Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00081086/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-11
- 2021/BZP 00081090/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-11
- 2021/BZP 00081107/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-11
- 2021/BZP 00081112/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-11
- 2021/BZP 00118172/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00118239/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00118258/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00118281/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00118291/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00117783/01 - Wynik z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00117783/02 - Wynik z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00117783/03 - Wynik z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00117783/04 - Wynik z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00117783/06 - Wynik z dnia 2021-07-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117783 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie 19 szt. pojazdów bezpylnych oraz 2 szt. pojazdów kontenerowych w systemy zintegrowane z systemem informatycznym XTrack Zamawiającego wraz z serwisem i szkoleniami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 223910100
1.5.8.) Numer faksu: +48 223910296
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie 19 szt. pojazdów bezpylnych oraz 2 szt. pojazdów kontenerowych w systemy zintegrowane z systemem informatycznym XTrack Zamawiającego wraz z serwisem i szkoleniami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cd8a301-c1fe-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 05
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081051/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą prawną przeprowadzenia postępowania przetargowego w trybie zamówienia z wolnej ręki jest przesłanka zawarta w art. 305 pkt 1 Pzp w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. z przyczyn technicznych, o obiektywnym charakterze dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z okoliczności:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
W okolicznościach przedmiotowej postępowania obie przesłanki są spełnione.
MPO jest zamawiającym w rozumieniu przepisów Pzp i jednocześnie jest Wykonawcą zamówień publicznych, których przedmiot obejmuje odbiór odpadów komunalnych.
uwaga: dalszy ciąg uzasadnienia w polu Informacje dodatkowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.27.28.2021.LK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 576200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Dostawę i montaż fabrycznie nowych Urządzeń Rejestrujących zintegrowanych z systemem informatycznym Zamawiającego i zintegrowanego systemu identyfikacji RFID pojemników na 19 szt. pojazdów bezpylnych,
b) Dostawę i montaż fabrycznie nowych Urządzeń Rejestrujących zintegrowanych z systemem informatycznym Zamawiającego na 2 szt. pojazdów kontenerowych,
c) Podłączenie do fabrycznie nowych Urządzeń Rejestrujących (pkt. a) zamontowanych na powyższych 19 szt. pojazdów bezpylnych automatycznych systemów wagowych w oparciu o otwarty protokół CleANopen,
d) Podłączenie do fabrycznie nowych Urządzeń Rejestrujących (pkt. b) zamontowanych na powyższych 2 szt. pojazdów kontenerowych statycznych systemów wagowych,
e) Usługę serwisową przez okres równy okresowi gwarancji,
f) Szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego,
zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w zaproszeniu do udziału w negocjacjach, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w wyniku negocjacji z Wykonawcą.
UWAGA:
z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w SEKCJI VIII UMOWA - 8.3.) "Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej" wpisano "20 dni"
a powinno być:
1-6 pojazdy w zamówieniu częściowym do 15 dni roboczych na wszystkie pojazdy objęte danym zamówieniem częściowym;
7-8 pojazdów w zamówieniu częściowym do 17 dni roboczych na wszystkie pojazdy objęte danym zamówieniem częściowym;
9-10 pojazdów w zamówieniu częściowym do 20 dni roboczych na wszystkie pojazdy objęte danym zamówieniem częściowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 708726,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 708726,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 708726,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPU Omega sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008290859
7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 63
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-363
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 708726,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Realizacja powyższego zamówienia doposażenia fabrycznie nowych pojazdów w fabrycznie nowy system monitoringu położenia pojazdu, system rejestracji parametrów pracy pojazdu oraz automatyczny system identyfikacji RFID pojemników, jak również podłączenie do tych systemów automatycznych systemów wagowych jest konieczna do realizacji usługi odbierania odpadów komunalnych z terenów m. st. Warszawy w oparciu o powyższe podpisane umowy, które obowiązują do 30 czerwca 2022 roku.
Konieczność doposażenia pojazdów w powyższe systemy jest również uwarunkowana odbieraniem odpadów komunalnych ze Stolicy przez Spółkę w kolejnych latach. Nie jest jeszcze znany tryb, w jaki sposób będzie prowadzony przetarg przez m. st. Warszawa na odbiór odpadów komunalnych w przyszłych latach, ale każdy pojazd zgłoszony przynajmniej na moment sporządzania powyższego uzasadnienia do przetargu na odbiór odpadów z terenów m. st. Warszawy musi spełniać określone wymagania dotyczące specyfikacji opisanej przez m. st. Warszawa.
Uwaga: z uwagi na ograniczenia techniczne związane z limitem znaków w niniejszym ogłoszeniu, dalszy ciąg uzasadnienia znajduje się w zmianie ogłoszenia o wyniku postępowania.
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.