Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00061071/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wjazdu, drogi wewnętrznej wraz z chodnikiem do projektowanego parkingu Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mątewska 17
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3592200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wjazdu, drogi wewnętrznej wraz z chodnikiem do projektowanego parkingu Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cbbc2a2-8fee-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001949/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa wjazdu, drogi wewnętrznej wraz z chodnikiem do projektowanego parkingu Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061071/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.272.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 361208,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa wjazdu, drogi wewnętrznej wraz z chodnikiem do projektowanego parkingu Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), złożoną ofertą, dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną w poniższym zakresie (dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres niż przedmiot niniejszego zamówienia):
W zakresie branży drogowej Wykonawca wykona następujące prace: wykonanie drogi jedno-jezdniowej dwukierunkowej jako dojazd od ulicy Mątewskiej o szerokości podstawowej 5,50 m i długości całkowitej 135,40 m wraz dwoma dojazdami wewnętrznymi do obiektów Szkoły oraz chodnik. Droga dojazdowa ze zjazdem o pełnej konstrukcji z betonu asfaltowego w tym: warstwa wiążąca o grubości 4 cm, warstwa ścieralna o grubości 4 cm, warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0-63 mm o grubości 23 cm, warstwa odsączająca z piasku (pospółki) o grubości 15 cm, całkowita grubość konstrukcji 46 cm. Chodnik pełna konstrukcja z betonowej kostki brukowej typu cegiełka grubości 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o grubości 3 cm, podbudowa z betonu C-8/10 [B-10] 12 cm, warstwa odsączająca z piasku (pospółki) o grubości 10 cm, całkowita grubość konstrukcji 33 cm.
W zakresie branży instalacyjnej Wykonawca wykona następujące prace: wykonanie sieci kanalizacji deszczowej dn 200 z rur kamionkowych glazurowanych łączonych na uszczelki gumowe kielichowe o długości 86,00 m, sieć kanalizacji deszczowej dn 200 PCV kl. S o długości 15,00 oraz podłączenie 4 kpl studni żelbetowych z wpustem ulicznym typu ciężkiego z dnem monolitycznym i pierścieniem oporowym (Dn 600/2100), 4 kpl studni żelbetowych z włazem ciężkim D 40 z dnem monolitycznym i pierścieniem oporowym (Dn 1200/1800), 1 klp studni żelbetowej z włazem ciężkim D 40 z dnem chłonnym (kamień naturalny gr 50 cm) z pierścieniem oporowym, odwodnienie liniowe z polimerobetonu (V 150 A E 600 na ruszcie stalowym ocynkowanym) o długości 14,00 m.
W zakresie instalacji elektrycznej oświetlenia terenu Wykonawca wykona następujące prace: przeniesienie istniejącego słupa oświetleniowego stalowego o wys. 5 m wraz z oprawą LED i fundamentem nr L13, wykonanie zabezpieczenia kabli oświetleniowych rurą przepustową dwudzielną A110 – 25 m, zabezpieczenie kabli teletechnicznych rurą przepustową dwudzielna A110 – 40,50 m.
Ponadto Wykonawca wykona czasową organizację ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót poinformuje zgodnie z uzgodnieniami gestorów urządzeń o terminie rozpoczęciu robót, w przypadku Orange Polska S.A. pokryje również koszty nadzoru właścicielskiego, wystąpi z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego i powiadomi Policję o terminie zmiany czasowej organizacji ruchu w ul. Mątewskiej.
Wykonawca w trakcie wykonywania robót zapewni zmianę organizacji ruchu
na ścieżce pieszo-rowerowej prowadzącej do budynku Starostwa Powiatowego. Wykonawca zapewni kierowanie pracami przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami zgodnie z przepisami prawa budowlanego w zakresie robót drogowych i instalacyjnych. Wykonawca będzie korzystał z własnych źródeł energii elektrycznej i wody. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia min. 24 miesięcy gwarancji jakości oraz 24 miesiące rękojmi za wady.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313776,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441908,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313776,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDI UNIDROMEX Michał Szewczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562759075
7.3.3) Ulica: Popowicka 36
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Michał Szewczyk PRDI UNIDROMEX
jakie przetargi wygrała firma
Michał Szewczyk PRDI UNIDROMEX
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313776,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań wraz z dzierżawą analizatora
- Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją urządzeń chłodniczych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Dostawa materiałów budowlanych branży wod-kan niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych przez Gminny Zakład Komunalny w Kruśliwcu - etap III
- DOSTAWA ŚRODKÓW PIORĄCO DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
- Zakup i dostawa monitorów ergonomicznych w ramach projektu pn. Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy
- Zakup i dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.