Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00034340/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
- 2023/BZP 00071861/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji w Cisku - Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cisek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412958
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Planetorza 52
1.5.2.) Miejscowość: Cisek
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-253
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774871172
1.5.8.) Numer faksu: 774871140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@cisek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cisek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e031f217-7487-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji w Cisku - Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e031f217-7487-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037302/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa kanalizacji w Cisku - Etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034340
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPD.271.2.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wsi Cisek na terenie gminy Cisek. 2) Niniejsze zamówienie należy zrealizować w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz Planowane koszty/Przedmiar robót opracowane przez firmę: „NEUSTEIN” s.c. Krystyna i Andrzej Neustein Biuro Projektów Wodociągowych i Kanalizacji, ul. Pomarańczowa 22, 45-417 Opole. 3) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: a) dokumentacji projektowej - zgodnie z zakresem zamówienia, b) kanalizacji ciśnieniowej z armaturą i studzienkami rewizyjnymi (5 szt.): - rurociągi tłoczne ścieków – zbiorcze PE100RC Ø50÷110 mm dł. ok. 4 940 m- przydomowe pompownie ścieków PE Ø 800 mm ok. 152 szt. - przyłącza kanalizacyjne ciśnieniowe z rur PE ɸ 40 mm, szt. 152 dł. ok. 2 650 m. Łączna ilość przyłączy ok. 152 szt. / 7 590 m sieci z przyłączami.Zakres zamówienia obejmuje: - Sporządzenie map do celów projektowych w skali 1: 1 000, - Uzyskanie decyzji środowiskowej, - Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej, - Wykonanie projektów budowlanych ( 3 egz.) i uzyskanie zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, - Wykonanie projektów technicznych w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz. ) - Inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, - Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.) - Obsługę geodezyjną, - Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową, - Dostawę i montaż urządzeń i instalacji, - Wykonanie rozruchu sieci kanalizacyjnych z pompowniami, - Przeprowadzenie szkolenia obsługi pompowni, - Wykonanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej - 3 egz. - Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych, - Wykonanie oznakowania armatury na sieci. 4) Wykonanie zadania obejmuje również: Na etapie wykonywania dokumentacji projektowej: a) Przed rozpoczęciem prac projektowych dokonanie weryfikacji danych wyjściowych i założeń jakościowych opisanych przez Zamawiającego pod kątem zagwarantowania osiągnięcia założonego celu przedmiotowego zadania inwestycyjnego. b) W ramach prac przedprojektowych, wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej niezbędnej do prawidłowego zaprojektowania i wykonania Robót, w szczególności ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia. c) W ramach prac projektowych w imieniu Zamawiającego uzyskanie zgody (na prawo do dysponowania nieruchomością) właścicieli działek na prowadzenie inwestycji oraz zawarcia Umowy Korzystania z Nieruchomości na cele budowlane. d) Uzgodnienie i zaakceptowanie przez Zamawiającego Dokumentacji projektowej, dotyczy to każdej z faz wykonania projektów. Zamawiający w szczególności musi zaakceptować projekt budowlany przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót, oraz wszystkie rysunki i inne składniki dokumentacji projektu wykonawczego, żaden element realizowanego zadania inwestycyjnego nie może być wykonywany na podstawie niezatwierdzonego przez Zamawiającego rysunku bądź innego dokumentu projektowego. e) Wykonanie projektu organizacji ruchu w pasie drogowym oraz innych niezbędnych projektów wykonawczych. f) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem (pozytywnych) uzgodnień, sprawdzeń, decyzji, opinii oraz pozwoleń, w tym uzgodnienie czasowej organizacji ruchu, g) przekazywanie Zamawiającemu kopii uzyskanych dokumentów wymienionych w pkt f) w terminie umożliwiającym ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego, h) sporządzenie innych, niewymienionych w umowie opracowań, których wykonanie będzie niezbędne dla uzyskania decyzji organów administracji państwowej, samorządowej lub innych jednostek branżowo uzgadniających opracowanie – z punktu widzenia kompletności przedmiotu umowy lub jej części składowej, i) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę w oparciu o przygotowane przez Wykonawcę materiały lub zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę, j) na wniosek Zamawiającego - wyjaśnianie w sposób szczegółowy i wyczerpujący wątpliwości dotyczących rozwiązań projektowych oraz zastosowania zamiennych materiałów/technologii robót. Na etapie realizacji robót: a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej. b) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. c) Zaplanowanie, przygotowanie oraz wykonanie wszystkich wymaganych prac związanych z przygotowaniem terenu budowy tj.: - Rozbiórka zbędnych istniejących elementów zagospodarowania terenu budowy, - Zapewnienie w swoim zakresie i na własny koszt zasilenia placu budowy w energię elektryczną i poboru wody,- Przygotowanie w swoim zakresie i na własny koszt zaplecza budowy dla potrzeb koordynacyjnych i pracy inspektorów nadzoru, d) Przyjęcie odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: - Organizacji robót budowlanych,- Zabezpieczenia interesów osób trzecich, - Ochrony środowiska, - Warunków bezpieczeństwa pracy, - Ochrony przeciwpożarowej, - Warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z budową, - Zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, e) Zapewnienie i utrzymanie bezpieczeństwa terenu Budowy oraz Robót poza placem budowy w okresie trwania realizacji Umowy aż do zakończenia i odbioru końcowego Robót, a w szczególności: - Utrzymanie warunków bezpiecznej pracy i pobytu osób wykonujących czynności związane z budową i nienaruszalność ich mienia służącego do pracy a także zabezpieczenie Placu Budowy przed dostępem osób nieupoważnionych. - przedstawienie Inspektorowi Nadzoru do zatwierdzenia uzgodnionego z odpowiednim zarządem drogi i organem zarządzającym ruchem projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia Robót w okresie trwania budowy. W zależności od potrzeb i postępu Robót projekt organizacji ruchu powinien być aktualizowany przez Wykonawcę na bieżąco. Zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. - Poinformowanie w odpowiednim terminie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu, - Zajęcie pasa drogowego i pokrycie kosztów z tym związanych, - Publiczne obwieszczenie faktu przystąpienia do robót przed ich rozpoczęciem w sposób uzgodniony z Inspektorem Nadzoru oraz umieszczenie, w miejscach i ilościach określonych przez Inspektora Nadzoru, tablic informacyjnych, których treść będzie zatwierdzona przez Inspektora Nadzoru. Tablice informacyjne będą utrzymywane przez Wykonawcę w dobrym stanie przez cały okres realizacji Robót, - Koszt zabezpieczenia Placu Budowy i Robót poza placem budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w Cenę Kontraktową, f) Znajomość i stosowanie wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego. g) Utrzymywanie Placu Budowy i wykopów w stanie bez wody stojącej, h) Stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół Placu Budowy oraz unikanie uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej i innych, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania, i) Ochronę instalacji na powierzchni ziemi i urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyskanie od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenia informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Zapewnienie właściwego oznaczenia i zabezpieczenia przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. j) Przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. k) Odtworzenie zniszczonej nawierzchni w drogach, ulicach i chodnikach. l) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. m) Miejsce składowania materiałów z rozbiórki, ziemi z wykopów - wywóz gruzu, materiału z rozbiórek, urobku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do opracowania karty przekazania odpadów. n) Po zakończeniu budowy przywrócenie teren do stanu zastanego. o) Uporządkowanie terenu przylegającego do placu budowy który został naruszony wskutek prowadzonych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3687540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6234476,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3687540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej "ECOKOM" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7541023306
7.3.3) Ulica: Opolska 21
7.3.4) Miejscowość: Luboszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 46-022
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Biuro Projektów i Usług "WIKON" Sieci i Instalacje Sanitarne z siedzibą ul. Szarych Szeregów31/5, 45-284 Opole. Zakres robót: Dokumentacja projektowa zgodna z zakresem zamówienia.
2. Biuro Projektów Instalacji Elektrycznych "MR" Mirosław Rajca z siedzibą ul. Grota Roweckiego 12a/214, 45-256 Opole. Zakres robót: Udział w realizacji zamówienia jako projektant branży elektrycznej-opracowanie dokumentacji projektowej branży elektrycznej, dotyczącej budowy kanalizacji w Cisku - Etap II.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII KOMUNALNEJ "ECOKOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII KOMUNALNEJ "ECOKOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3687540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CISEK
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Cisek do szkół wraz z zapewnieniem opieki w okresie 02.01.2025 do 27.06.2025 roku
więcej: przetargi CISEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku.
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.