eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceUsługi transportowe 2022 powtórzenie



Ogłoszenie z dnia 2022-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe 2022 powtórzenie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W SIEDLCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslp.warszawa.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/zslp-siedlce/zamowienia-publiczne6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Infrastruktura leśna, spedycja drewna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi transportowe 2022 powtórzenie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f4d1aa4-9de3-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054174/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi transportowe w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077003/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MO.270.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 327180,0 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 266000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: 1s wyw

Opis: transport drewna średniowymiarowego z lasu drogami leśnymi i publicznymi z leśnictw położonych na terenie nadleśnictw Mircze, Tomaszów, Zwierzyniec, Józefów, Krasnystaw, Strzelce do torów załadowczych i załadunek na wagon w ilości 2 000 m3.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


Załadunek w razie konieczności 16 wagonów czteroosiowych na każdy posiadany zestaw w czasie maksymalnie do 12 godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zwożenia drewna na rampę przed podstawianiem wagonów i przeładunek drewna do wagonów bezpośrednio po ich podstawieniu,
Wykonawca winien dysponować sprzętem pozwalającym wykonać min. 4 kursy dziennie
w godzinach 7:00 - 15:00

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 46740,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: 2s wyw

Opis: transport drewna średniowymiarowego z lasu drogami leśnymi i publicznymi z leśnictw położonych na terenie nadleśnictw Gościeradów, Janów Lubelski, Kraśnik, Biłgoraj, Józefów, Nowa Dęba Rudnik do torów załadowczych i załadunek na wagon w ilości 2 000 m3.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


Załadunek w razie konieczności 16 wagonów czteroosiowych na każdy posiadany zestaw w czasie maksymalnie do 12 godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zwożenia drewna na rampę przed podstawianiem wagonów i przeładunek drewna do wagonów bezpośrednio po ich podstawieniu,
Wykonawca winien dysponować sprzętem pozwalającym wykonać min. 4 kursy dziennie
w godzinach 7:00 - 15:00

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 46740,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: 3s wyw

Opis: transport drewna średniowymiarowego z lasu drogami leśnymi i publicznymi z leśnictw położonych na terenie nadleśnictw Mircze, Tomaszów, Józefów, Strzelce, Zwierzyniec, Biłgoraj, Krasnystaw do torów załadowczych i załadunek na wagon w ilości 2 000 m3.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


Załadunek w razie konieczności 16 wagonów czteroosiowych na każdy posiadany zestaw w czasie maksymalnie do 12 godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zwożenia drewna na rampę przed podstawianiem wagonów i przeładunek drewna do wagonów bezpośrednio po ich podstawieniu,
Wykonawca winien dysponować sprzętem pozwalającym wykonać min. 4 kursy dziennie
w godzinach 7:00 - 15:00

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 46740,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: 4s wyw

Opis: transport drewna średniowymiarowego z lasu drogami leśnymi i publicznymi z leśnictw położonych na terenie nadleśnictw Rudnik, Rozwadów, Nowa Dęba, Gościeradów, Biłgoraj do torów załadowczych i załadunek na wagon w ilości 2 000 m3.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


Załadunek w razie konieczności 16 wagonów czteroosiowych na każdy posiadany zestaw w czasie maksymalnie do 12 godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zwożenia drewna na rampę przed podstawianiem wagonów i przeładunek drewna do wagonów bezpośrednio po ich podstawieniu,
Wykonawca winien dysponować sprzętem pozwalającym wykonać min. 4 kursy dziennie
w godzinach 7:00 - 15:00

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 46740,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: 5s wyw

Opis: : transport drewna średniowymiarowego z lasu drogami leśnymi i publicznymi z leśnictw położonych na terenie nadleśnictw podległych RDLP Lublin transport drewna z miejsca załadunku do stacji załadowczej oddalonej nie dalej niż 50 km i załadunek na wagon w ilości 2 000 m3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


Załadunek w razie konieczności 16 wagonów czteroosiowych na każdy posiadany zestaw w czasie maksymalnie do 12 godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zwożenia drewna na rampę przed podstawianiem wagonów i przeładunek drewna do wagonów bezpośrednio po ich podstawieniu,
Wykonawca winien dysponować sprzętem pozwalającym wykonać min. 4 kursy dziennie
w godzinach 7:00 - 15:00

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 46740,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: 6s wyw

Opis: : transport drewna średniowymiarowego z lasu drogami leśnymi i publicznymi z leśnictw położonych na terenie nadleśnictw podległych RDLP Lublin transport drewna z miejsca załadunku do stacji załadowczej oddalonej nie dalej niż 50 km i załadunek na wagon w ilości 2 000 m3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


Załadunek w razie konieczności 16 wagonów czteroosiowych na każdy posiadany zestaw w czasie maksymalnie do 12 godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zwożenia drewna na rampę przed podstawianiem wagonów i przeładunek drewna do wagonów bezpośrednio po ich podstawieniu,
Wykonawca winien dysponować sprzętem pozwalającym wykonać min. 4 kursy dziennie
w godzinach 7:00 - 15:00

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 46740,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: 7s wyw

Opis: : transport drewna średniowymiarowego z lasu drogami leśnymi i publicznymi z leśnictw położonych na terenie nadleśnictw podległych RDLP Lublin transport drewna z miejsca załadunku do stacji załadowczej oddalonej nie dalej niż 50 km i załadunek na wagon w ilości 2 000 m3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


Załadunek w razie konieczności 16 wagonów czteroosiowych na każdy posiadany zestaw w czasie maksymalnie do 12 godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zwożenia drewna na rampę przed podstawianiem wagonów i przeładunek drewna do wagonów bezpośrednio po ich podstawieniu,
Wykonawca winien dysponować sprzętem pozwalającym wykonać min. 4 kursy dziennie
w godzinach 7:00 - 15:00

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 46740,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Tomasz Sopel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931576929

7.3.3) Ulica: Wiejska 125

7.3.4) Miejscowość: Stare Oleszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 37-630

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Tomasz Sopel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931576929

7.3.3) Ulica: Wiejska 125

7.3.4) Miejscowość: Oleszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 37-630

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi transportowe Tomasz Sopel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931576929

7.3.3) Ulica: Wiejska 125

7.3.4) Miejscowość: Oleszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 37-630

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Tomasz Sopel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931576929

7.3.3) Ulica: Wiejska 125

7.3.4) Miejscowość: Oleszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 37-630

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu „Usługi transportowe 2022 - powtórzenie” oznaczenie sprawy: MO.270.13.2022 nie została złożona żadna oferta na realizację zadanie nr 5 s wyw.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
6 s wyw
Wartość najwyżej ocenionej oferty złożonej na realizację zadania nr 6 s wyw wynosi 61 500,00 złotych brutto. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania wynosi 46 740,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zadania do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500,00

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Uzasadnienie faktyczne:

7 s wyw
Wartość najwyżej ocenionej oferty złożonej na realizację zadania nr 7 s wyw wynosi 59 040,00 złotych brutto. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania wynosi 46 740,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zadania do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.