Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowy dozór obiektu przy ul. Wita Stwosza 23 w Gdańsku sprawowany w formie ochrony fizycznej wraz z zapewnieniem usługi całodobowej kontroli za pomocą systemu telewizji dozorowej CCTV.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: NZ@NIERUCHOMOSCIGDA.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43313e9d-a45c-11ec-80f8-1ad70aec7fa41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całodobowy dozór obiektu przy ul. Wita Stwosza 23 w Gdańsku sprawowany w formie ochrony fizycznej wraz z zapewnieniem usługi całodobowej kontroli za pomocą systemu telewizji dozorowej CCTV.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43313e9d-a45c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052676/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Sprzątanie obiektów Skarbu Państwa w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z napływem ludności z Ukrainy do Polski wynikającym z konfliktu zbrojnego wystąpiła konieczność zapewnienia zakwaterowania obywateli Ukrainy oraz konieczność zapewnienia bezpieczeństwa ludzi przebywających w budynku przyWita Stwosza 23.Oznacza to że,Zamawiający nie może zachować terminów określonych dla innych trybów,w tym przypadku przy usłudze w trybie podstawowym termin składania ofert od publikacji ogłoszenia wynosi minimum 7dni, plus kolejne dni na przeprowadzenie procedur związanych z rozstrzygnięciem postępowania.W związku z koniecznością,zapewnienia ochrony od15.03.2022r.od godziny 19:00nie jest możliwe zastosować innych trybów ustawowych.Konieczne jest przeprowadzenie postepowania w trybie wolnej ręki na podstawie art.214ust.1pkt.5.Jedynym wykonawcą który jest wstanie zapewnić pracowników do ochrony obiektu od dnia 15.03.2022rod godziny 19:00 jest Firma Jantar 2
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.2050.31.2022.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę dozoru obiektu wraz z terenem przyległym przy ul. Wita Stwosza 23 Gdańsku sprawowany w formie ochrony fizycznej przez 2 pracowników wraz z zapewnieniem usługi całodobowej kontroli za pomocą systemu telewizji dozorowej CCTV wraz z konserwacją, serwisowaniem, naprawą i utrzymaniem pełnej sprawności technicznej systemu przez cały okres obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300666,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300666,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30666,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANATR 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392657011
7.3.3) Ulica: ZYGMUNTA AUGUSTA
7.3.4) Miejscowość: SŁUPSK
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369820,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W związku z napływem ludności z Ukrainy do Polski wynikającym z konfliktu zbrojnego wystąpiła konieczność zapewnienia zakwaterowania obywateli Ukrainy czyli nastąpiła natychmiastowa konieczność przystosowania budynku przy ul. Wita Stwosza 23 do zakwaterowania uchodźców z Ukrainy oraz konieczność zapewnienia bezpieczeństwa ludzi przebywających w budynku przy ul. Wita Stwosza 23. W związku z powyższym wystąpiła pilna potrzeba zapewnienia całodobowego dozoru budynku oraz terenu przyległego w formie ochrony fizycznej wraz monitoringiem wizyjnym CCTV ww. budynku. Powyższej okoliczności, Zamawiający nie był wstanie przewidzieć oraz nie wynika ona z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Oznacza to że, Zamawiający nie może zachować terminów określonych dla innych trybów, w tym przypadku przy usłudze w trybie podstawowym termin składania ofert od publikacji ogłoszenia wynosi minimum 7 dni, plus kolejne dni na przeprowadzenie procedur związanych z rozstrzygnięciem postępowania. Co oznacza, że termin na podpisanie umowy byłby minimum 2 tygodnie. W związku z koniecznością, zapewnienia ochrony od 15.03.2022r. od godziny 19:00 nie jest możliwe zastosować innych trybów ustawowych. Konieczne jest przeprowadzenie postepowania w trybie wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 5. Jedynym wykonawcą który jest wstanie zapewnić pracowników do ochrony obiektu od dnia 15.03. 2022r od godziny 19:00 jest Firma Jantar 2 Sp. z o
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.