eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa sceny mobilnej (plenerowej) w postaci przyczepy na kołach dla Miejskiego Domu Kultury w Bielsku-Białej.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sceny mobilnej (plenerowej) w postaci przyczepy na kołach
dla Miejskiego Domu Kultury w Bielsku-Białej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070615661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 12

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338125692

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdk@mdk.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdk.bielsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sceny mobilnej (plenerowej) w postaci przyczepy na kołach
dla Miejskiego Domu Kultury w Bielsku-Białej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c528a926-37d6-454a-a287-85b2f12c482d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081496/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sceny mobilnej (plenerowej)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mdkbielsko.logintrade.net/zapytania_email,191161,2a76ecca1172b3999a0850b6586a957c.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mdkbielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://mdkbielsko.logintrade.net/rejestracja oraz poczty elektronicznej na adres mstraczek@mdk.bielsko.pl.
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w Części XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tzw. RODO informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Dom Kultury
w Bielsku-Białej, ul. 1 Maja 12, 43-300 Bielsko-Biała, e-mail mdk@mdk.bielsko.pl, nr tel.: 33 829 76 50 reprezentowany przez Dyrektora.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych dbającym o ochronę powierzonych nam przez Państwo danych jest zapewniony pod adresem e-mail: iod@mdk.bielsko.pl i/lub poprzez pocztę tradycyjną na adres
Administratora Danych Osobowych z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na Dostawę sceny mobilnej (plenerowej) w postaci przyczepy na kołach dla Miejskiego Domu Kultury w Bielsku-Białej znak sprawy: MDK/1099/2025 prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp);
4. Państwa dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. Wyniki postępowania będą publikowane na stronie internetowej postępowania BIP
Zamawiającego https://mdk.bielsko.pl/bip1 oraz na platformie przetargowej pod adresem: https://mdkbielsko.logintrade.net/rejestracja/. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w części XX, do upływu terminu na ich wniesienie. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących, lub bezpośrednio lub pośrednio pozyskanych w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia poniższego oświadczenia dotyczącego wypełnienia obowiązków informacyjnych wobec osób trzecich, zgodnie z załącznikiem 1a). – w sytuacji podania takich danych w ofercie.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, ani nie będą profilowane;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Przysługuje Państwu:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, z tym że w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, z tym, że skorzysta-nie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa
w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może:
− skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą,
− naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
e) nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Pozyskane dane osobowe nie będą przekazywanie do krajów trzecich i organizacji międzynarodowych.
10. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MDK/1099/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa fabrycznie nowej sceny mobilnej (plenerowej) w postaci przyczepy na kołach dla Miejskiego Domu Kultury w Bielsku-Białej – zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – zał. nr 5.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się kupić i dostarczyć fabrycznie nową scenę mobilną plenerową o parametrach technicznych opisanych w SWZ i załącznikach do niej. Wykonawca zapewni transport przedmiotu zamówienia oraz dostarczenie na wskazany adres przy ul. Górskiej 125 w Bielsku-Białej. Dostawa będzie ustalona z Zamawiającym, będzie odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia w dniu dostawy niezbędne dokumenty: karty produktu, certyfikaty, deklaracja zgodności, każdego z dostarczanych sprzętów, karty gwarancyjne, itp.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi:
1) posiadać certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE (dotyczy wyłącznie produktów, dla których posiadanie certyfikatów jest wymagane prawem), dokumenty gwarancyjne w języku polskim;
2) spełniać wymogi określone obowiązującym prawem, materiały zastosowane do jego realizacji zostały dopuszczone do jego stosowania, spełniają między innymi określone normy i parametry;
3) być dopuszczony do obrotu i użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
4) zostać dostarczony z pełną dokumentacją niezbędną do zarejestrowania pojazdu przez Zamawiającego.
Wymagania dotyczące sceny mobilnej plenerowej:
1) TYP sceny: estrada mobilna (w formie przyczepy dopuszczonej do transportu w ruchu publicznym);
2) Dach w formie łuku;
3) DMC do 3,5 t;
4) Minimalne wymiary sceny po rozłożeniu: 8mx6mx5,8m;
5) Wysokość od podłoża do sceny minimum: 1,0 m maksimum: 1,4m;
6) Plandeka PCV na górę zadaszenia (kolor czarny);
7) Plandeka PCV na dół estrady – tzw. Maskownica ( kolor czarny);
8) Siatka na tył (kolor czarny);
9) Siatka na 2/3 boków sceny (kolor czarny);
10) Podłoga sceny: antypoślizgowa, wodoodporna i trudnopalna;
11) Elektryczno-hydrauliczny sposób podnoszenia dachu;
12) Elektryczny sposób poziomowania podłogi;
13) Agregat dedykowany do obsługi mechanizmów sceny;
14) Barierki ochronne na boki i tył sceny;
15) Schody przegubowe – 2 kpl.;
16) Skrzydła dźwiękowe (tzw. Flying Towers) obciążenie skrzydeł: minimum 400 kg na każde skrzydło;
17) Pokrowiec na scenę mobilną;
18) Obciążenie dachu: min 1t na całość konstrukcji;
19) Dokumentacja potwierdzająca wszelkie niezbędne normy bezpieczeństwa, atesty, gwarancje etc.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami Części XVI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 112 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
- co najmniej dwie dostawy scen mobilnych na kwotę co najmniej 150 000,00 zł brutto każda.
Na potwierdzenie warunku należy załączyć dowody, że dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Dokumenty zawierające dane osobowe osób trzecich (nie związanych ze sprawą) lub wykraczające poza podstawowe dane identyfikujące należy zanonimizować.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

1) Wykazu dostaw – załącznik nr 4 do SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz:
2) Załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od nie-go nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
UWAGA:
-Okres wyrażony w latach, o którym mowa powyżej w pkt 1), liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu;
-Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji zamówień na dostawy, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 1), dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. W przypadku gdy Wykonawca powoła się w ofercie na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest dołączyć do oferty odpowiednie dokumenty (w języku polskim), np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów równoważnych, lub/oraz inne dokumenty (w języku polskim) dotyczące norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, o których mowa w ustawie Pzp, odnoszące się do rozwiązań równoważnych, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że spełniają one wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w SWZ i jej załącznikach.
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, o ile wymaga ich złożenia wraz z ofertą, a Wykonawca ich nie złożył, bądź złożone środki dowodowe są niekompletne.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Odpowiednie dokumenty (w języku polskim) np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisujące techniczne
parametry zaoferowanych urządzeń równoważnych.
Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą
1. Oferta przetargowa składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, zawierająca m. in.:
1) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w Części IV;
2. Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, stanowiące Załącznik nr 1a do SWZ – będzie ono stanowiło załącznik do oferty.
3. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym w Części IX SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Części X SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 3 powyżej, składa każdy z wykonawców.
5. Upoważnienie (pełnomocnictwo), lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.
Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe za-mówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie) w oryginale lub jako skan podpisany elektronicznie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - załącznik nr 2.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty lub usługi wykonają po-szczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć na Formularzu oferta stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany w umowie na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mdkbielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-04 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.