Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00091355/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie grupowych mobilności edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie w podziale na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Golądkowo 41G
1.5.2.) Miejscowość: Golądkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsgoladkowo.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsgoladkowo.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44fdabcb-c6e6-4079-84f2-3d89f5de27fe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie grupowych mobilności edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie w podziale na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44fdabcb-c6e6-4079-84f2-3d89f5de27fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane jest ze środków pochodzących z programu ERASMUS+. Nr akredytacji: 2020-1-PL01-KA120-VET-095264. 1) Część 1 (Wyjazd nr 2) - nr projektu: 2023-1-PL01-KA121-VET-000131518; 2) Część 2 (Wyjazd nr 3) - nr projektu: 2024-1-PL01-KA121-VET-000205647.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091355
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.081.1.2023 (4)
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie Części 1 (Wyjazd nr 2) polega na kompleksowej realizacji usługi obejmującej zapewnienie biletów lotniczych dla wszystkich uczestników z portu lotniczego w Warszawie oraz z Włoch (tj. w obie strony; lotnisko Warszawa - Modlin lub Warszawa-Okęcie), zapewnienie transportu z lotniska we Włoszech do miejsc zakwaterowania, zakwaterowanie, wyżywienie, organizację praktyk oraz realizację programu kulturalnego, zapewnienie biletów komunikacji miejskiej. Usługą objętych będzie 30 uczestników (28 uczestników oraz 2 opiekunów).4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 134811,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie Części 2 (Wyjazd nr 3) polega na kompleksowej realizacji usługi obejmującej zapewnienie biletów lotniczych dla wszystkich uczestników z portu lotniczego w Warszawie oraz z Włoch (tj. w obie strony; lotnisko Warszawa - Modlin lub Warszawa-Okęcie), zapewnienie transportu z lotniska we Włoszech do miejsc zakwaterowania, zakwaterowanie, wyżywienie, organizację praktyk oraz realizację programu kulturalnego, zapewnienie biletów komunikacji miejskiej. Usługą objętych będzie 32 uczestników (30 uczestników oraz 2 opiekunów)4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.5.) Wartość części: 143799,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie - Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części 1 (Wyjazd nr 2), gdyż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Przedmiotowe postępowanie w zakresie Części 1 (Wyjazd nr 2) zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp zgodnie, z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Pismem z dnia 14.02.2025 r. Zamawiający poinformował, że oferta Wykonawcy - Top Podróże Sp. z o. o., Plac Zwycięstwa 1, 70-233 Szczecin została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie Części 1 niniejszego postępowaniu. Wykonawca w dniu 21.02.2025 r. drogą elektroniczną wskazał Zamawiającemu, że odstępuje od podpisania umowy w zakresie Części 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286304,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Top Podróże Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364648420
7.3.3) Ulica: Plac Zwycięstwa 1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-233
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Czas trwania wyjazdu wynosi 13 dni jeśli powrót jest w sobotę lub 14 dni jeśli powrót jest w niedzielę, w tym:
1) zakwaterowanie i wyżywienie, w uzgodnionym z Zamawiającym, terminie od 16.03.2025 r. do 27.04.2025 r.
2) organizacja praktyk od poniedziałku do piątku (łącznie 10 dni).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa noclegowa z wyżywieniem dla zawodników elity oraz gości 17. PKO Poznań Półmaratonu oraz 24. Poznań Maratonu
- Wycieczki /szkolenie wyjazdowe
- Wyjazdowe szkolenie do elektrowni Solina - Myczkowice realizowane w ramach projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na trasie Warszawa- Osaka - Warszawa na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Organizacja praktycznych warsztatów z edukacji przyrodniczo - ekologicznej
- Usługa hotelarska i gastronomiczna z udostępnieniem sali konferencyjnej dla 220 osób w dniach 20 i 21 maja 2025 r. na potrzeby konferencji w Warszawie.
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.