Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00116891/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy tuszy i tonerów dla PCM Sp. z.o.o
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://pcmnzoz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy tuszy i tonerów dla PCM Sp. z.o.o2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67d8e6b6-b96b-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116891/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/ZP/TP1/D/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 90996,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
351XL TUSZ Kolor 780 zamiennik/oryginał 1
651 TUSZ Czarny 600 zamiennik/oryginał 29
651 TUSZ Kolor 300 zamiennik/oryginał 8
350XL TUSZ Czarny 1000 zamiennik/oryginał 1
301XL TUSZ Czarny 480 zamiennik/oryginał 3
Rimage RB1 TUSZ Czarny 17ml zamiennik/oryginał 4
Rimage RC1 TUSZ Kolor 17ml zamiennik/oryginał 3
05A TONER CZARNY 3000 zamiennik/oryginał 3
1270D TONER CZARNY 7000 zamiennik/oryginał 15
128A TONER CZARNY 2000 Wymagany oryginał 3
128A TONER CYAN 1300 Wymagany oryginał 3
128A TONER MAGENTA 1300 Wymagany oryginał 2
128A TONER YELLOW 1300 Wymagany oryginał 3
12A TONER CZARNY 2500 zamiennik/oryginał 12
17A TONER CZARNY 1600 zamiennik/oryginał 8
26A TONER CZARNY 3100 zamiennik/oryginał 1
30A TONER CZARNY 1600 zamiennik/oryginał 2
35A TONER CZARNY 3000 zamiennik/oryginał 5
49A TONER CZARNY 2500 zamiennik/oryginał 2
49X TONER CZARNY 6000 zamiennik/oryginał 1
505X TONER CZARNY 6500 zamiennik/oryginał 3
55X TONER CZARNY 12000 zamiennik/oryginał 59
74A TONER CZARNY 3300 zamiennik/oryginał 1
78A TONER CZARNY 2100 zamiennik/oryginał 29
79A TONER CZARNY 1000 zamiennik/oryginał 45
80X TONER CZARNY 6900 zamiennik/oryginał 42
83A TONER CZARNY 1500 zamiennik/oryginał 10
83X TONER CZARNY 2200 zamiennik/oryginał 71
85A TONER CZARNY 1600 zamiennik/oryginał 117
85X TONER CZARNY 3100 zamiennik/oryginał 7
CLT-K406S TONER CZARNY 1500 zamiennik/oryginał 2
CRG-052 TONER CZARNY 3100 zamiennik/oryginał 1
CRG-708 TONER CZARNY 2500 zamiennik/oryginał 1
LEX502 TONER CZARNY 1500 zamiennik/oryginał 2
M300 TONER CZARNY 3000 zamiennik/oryginał 2
MLT-D101S TONER CZARNY 1500 zamiennik/oryginał 3
MLT-D1082S TONER CZARNY 1500 zamiennik/oryginał 1
MLT-D111S TONER CZARNY 1000 zamiennik/oryginał 4
MP301 TONER CZARNY 8000 zamiennik/oryginał 11
MP3350 TONER CZARNY 21000 zamiennik/oryginał 8
MP9002 TONER CZARNY 43000 zamiennik/oryginał 2
MPC3001 TONER CZARNY 22000 Wymagany oryginał 2
MPC3001 TONER CYAN 16000 Wymagany oryginał 1
MPC3001 TONER MAGENTA 16000 Wymagany oryginał 1
MPC3001 TONER YELLOW 16000 Wymagany oryginał 1
MPC305 TONER CZARNY 12000 Wymagany oryginał 7
MPC305 TONER CYAN 4000 Wymagany oryginał 8
MPC305 TONER MAGENTA 4000 Wymagany oryginał 8
MPC305 TONER YELLOW 4000 Wymagany oryginał 8
OKI B412 TONER CZARNY 7000 zamiennik/oryginał 1
OKI B721 TONER CZARNY 18000 zamiennik/oryginał 5
Q5949AD TONER CZARNY 5000 zamiennik/oryginał 1
Q6000A TONER CZARNY 2500 Wymagany oryginał 1
Q6001A CYAN TONER CYAN 2000 Wymagany oryginał 1
Q6002A YELLOW TONER YELLOW 2000 Wymagany oryginał 1
Q6003A MAGENTA TONER MAGENTA 2000 Wymagany oryginał 1
SPC252 TONER CZARNY 6500 Wymagany oryginał 4
SPC252 TONER CYAN 6000 Wymagany oryginał 2
SPC252 TONER MAGENTA 6000 Wymagany oryginał 3
SPC252 TONER YELLOW 6000 Wymagany oryginał 3
TK160 TONER CZARNY 2500 zamiennik/oryginał 19
TK170 TONER CZARNY 7200 zamiennik/oryginał 17
TK340 TONER CZARNY 12000 zamiennik/oryginał 35
TK450 TONER CZARNY 15000 zamiennik/oryginał 11
TN-2320 TONER CZARNY 2600 zamiennik/oryginał 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47058,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77606,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47058,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOBLACK S.C. M. Szewczyk, Ł. Baran
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591950665
7.3.3) Ulica: Ul. Domaniówka 1E
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-413
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47058,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-13 do 2023-05-12INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2025 roku
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
- Zakup oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Od teoretyka przez praktyka do fachowca"
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego samochodu - karawanu pogrzebowego (II postępowanie)
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM)
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.