Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00053469/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00116731 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego oraz odcinka kanalizacji sanitarnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁOBRZEG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebiatowska 48A
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943530420
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-kolobrzeg.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego oraz odcinka kanalizacji sanitarnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-762a0bd7-b304-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000783/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa oświetlenia drogowego w ul. Borówkowej w Korzystnie
1.1.10 Przebudowa drogi gminnej ul. Storczykowej w Zieleniewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 0
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa oświetlenia drogowego w ulicy Borówkowej oraz rozbudowa oświetlenia w ul. Szerokiej w Korzystnie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze; 2) Roboty ziemne; 3) Roboty kablowe; 4) Roboty montażowe;5) Pomiary kontrolne; Ponadto przy rozbudowie oświetlenia w ul. szerokiej w Korzystnie – dz. 182/20 Wykonawca zobowiązany jest do dokonania zgłoszenia robót budowlanych dla tego zadania. W związku z powyższym zobowiązany jest do przygotowania kompletnego wniosku zgłoszenia robót zawierającego m.in. opis techniczny, projekt zagospodarowania, oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 153429,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa oświetlenia drogowego w ulicy Storczykowej w Zieleniewie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze; 2) Roboty ziemne; 3) Roboty kablowe; 4) Roboty montażowe; 5) Pomiary kontrolne;4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 173879,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Storczykowej w Zieleniewie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty ziemne:- wykopy ziemne wykonywane koparkami
- umocnienie pionowych ścian wykopów
- wykopy liniowe
- rozebranie ręczne nawierzchni z kostki betonowej
- odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej
- podłoża pod kanały z materiałów sypkich
- zasypanie wykopów
- zagęszczenie nasypów
2) Roboty montażowe
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych
- kanały z rur PCV o śr. 160 mm
- kanały z rur PCV o śr. 200 mm
- demontaż studni PVC 425
- włączenie istniejącego przyłacza PVC 160
- zakorkowanie nieczynnych kolektorów PVC 200
- monitoring TV wykonanych kanałów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 164030,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91700,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101229,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91700,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Elektryczna Mariusz Świder
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8392987642
7.3.3) Ulica: Jana Matejki
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA ELEKTRYCZNA MARIUSZ ŚWIDER
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA ELEKTRYCZNA MARIUSZ ŚWIDER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91700,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Elektryczna Mariusz Świder
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8392987642
7.3.3) Ulica: ul. Jana Matejki
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA ELEKTRYCZNA MARIUSZ ŚWIDER
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA ELEKTRYCZNA MARIUSZ ŚWIDER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji oraz opublikowanym w dniu 13 maja 2021 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych dopuścił możliwość składnia ofert częściowych. W terminie złożenia ofert określonym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji warunków zamówienia tj. do dnia 28 maja 2021 roku do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta w części III. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa i montaż wiat przystankowych w miejscowościach Gminy Kołobrzeg
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Kołobrzegu
- Zagospodarowanie brzegów rzeki Parsęty
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU KONTENER Z WINDĄ ZAŁADUNKOWĄ
- Zakup aparatury medycznej: sterylizatora gazowego
- Prowadzenie zajęć sportowych dla dzieci w ramach projektu pn. Transgraniczny program na rzecz zdrowego stylu życia u najmłodszych-"Zdrowy Przedszkolak w Zdrowej Gminie"
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Wymiana elementów systemów oświetlenia awaryjnego w budynkach Naczelnego Sądu Administracyjnego przy ul. Boduena 3/5, ul. Jasnej 2/4 oraz ul. Jasnej 6 w Warszawie
- Budowa kanalizacji do odprowadzania wód popłucznych z SUW w miejscowości Strzegocin gm. Kutno
- Modernizacja oraz wdrożenie systemu monitoringu pompowni strefowych na sieci kanalizacyjnej w gminie Kraśniczyn
- Budowa cmentarza komunalnego w Zakrzewie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.