eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piechowice"Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. S³owackiego w Piechowicach"



Og³oszenie z dnia 2025-02-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. S³owackiego w Piechowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Piechowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kryszta³owa 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piechowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757548900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://piechowice.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. S³owackiego w Piechowicach”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-559838d0-221f-4bd5-bd3c-a2ba3c97a94b

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00117198

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00037536/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ul. S³owackiego w Piechowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1066596

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1066596
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie PZP, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r.
o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa
w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza
siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt. (UWAGA:
format .rar nie jest dopuszczalny – listê dopuszczalnych formatów danych stanowi za³±cznik nr 2 do Obwieszczenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych). Ofertê, podmiotowe ¶rodki dowodowe, a tak¿e o¶wiadczenie, o jakim
mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (UWAGA: podpis osobisty nie jest to¿samy z podpisem w³asnorêcznym).
Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij
wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, inna ni¿ Internet Explorer,
- w³±czona obs³uga JavaScript,
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf.
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy,
- zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert / wniosków dostêpnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (zwanym dalej
Og³oszenie nr 2025/BZP 00092622/01 z dnia 2025-02-06
2025-02-06 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
"RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Piechowice;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:
iodo@piechowice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych ustawy PZP., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
2. Wykonawca zobowi±zuje siê zapoznaæ z powy¿szymi informacjami wszystkich pracowników oraz podwykonawców, których dane
udostêpni Zamawiaj±cemu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Boles³awa Chrobrego, ul. Bocznej i ul. S³owackiego w m. Piechowice dla potrzeb nieruchomo¶ci przeznaczonych pod przysz³± zabudowê mieszkaniow±. Przedmiot zamówienia obejmuje budowê nowych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej o ¶rednicy Dz160÷200 mm i ³±cznej d³ugo¶ci L=318,5 m. Kana³ odprowadzaj±cy ¶cieki nale¿y wykonaæ z rur PVC-U, SN8. Na sieci kanalizacyjnej nale¿y zabudowaæ studzienki kanalizacyjne betonowe systemowe DN1000 mm oraz tworzywowe DN425 mm z w³azami w klasie D-400. ¦cieki za po¶rednictwem nowych kana³ów zostan± odprowadzone do istniej±cej sieci kanalizacji sanitarnej ks300 zlokalizowanej na terenie dz. ewid. nr 313/2 AM-4 obr. 0008. W miejscach wskazanych na profilu pod³u¿nym sieci kanalizacyjnej nale¿y wykonaæ kaskady zewnêtrzne na projektowanych studniach.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 9 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Projekcie Technicznym bran¿y sanitarnej, STWiOR.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji (G) - waga 40 %

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 %
C= C_min/C_i ×100 pkt ×60 %
gdzie:
C – liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „cena”,
Cmin – najni¿sza cena brutto spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu,
Ci – cena brutto oferty badanej.
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji (G) - waga 40 %
Z uwagi na to, ¿e okres gwarancji, rozumiany w tym kryterium jako termin, w którym w przypadku stwierdzenia wady usterek przedmiotu umowy b±d¼ jego czê¶ci Wykonawca zobowi±zany jest do ich usuniêcia lub wymiany, mo¿e mieæ znacz±cy wp³yw na jako¶æ serwisu posprzeda¿nego, Zamawiaj±cy – w zgodzie z art. 242 ust. 2 pkt 6 p.z.p. – bêdzie przyznawa³ dodatkowe punkty Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ wymagane przez Zamawiaj±cego 24 miesi±ce.
Kryterium to bêdzie rozpatrywane w oparciu o dane podane przez Wykonawcê w pkt 2 Formularza oferty stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ, w którym okres gwarancji zostanie okre¶lony w miesi±cach. Okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesi±ce, przy czym podanie minimalnego okresu gwarancji skutkuje przyznaniem 0 pkt w niniejszym kryterium. Maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy, przy czym w przypadku podania przez Wykonawcê d³u¿szego okresu gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie jako podstawê przyznania punktów w niniejszym kryterium okres 60 miesiêcy.
Punkty bêd± przyznawane wg wzoru:
G= G_i/G_max ×100 pkt ×40 %
gdzie:
G – liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „okres gwarancji”,
Gi – okres gwarancji oferty badanej,
Gmax – najd³u¿szy okres gwarancji spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.

Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± ofertê tego Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów wyliczon± wg poni¿szego wzoru:
P = C + G
gdzie:
P – ³±czna ilo¶æ punktów, jakie otrzyma oferta badana;
C – ilo¶æ punktów, jakie otrzyma³a oferta za kryterium „Cena”;
G - ilo¶æ punktów, jakie otrzyma³a oferta za kryterium „Okres gwarancji”.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu., m.in.:
Wykonawca zobowi±zany jest do posiadana umowy ubezpieczenia z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³ i do jej utrzymania przez ca³y okres umowy. Polisa przed³o¿ona zostanie zamawiaj±cemu najpó¼niej w dniu podpisania umowy.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 ¶wiadczenia polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o warto¶ci co najmniej 500 000,00 z³ brutto ka¿de ¶wiadczenie. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedno ¶wiadczenie rozumie jedn± wykonan± robotê budowlan± w ramach jednej umowy/ /kontraktu /zlecenia. Do wykazu robót nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami legitymuj±cymi siê do¶wiadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca przedstawi w wykazie osób, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ, kandydata na stanowisko kierownika budowy w bran¿y sanitarnej. Proponowana osoba musi posiadaæ odpowiednie uprawnienia budowlane i przygotowanie zawodowe upowa¿niaj±ce do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy/robót o specjalno¶ci odpowiadaj±cej niniejszemu zamówieniu, a tak¿e posiadaæ do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy/robót. W przypadku zmiany kierownika budowy, do¶wiadczenie i wyszkolenie kierownika zastêpuj±cego nie mo¿e byæ mniejsze, ni¿ do¶wiadczenie kierownika zastêpowanego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia
16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 3 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich
rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów
okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne
dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 4 do SWZ.
2) Wykazu osób, zgodnego ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1 SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 3 SWZ, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni
Wykonawcy (je¿eli dotyczy),
4) dowód wniesienia wadium;
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³ ( s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PKO BP nr rachunku 57 1020 2137 0000 9102 0147 6241 z dopiskiem "Wadium – IZP.271.3.2025".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska Piechowice
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP – w tym spó³ki cywilne / konsorcja), Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wspólników spó³ki cywilnej / konsorcjantów), lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spó³ka cywilna).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale X pkt 1 ppkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 p.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e:
1.1.na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) u.p.z.p.:
1) zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencj± wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem warunków ich wprowadzenia:
a) niezawinione przez Wykonawcê przed³u¿enia siê procedur, w tym administracyjnych,
na etapie uzyskiwania decyzji, opinii i uzgodnieñ;
b) konieczno¶æ usuniêcia kolizji z urz±dzeniami infrastruktury podziemnej niezinwentaryzowanej geodezyjnie;
c) konieczno¶ci przeprowadzenia wykopalisk lub badañ archeologicznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót budowlanych;
d) istotnego wp³ywu przedsiêwziêæ realizowanych przez gestorów mediów dotycz±cych terenu objêtego przedmiotowym zamówieniem;
e) si³y wy¿szej maj±cej bezpo¶redni, udokumentowany wp³yw na realizacjê przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ i uzasadniæ w formie pisemnej,
w sposób jednoznaczny i niebudz±cy w±tpliwo¶ci, ¿e si³a wy¿sza mia³a wp³yw na wykonywanie przez niego przedmiotu umowy;
f) zaistnienie nadzwyczajnych sytuacji bêd±cych wynikiem konfliktu zbrojnego w Ukrainie pod warunkiem, ¿e czynnik na jaki powo³uje siê strona ma rzeczywisty wp³yw na proces realizacji zamówienia;
g) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostan± dostosowane do obowi±zuj±cego stanu prawnego.
2) Wykonawca zobowi±zany jest niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 7 dni od dnia wyst±pienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zastosowanie zapisów pkt. 1. ppkt. 1), z³o¿yæ do Zamawiaj±cego umotywowany, pisemny wniosek o dokonanie stosownych zmian warunków wykonywania umowy.
3) Je¿eli w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt. 1 ppkt 1) konieczna bêdzie zmiana istotnych postanowieñ umowy, odpowiednie zapisy umowne zostan± stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniaj±cy zgodno¶æ ze stanem faktycznym oraz z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
4) W przypadku, kiedy wyst±pienie którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt 1.1. ppkt 1) skutkowaæ bêdzie zmian± powoduj±c± modyfikacjê ogólnego charakteru umowy, wówczas nie przewiduje siê wprowadzenia takiej zmiany.
1.2 zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci wymienionych w art. 455 ust. 1 pkt 2) do 4), lub ust. 2, u.p.z.p.
2. Wszystkie zmiany umowy dokonywane bêd± przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 podlega uniewa¿nieniu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1066596

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-11 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji trzech (3) Wykonawców, którzy uzyskali najwy¿sz± ³±czn± punktacjê przyznan± na
podstawie kryteriów oceny ofert.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.