowanego w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym, a opracowania te byty wykonane przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca otrzyma następującą ilość punktów:
• za sporządzenie jednego opracowania spełniającego ww. wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 5 punktów;
• za sporządzenie dwóch opracowań spełniających ww. wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 10 punktów;
• za sporządzenie trzech opracowań spełniających ww. wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 15 punktów;
• za sporządzenie czterech i więcej opracowań spełniających ww. wymagania to wartość liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 20 punktów.
W ramach kryterium Doświadczenie głównego projektanta Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą – oferta z największą łączną ilością punktów.
5. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie głównego projektanta

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegająca na opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium wykonalności uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 10 hektarów każde opracowanie.
Przez opracowanie planu/studium Zamawiający rozumie realizację opracowania wraz z opublikowaniem uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa i obowiązujące tj. dla którego w postępowaniu nadzorczym Wojewoda nie stwierdził nieważności.
W przypadku składania oferty wspólnej warunek nie podlega sumowaniu, co oznacza, że co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną musi wykazać samodzielne opracowanie co najmniej dwóch ww. opracowań.
Spełnienie warunku doświadczenia przez jednego z Wykonawców oznacza spełnienie warunku przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: - minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika zespołu opracowującego plan ogólny, a która:
- spełnia jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130, z późn. zm.), - posiada doświadczenie polegające na udziale w pracach zespołu opracowującego miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmujące obszar co najmniej 10 ha każde opracowanie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikami nr 2, 3 i 9 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału.
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.
6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
a) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp udostępni dane umożliwiające dostęp do tych podmiotowych środków
b) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.
5. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Wykaz wykonanych usług – zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do SWZ - w oparciu o który możliwa będzie weryfikacja spełnienia warunku dotyczącego wykonania należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług (zamówień), polegających na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru o powierzchni co najmniej 10 hektarów każde opracowanie. Wykaz ten powinien zawierać dane dot. przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane
3) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty na zasadach określonych
w art. 454-455 Pzp oraz w przypadkach wskazanych we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sidra

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-04 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.