Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00157475/01 - Wynik z dnia 2022-05-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy tuszy i tonerów dla PCM Sp. z.o.o
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy tuszy i tonerów dla PCM Sp. z.o.o
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67d8e6b6-b96b-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://pcmnzoz.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal: http://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu: http://epuap.gov.pl/wps/portal
poczta elektroniczna: zamowienia@pcmnzoz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: (...) Ze
względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które zawierają
wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/ZP/TP1/D/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
351XL TUSZ Kolor 780 zamiennik/oryginał 1
651 TUSZ Czarny 600 zamiennik/oryginał 29
651 TUSZ Kolor 300 zamiennik/oryginał 8
350XL TUSZ Czarny 1000 zamiennik/oryginał 1
301XL TUSZ Czarny 480 zamiennik/oryginał 3
Rimage RB1 TUSZ Czarny 17ml zamiennik/oryginał 4
Rimage RC1 TUSZ Kolor 17ml zamiennik/oryginał 3
05A TONER CZARNY 3000 zamiennik/oryginał 3
1270D TONER CZARNY 7000 zamiennik/oryginał 15
128A TONER CZARNY 2000 Wymagany oryginał 3
128A TONER CYAN 1300 Wymagany oryginał 3
128A TONER MAGENTA 1300 Wymagany oryginał 2
128A TONER YELLOW 1300 Wymagany oryginał 3
12A TONER CZARNY 2500 zamiennik/oryginał 12
17A TONER CZARNY 1600 zamiennik/oryginał 8
26A TONER CZARNY 3100 zamiennik/oryginał 1
30A TONER CZARNY 1600 zamiennik/oryginał 2
35A TONER CZARNY 3000 zamiennik/oryginał 5
49A TONER CZARNY 2500 zamiennik/oryginał 2
49X TONER CZARNY 6000 zamiennik/oryginał 1
505X TONER CZARNY 6500 zamiennik/oryginał 3
55X TONER CZARNY 12000 zamiennik/oryginał 59
74A TONER CZARNY 3300 zamiennik/oryginał 1
78A TONER CZARNY 2100 zamiennik/oryginał 29
79A TONER CZARNY 1000 zamiennik/oryginał 45
80X TONER CZARNY 6900 zamiennik/oryginał 42
83A TONER CZARNY 1500 zamiennik/oryginał 10
83X TONER CZARNY 2200 zamiennik/oryginał 71
85A TONER CZARNY 1600 zamiennik/oryginał 117
85X TONER CZARNY 3100 zamiennik/oryginał 7
CLT-K406S TONER CZARNY 1500 zamiennik/oryginał 2
CRG-052 TONER CZARNY 3100 zamiennik/oryginał 1
CRG-708 TONER CZARNY 2500 zamiennik/oryginał 1
LEX502 TONER CZARNY 1500 zamiennik/oryginał 2
M300 TONER CZARNY 3000 zamiennik/oryginał 2
MLT-D101S TONER CZARNY 1500 zamiennik/oryginał 3
MLT-D1082S TONER CZARNY 1500 zamiennik/oryginał 1
MLT-D111S TONER CZARNY 1000 zamiennik/oryginał 4
MP301 TONER CZARNY 8000 zamiennik/oryginał 11
MP3350 TONER CZARNY 21000 zamiennik/oryginał 8
MP9002 TONER CZARNY 43000 zamiennik/oryginał 2
MPC3001 TONER CZARNY 22000 Wymagany oryginał 2
MPC3001 TONER CYAN 16000 Wymagany oryginał 1
MPC3001 TONER MAGENTA 16000 Wymagany oryginał 1
MPC3001 TONER YELLOW 16000 Wymagany oryginał 1
MPC305 TONER CZARNY 12000 Wymagany oryginał 7
MPC305 TONER CYAN 4000 Wymagany oryginał 8
MPC305 TONER MAGENTA 4000 Wymagany oryginał 8
MPC305 TONER YELLOW 4000 Wymagany oryginał 8
OKI B412 TONER CZARNY 7000 zamiennik/oryginał 1
OKI B721 TONER CZARNY 18000 zamiennik/oryginał 5
Q5949AD TONER CZARNY 5000 zamiennik/oryginał 1
Q6000A TONER CZARNY 2500 Wymagany oryginał 1
Q6001A CYAN TONER CYAN 2000 Wymagany oryginał 1
Q6002A YELLOW TONER YELLOW 2000 Wymagany oryginał 1
Q6003A MAGENTA TONER MAGENTA 2000 Wymagany oryginał 1
SPC252 TONER CZARNY 6500 Wymagany oryginał 4
SPC252 TONER CYAN 6000 Wymagany oryginał 2
SPC252 TONER MAGENTA 6000 Wymagany oryginał 3
SPC252 TONER YELLOW 6000 Wymagany oryginał 3
TK160 TONER CZARNY 2500 zamiennik/oryginał 19
TK170 TONER CZARNY 7200 zamiennik/oryginał 17
TK340 TONER CZARNY 12000 zamiennik/oryginał 35
TK450 TONER CZARNY 15000 zamiennik/oryginał 11
TN-2320 TONER CZARNY 2600 zamiennik/oryginał 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 100 %
2. Ocena w zakresie kryterium ceny będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych
przy zastosowaniu następującego wzoru:
Cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert
niepodlegających odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = --------------------------------------------------------------- x100 x 100 pkt.
cena brutto oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu
Kryterium terminu dostawy zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) .
3. Oceną oferty będzie suma punktów przyznanych według opisanych powyżej kryteriów tj. cena. Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z największą ILOŚCIĄ punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: (...) Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty
zamówienia ,które zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony załącznik nr 2 Formularz Cenowy – Załącznik nr 2 do SWZ.2) Wypełniony Formularz Ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ.
3) Wypełnione oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ:
a) Wykonawca w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe;
c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
4) Jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
(...) Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które
zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
(...) Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,którezawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy szczegółowo okresla pojekt umowy -załącznik nr.5 do SWZ(...) Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które
zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za posrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-20 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
(...) Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,którezawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Usługa przygotowania, dostarczenia i zapewnienia obsługi wydawania posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Bychlewie, w tym oddziału przedszkolnego
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do obiektów MOSiR w Pabianicach
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2025 roku
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.