Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wycieczki /szkolenie wyjazdowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W KLUCZBORKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421437
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 20B
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcprkluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcprkluczbork.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc rodzinie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycieczki /szkolenie wyjazdowe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26c0eb6e-023b-4afb-a471-6da9c7f1000d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011890/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi biur podróży - wycieczki, wyjazdy intergracyjne, warsztatowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Bliżej siebie 3” w programie Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021 – 2027, działanie 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej nabór nr FEOP.06.07-IZ.00-005/23 dla Subregionu Północnego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26c0eb6e-023b-4afb-a471-6da9c7f1000d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.2 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania i adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26c0eb6e-023b-4afb-a471-6da9c7f1000d
1.3 Ofertę składa się przez Platformę e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
7.2 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ lub przez maila zamowienia@pcprkluczbork.pl.
7.3 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
7.4 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7.5 Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7.6 Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), z wyłączeniem składania ofert – sposób przygotowania i złożenia oferty wskazany jest w pkt 9 SWZ.
9.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
9.4. Ofertę należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9.5. Formularz oferty wraz z załącznikami i dokumentami sporządzanymi przez Wykonawcę powinien być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy; w przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, wymaga się aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo;
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Podano w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Podano w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR.ZP.BS3.1/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa organizacja 3 dniowej wycieczki dla dzieci
i młodzieży oraz ich opiekunów: Bochnia – Czorsztyn – Niedzica - Szczawnica.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.2.6.) Główny kod CPV: 63515000-2 - Usługi podróżne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilość osób: min. 45 max. 57 w tym udział max. 7 opiekunów (pracowników PCPR ujętych w cenie max. 57 osób).Zgodnie z § 15 ust. 2 umowy:
Zamawiający przewiduje następujące zmiany:
(...)
4) zwiększeniu o maksymalnie do 10% uczestników, względem maksymalnej ilości osób, o której mowa w §6 ust. 1, co będzie się wiązało ze zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §6 ust. 1 liczonego po cenie o której w za udział jednej osoby, o którym mowa w §6 ust. 2 umowy.
5) zmniejszeniu o maksymalnie o 10% uczestników, względem minimalnej ilości o której mowa w §6 ust. 4, co będzie się wiązało ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §6 ust. 1 liczonego po cenie, o której w za udział jednej osoby, o którym mowa w §6 ust. 2 umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-25 do 2025-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – waga max. 60/100 punktów (dotyczy części nr 1, 2, 3)
2. Ilość atrakcji możliwych do realizacji podczas wycieczki - waga max 40/100 punktów (dotyczy części nr 1 i 2)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość atrakcji możliwych do realizacji podczas wycieczki
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Jednodniowa wycieczka Pieskowa Skała- Maczuga Herkulesa-Ojcowski Park Narodowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.2.6.) Główny kod CPV: 63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63515000-2 - Usługi podróżne
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilość osób: min. 45 max. 57 w tym udział max. 7 opiekunów (pracowników PCPR ujętych w cenie max. 57 osób).Zgodnie z § 15 ust. 2 umowy:
Zamawiający przewiduje następujące zmiany:
(...)
4) zwiększeniu o maksymalnie do 10% uczestników, względem maksymalnej ilości osób, o której mowa w §6 ust. 1, co będzie się wiązało ze zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §6 ust. 1 liczonego po cenie o której w za udział jednej osoby, o którym mowa w §6 ust. 2 umowy.
5) zmniejszeniu o maksymalnie o 10% uczestników, względem minimalnej ilości o której mowa w §6 ust. 4, co będzie się wiązało ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §6 ust. 1 liczonego po cenie, o której w za udział jednej osoby, o którym mowa w §6 ust. 2 umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – waga max. 60/100 punktów (dotyczy części nr 1, 2, 3)
2. Ilość atrakcji możliwych do realizacji podczas wycieczki - waga max 40/100 punktów (dotyczy części nr 1 i 2)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość atrakcji możliwych do realizacji podczas wycieczki
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Przeprowadzenie dwudniowego wyjazdowego szkolenia dla rodzin zastępczych pn. „Dziecko z FAS/FASD jego edukacja, funkcjonowanie w szkole, rodzinie i społeczności”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
ILOŚĆ OSÓB: 14Zgodnie z § 15 ust. 2 umowy:
Zamawiający przewiduje następujące zmiany:
(...)
4) zwiększeniu o maksymalnie do 10% uczestników, względem maksymalnej ilości osób, o której mowa w §6 ust. 1, co będzie się wiązało ze zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §6 ust. 1 liczonego po cenie o której w za udział jednej osoby, o którym mowa w §6 ust. 2 umowy.
5) zmniejszeniu o maksymalnie o 10% uczestników, względem minimalnej ilości o której mowa w §6 ust. 4, co będzie się wiązało ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §6 ust. 1 liczonego po cenie, o której w za udział jednej osoby, o którym mowa w §6 ust. 2 umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – waga max. 60/100 punktów (dotyczy części nr 1, 2, 3)
3. Doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie – waga max 40/100 punktów (dotyczy części nr 3)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie – waga max 40/100 punktów (dotyczy części nr 3)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców1. w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP,
2. na podstawie art. art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 poz. 507).
3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy PZP.
5.2 Określenie warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów w tym posiadają:
W części nr 1 i nr 2:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, posiadający uprawnienia do świadczenia przez przedsiębiorców usług turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 3 marca 2022r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. 2023 poz. 2211 ze zm.).
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, będzie posiadał uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. zdolności zawodowej:
W części nr 1:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, posiadający doświadczenie w należytym wykonaniu (organizacji i przeprowadzeniu), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), min. 1 usługi rozumianej jako wycieczka dla łącznej grupy min. 57 uczestników o wartości tej usługi na min. 60 000,00 zł brutto.
W sytuacji składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, a także w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach podmiotu trzeciego, warunek musi być spełniony przez jeden podmiot, chyba, że uczestnicy konsorcjum wspólnie realizowali wykazane doświadczenie.
W części nr 2:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, posiadający doświadczenie w należytym wykonaniu (organizacji i przeprowadzeniu), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), min. 1 usługi rozumianej jako wycieczki dla łącznej grupy min. 57 uczestników o wartości tej usługi na min. 15 000,00 zł brutto.
W sytuacji składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, a także w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach podmiotu trzeciego, warunek musi być spełniony przez jeden podmiot, chyba, że uczestnicy konsorcjum wspólnie realizowali wykazane doświadczenie.
W części nr 3:
Dysponowanie osobami:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący minimum 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 1 szkolenia z tematyki Alkoholowego Zespołu Płodowego FAS/FASD (min. 1 usługa).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
6.2 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeśli dotyczy.
6.3 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór w załączniku nr 5) –
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy.
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
6.4 Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
6.5 Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu tj.:
Część nr 1 i 2
1) wpisu do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, o którym mowa w ustawie o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. 2023 poz. 2211 ze zm.).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, jeżeli zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w ofercie.
6.5.1 wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór
w załączniku nr 6 do SWZ);
Część nr 3
1) wykaz osób – nie będzie wymagany, ponieważ wykaz osób stanowi jedno z kryterium oceny ofert w części nr 3 i zawarty jest w treści oferty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
6.4 Przedmiotowe środki dowodowe:Część nr 1
w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zawartym
w zał. 1A do SWZ, zamawiający żąda od Wykonawców złożenia wraz z ofertą program wycieczki lub inne podobne materiały przedstawiające w jednoznaczny sposób:
1. opisany standard ośrodka/obiektu (hotelu 3* lub pensjonacie lub domu wczasowym lub ośrodku kolonijnym wraz z jadalnią w standardzie hotelu 3*) z podaniem nazwy miejscowości, adresu wraz ze zdjęciami poglądowymi:
1) z zewnątrz ośrodka,
2) w pokojach pokoje 2, 3, 4 osobowe wraz z łazienką – zdjęcia min. 3 pokoi i toalet w pokojach,
3) stołówki/restauracji,
2. prezentacja atrakcji a w tym:
1) Szczawnica (spływ Dunajcem)
2) Czorsztyn (zalew czorsztyński-rejs statkiem, ruiny zamku w Czorsztynie)
3) Zamek w Niedzicy
4) Kopalnia Soli w Bochni
5) Wycieczka Wąwóz Homole
6) Wjazd kolejką krzesełkową na Palenice
stanowiących kryterium oceny ofert.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia i odrzuci ofertę, ponieważ Program wycieczki stanowi kryterium oceny ofert.
Część nr 2
w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zawartym
w zał. 1A do SWZ, zamawiający żąda od Wykonawców złożenia wraz z ofertą programu wycieczki lub inne podobne materiały przedstawiające w jednoznaczny sposób:
1. prezentacja atrakcji a w tym: Ojcowski Park Narodowy, Maczuga Herkulesa, Zamek w Pieskowej Skale (wraz z Arboretum), Brama Krakowska, Źródełko Miłości, Kaplica “Na Wodzie”, Zamek w Ojcowie, Jaskinia Łokietka i inne zaproponowane przez organizatora stanowiących kryterium oceny ofert.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia i odrzuci ofertę, ponieważ Program wycieczki stanowi kryterium oceny ofert.
Część nr 3
w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zawartym
w zał. 1A do SWZ, zamawiający żąda od Wykonawców złożenia wraz z ofertą programu szkolenia wyjazdowego lub inne podobne materiały przedstawiające
w jednoznaczny sposób:
1. miejsca przeprowadzenia szkolenia i miejsca noclegowego z podaniem miejscowości, adresu wraz ze zdjęciami poglądowymi:
1) z zewnątrz ośrodka,
2) w pokojach pokoje 2,3,4 osobowe wraz z łazienką – zdjęcia min. 3 pokoi
i toalet w pokojach,
3) stołówki/restauracji,
4) części ośrodka/obiektu lub sali, w której będą przeprowadzane zajęcia
2. prezentacja programu szkolenia i osoby prowadzącej szkolenie.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia i odrzuci ofertę.
Uwaga! Brak załączenia programu lub załączenie programu nie zawierającego wszystkich elementów będzie podstawą do odrzucenia oferty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu: na podstawie art. art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024, poz. 507). Oświadczenie zawarte jest w zał. nr 2 do SWZ (na podstawie art. 125 Pzp).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ustawy PZP.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze względu na ograniczenia ilości znaków w ogłoszeniu zmiany umowy zawarte zostały w załączniku nr 3 do SWZ tj.: w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności w §15 Zmiany umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-01
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Wycieczki /szkolenie wyjazdowe
- Poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Borek, Gołkowice i Sierosławice należących do jednostki ewidencyjnej gminy Byczyna
- "REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO W ROKU 2025"
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne dzieci przebywających w pieczy zastępczej
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej w obszarze usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej
- "Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie dwudniowej wizyty studyjnej na terenie województwa lubelskiego lub świętokrzyskiego w podmiotach ekonomii społecznej realizujących usługi społeczne".
- Usługa noclegowa z wyżywieniem dla zawodników elity oraz gości 17. PKO Poznań Półmaratonu oraz 24. Poznań Maratonu
- Usługa zapewnienia miejsc noclegowych wraz z usługą gastronomiczną oraz udostępnieniem sal konferencyjnych.
- Obsługa logistyczna odpłatnej konferencji regionalnej (IV)
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.