Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zawarcie dwuletniej umowy dotyczącej usługi wsparcia dla modułu Kadrowo-Płacowego, eDeklaracji oraz PPK, a także udostępnianie aktualizacji i subskrypcji licencji nowych wersji dla wymienionych (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki - Opera Narodowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013055028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@teatrwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrwielki.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie dwuletniej umowy dotyczącej usługi wsparcia dla modułu Kadrowo-Płacowego, eDeklaracji oraz PPK, a także udostępnianie aktualizacji i subskrypcji licencji nowych wersji dla wymienionych (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e990819c-7c6c-4c12-bcd7-fe2ac62c1114
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00020094
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonawca Asseco Business Solutions S.A. z siedzibą w Lublinie przy ul. Konrada Wallenroda 4c jest twórcą i jedynym właścicielem używanego od 2005 r. przez Zamawiającego modułu kadrowo – płacowego oraz używanego przez Zamawiającego modułu e-Deklaracji oraz PPK.
Moduły te dedykowane Zamawiającemu zostały dostosowane do jego potrzeb wynikających ze specyficznego systemu wynagrodzeń obowiązującego w Teatrze i do chwili obecnej spełniają oczekiwania Zamawiającego w tym zakresie.
Firma Asseco Bussines Solutions S.A. jest wyłącznym właścicielem praw autorskich do używanego przez TWON oprogramowania i jako jedyna świadczy usługi serwisowe do tego oprogramowania polegające na:
1. usuwaniu awarii modułu Kadrowo – Płacowego, e-Deklaracji i PPK,
2. telefonicznym dostępie do konsultantów (Help-Desk),
3. usługach serwisowych (modyfikacje, usługi wdrożeniowe, szkolenia) dotyczących modułu Kadry – Płace, e-Deklaracje i PPK.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.260.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie dwuletniej umowy dotyczącej usługi wsparcia dla modułu Kadrowo-Płacowego, eDeklaracji oraz PPK, a także udostępnianie aktualizacji i subskrypcji licencji nowych wersji dla wymienionych modułów posiadanego i używanego w TWON orpgramowania firmy Asseco Business Solutions S.A.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Business Solutions S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222612717
7.3.3) Ulica: Konrada Wallenroda 4c
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-607
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASSECO BUSINESS SOLUTIONS S.A.
jakie przetargi wygrała firma
ASSECO BUSINESS SOLUTIONS S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Cybinka w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla jednostek Gminy Tuchola
- "Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z posiadanym systemem klasy ERP"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - część 1 - postępowanie 3
- "Zakup serwerów wraz z oprogramowaniem"
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej i oprogramowania dla Powiatu Żuromińskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.