Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00081086/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-11
- 2021/BZP 00081090/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-11
- 2021/BZP 00081107/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-11
- 2021/BZP 00081112/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-11
- 2021/BZP 00118172/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00118239/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00118281/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00118291/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00117783/01 - Wynik z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00117783/02 - Wynik z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00117783/03 - Wynik z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00117783/04 - Wynik z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00117783/05 - Wynik z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00117783/06 - Wynik z dnia 2021-07-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118258 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Doposażenie 19 szt. pojazdów bezpylnych oraz 2 szt. pojazdów kontenerowych w systemy zintegrowane z systemem informatycznym XTrack Zamawiającego wraz z serwisem i szkoleniami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Obozowa 43
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-161
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: +48 223910100
1.4.8.) Numer faksu: +48 223910296
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118258
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00117783/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Powyższe jest zgodne z rynkowym standardem technicznym, którym jest rozwiązanie zintegrowane tego samego producenta, tj. obejmujące system informatyczny służący do odbioru i przesyłu danych oraz systemy pokładowe i rejestracyjne. Zapewniają one osiągnięcie oczekiwanej funkcjonalności w postaci niezakłóconego odbioru i przesyłu danych, jak również dokonywanie niezbędnych modyfikacji, zapewnienie usług gwarancyjnych i serwisowych. Do wdrożonego zintegrowanego systemu dołączane są kolejne pojazdy w przypadku rozbudowy floty, których doposażenie w systemy rejestracyjne i RFID z uwagi na zintegrowany charakter systemu - nie niesie ryzyk wadliwego funkcjonowania czy też wręcz niefunkcjonowania w ogóle.
Oczywistym jest, że doposażenie pojazdów w dodatkowe systemy, które nie zapewniają wymaganych przez m.st. Warszawa funkcjonalności, pozbawione jest technicznego i ekonomicznego uzasadnienia.
Przedstawiony powyżej stan faktyczny jednoznacznie potwierdza, że Wykonawca, do którego aktualnie skierowano zaproszenie jest jedynym Wykonawcą, który z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze może zrealizować zamówienie i nie istnieje żadne rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. W ramach obecnego systemu funkcjonuje ponad 190 pojazdów MPO, a 160 pojazdów posiada zamontowany system rejestracji parametrów pracy pojazdu, automatyczny system wagowy oraz automatyczny system identyfikacji RFID a ich działanie w pełni spełnia oczekiwania Spółki jak i miasta st. Warszawy. Obecne zamówienie dotyczy doposażenia i dołączenia do systemu kolejnych 19 szt. fabrycznie nowych pojazdów bezpylnych i 2 szt. fabrycznie nowych pojazdów z zabudową hakową. Powyższe doposażenie jest rozbudową istniejącej infrastruktury techniczno-eksploatacyjnej wyposażenia dodatkowego w postaci Urządzeń i systemów rejestracji i przesyłania danych. Systemy pokładowe, tj. RFID i Urządzenia Rejestrujące, muszą być zgodne z tagami na rozstawionych pojemnikach (w liczbie ponad 70 000). Powierzenie wykonania niniejszego zamówienia innemu Wykonawcy niż obecny dostawca systemu informatycznego Zamawiającego PPU Omega wiązałoby się z koniecznością całkowitej zmiany systemy informatycznego aktualnie użytkowanego w spółce, zmiany baz danych, szkoleń pracowników jak również konieczności dokonania zmian/wymian wszelkich urządzeń zainstalowanych na pozostałych pojazdach w liczbie ponad 190 szt. z uwagi na brak kompatybilności, brak możliwości integracji rejestratora przesyłu danych XT4 łącznie z systemem rejestracji pojemników z nowo zakupionym systemem. Ponadto należy przypomnieć, iż żaden z potencjalnie znanych Wykonawców jak również aktualny dostawca PPU Omega chroni swoje urządzenia jak i system prawami autorskimi. Jest to ich własność intelektualna, do której poszczególni Wykonawcy mają tylko i wyłącznie dostęp. Otwarcie się na zewnątrz niosłoby za sobą dużo problemów. Rozwijając myśl zmiany systemu zakup systemów i urządzeń od innego producenta/dostawcy mógłby spowodować dodatkowo, że tagi umieszczone na pojemnikach nie zostaną odczytane przez anteny RFID zamontowano na pojeździe i konieczna byłaby ich wymiana co jednoznacznie przełożyłoby się na istotny wzrost kosztów poniesionych przez spółkę. Wynika to z faktu zmiany częstotliwości na jakich pracuje dany system i jaki jest zastosowany w obecnie użytkowanych przez spółkę transponderach. Aktualnie spółka wykorzystuje tagi o częstotliwości 125kHz, zaś inni dostawcy posiłkują się tagami z częstotliwością 134 kHz. Z przyczyn tech. z ograniczeniem znaków w niniejszym w postępowaniu dalsza część uzasadnienia znajduje się w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia o wyniku postępowania.
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.