Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów mleczarskich i dietetycznych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 1 IM. KRASNALA HAŁABAŁY W KOBYŁCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013003296
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Tadeusza Kościuszki 6
1.5.2.) Miejscowość: Kobyłka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-230
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole1@kobylka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole1.kobylka.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów mleczarskich i dietetycznych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e629c213-8854-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526983
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadził postępowanie pn. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2023 roku, w którym dla części 7 Produkty mleczarskie i dietetyczne nie wpłynęła żadna oferta.
Art. 305 pkt 2 ustawy Pzp
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich i dietetycznych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2023 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „ETTA” Sklep Spożywczo – Przemysłowy S.C. A.Tymińska, E.Truszkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „ETTA” Sklep Spożywczo – Przemysłowy S.C. A.Tymińska, E.Truszkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 125-028-17-91
7.3.4) Miejscowość: Kobyłka
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"ETTA" SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY S.C. A. TYMIŃSKA, E. TRUSZKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57325,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 343 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zalasiu w 2025 r.
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.