eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkROZBUDOWA BAZY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 IM. M. KONOPNICKIEJ W EŁKU - SPRZĘT MULTIMEDIALNY



Ogłoszenie z dnia 2021-07-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117355 z dnia 2021-07-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ROZBUDOWA BAZY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 IM. M. KONOPNICKIEJ W EŁKU – SPRZĘT MULTIMEDIALNY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA BAZY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 IM. M. KONOPNICKIEJ W EŁKU – SPRZĘT MULTIMEDIALNY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec71e13d-a1c4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000052/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Rozbudowa bazy Szkoły Podstawowej nr 5 os. Jeziorna - sprzęt RTV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036509/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 307669,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu multimedialnego do obiektu szkolnego, przedszkolnego i żłobkowego w ramach rozbudowy bazy Szkoły Podstawowej nr 5 im. M. Konopnickiej w Ełku.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt multimedialny zgodnie z załącznikiem: „ZESTAWIENIE WYPOSAŻENIA – Sprzęt multimedialny”, oraz rysunkami Rzut parteru, Rzut parteru_kuchnia, Rzut piętro 1, Rzut piętro 2 na adres Ełk, ul. Św. M. M. Kolbego 11 oraz zapewnić jego rozładunek i montaż.
Szczegółowe parametry wyposażenia zawarto w „ZESTAWIENIE WYPOSAŻENIA – Sprzęt multimedialny”.
Zamawiający wymaga, aby serwis i naprawy dostarczonego sprzętu odbywały się do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia w miejscu montażu lub w przypadku konieczności naprawy poza miejscem montażu wykonawca zobowiązany będzie zapewnić sprzęt równoważny i wolny od wad na czas naprawy.
2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie dostarczonego wyposażenia
a) Wyposażenie musi być kompletne i gotowe do użytku, fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i nie pochodzić z ekspozycji bądź wystaw. Zamawiający wymaga aby oferowane wyposażenie było dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów.
b) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne. Wszystkie wskazane nazwy, grafiki, należy rozumieć jako określenie wymaganych właściwości i standardów jakościowych, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się produkty wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany produkt jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego.
c) Dostarczone wyposażenie musi posiadać karty techniczne (karty katalogowe produktu) z charakterystyką produktu producenta, które potwierdzają, że oferowane produkty są równoważne i odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
d) Zamawiający nie dopuszcza dostawy towaru poprzez firmy kurierskie. Jedyną formą przekazania towaru jest przekazanie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Towary dostarczone przez kurierów nie zostaną przyjęte przez Zamawiającego, a dostawa będzie uważana za niebyłą.
e) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wyposażenie do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego tj. podpisania przez strony „protokołu odbioru” .
f) W przypadku dostarczenia niekompletnej dostawy Zamawiający będzie ją traktował, jako niedostarczoną a gdy minie ostateczny termin dostawy i nadal nie będzie zrealizowana należycie, rozpocznie naliczanie kar umownych.
g) Wykonawca rozładuje, wniesie i dokona montażu przedmiotu zamówienia do wskazanego miejsca.
h) Miejsca i terminy dostawy zostaną uzgodnione z Wykonawcą w trybie roboczym po podpisaniu umowy.
i) Wykonawca o gotowości do wykonania dostawy powiadomi Zamawiającego minimum 3 dni przed planowanym terminem dostawy.
j) Dostawy należy realizować w godzinach pracy jednostki tj. od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do piątku).


3. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji: 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

38652100-1 - Projektory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224731,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368385,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224731,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Login IT Jacek Zimny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921474043

7.3.3) Ulica: ul. Zięby 5 Koteże

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224731,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-07-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.