Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058950/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118113 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE NAPRAW, KONSERWACJI I PRZEPROWADZENIA BADAŃ INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Zielonogórski
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977924147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Licealna 9
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-417
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 601902300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uz.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE NAPRAW, KONSERWACJI I PRZEPROWADZENIA BADAŃ INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68fe4a7d-b7a3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000184/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Przegląd i pomiary instalacji elektrycznych
1.3.20 Przeglądy i pomiary stacji trafo wraz z wyposażeniem BHP
1.3.21 Badanie głównych wyłączników prądu (ppoż.)
1.3.22 Kontrola i pomiary instalacji piorunochronowej
1.3.23 Przeglądy okresowe agregatów prądotwórczych
1.3.24 Przeglądy, kontrole, serwisy i planowane naprawy UPS
1.3.25 Planowane naprawy instalacji elektrycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058950/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RA-ZP.2611.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 590442,39 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie kontroli instalacji elektrycznej z pomiarami oraz kontroli instalacji odgromowej z pomiarami4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 323558,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawdzenie działania wyłączników przeciwpożarowych prądu (PWP)4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie pomiarów eksploatacyjnych w stacjach transformatorowych będących własnością Uniwersytetu Zielonogórskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 32926,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa, przeglądy (oględziny) i konserwacja (przegląd w pełnym zakresie) stacji transformatorowych będących własnością Uniwersytetu Zielonogórskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 52073,17 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa, przeglądy i konserwacja zasilaczy bezprzerwowych UPS i agregatów prądotwórczych będących własnością Uniwersytetu Zielonogórskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont instalacji odgromowej oraz wymiana linii kablowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
4.5.5.) Wartość części: 96883,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167486,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297363,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167486,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAKO Eugeniusz Milko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110152889
7.3.3) Ulica: Siewna 4
7.3.4) Miejscowość: Piechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-573
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167486,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17572,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17572,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17572,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAKO Eugeniusz Milko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110152889
7.3.3) Ulica: Siewna 4
7.3.4) Miejscowość: Piechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-573
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17572,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37638,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37638,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37638,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELE-VIS Piotr Łodyga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291442284
7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 33
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-077
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37638,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61749,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61749,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61749,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELE-VIS Piotr Łodyga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291442284
7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 33
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-077
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61749,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej ważnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELE-VIS Piotr Łodyga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291442284
7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 33
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-077
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. W postępowaniu została złożona Oferta, której nadawcą jest firma: NB PROJEKT NADIIA BUKOVSKA. Po odszyfrowaniu oferty na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/EncryptDecrypt, Zamawiający nie może otworzyć rozpakowanych plików. Posiadają one jedynie pliki w formacie .XAdES z potwierdzeniem podpisu elektronicznego. Wykonawca nie dołączył właściwych plików pdf z treścią oferty i oświadczeniami.
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Remont połaci dachu budynku stanowiącego siedzibę Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i Prokuratury Rejonowej w Zielonej Górze
- Budowa platformy widokowej wraz z infr. techn. i zagospodar. terenu el. małej arch. w ramach zad: Miejska winnica na tyłach DPS-u przy al. Słowackiego i taras widokowy, z którego widać Śnieżkę
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badań Zakładu Patomorfologii
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Budowa oświetlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kanału technologicznego oraz oświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
- "Rozbudowa strażnicy OSP w miejscowości Działki - Rozbudowa strażnicy"
- Modernizacja pokrycia dachu na budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Witosa 4 w Skawinie
- "Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Szastarka, poprzez wymianę opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.