Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00065238/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118223 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji świadczone w budynkach i na terenach zewnętrznych, zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji świadczone w budynkach i na terenach zewnętrznych, zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-090827f2-be07-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004359/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa deratyzacji,dezynsekcji, dezynfekcji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065238/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZK-NZ/241/3408/42/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 339898,30 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I – realizowane będzie na zlecenie Zamawiającego w obrębie rejonów: A, B, H, I, F, G, Ł i polegać będzie na:a) dwukrotnej deratyzacji na powierzchni ok. 499 434,74 m2 w okresie od
1 lipca do 31 lipca 2021 r. i od 1 listopada do 30 listopada 2021 r. oraz jednokrotnej deratyzacji na powierzchni 249 717,37 m2 w okresie od
1 marca do 31 marca 2022 r.,
b) deratyzacji interwencyjnej, według potrzeb Zamawiającego, na łącznej powierzchni ok. 24 971,74 m2 w 2021 r. oraz na łącznej powierzchni
ok. 12 485,87 m2 w 2022 r.
c) dwukrotnej dezynsekcji i jednokrotnej dezynfekcji na powierzchni ok. 4 650 m2 w 2021 r. oraz dwukrotnej dezynsekcji i jednokrotnej dezynfekcji na powierzchni ok. 4 650 m2 w 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 168323,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II – realizowane będzie na zlecenie Zamawiającego w obrębie rejonów: R, S, U, O, P, T i polegać będzie na:a) jednokrotnej deratyzacji na powierzchni ok. 437 725,32 m2 w okresie od
od 1 listopada do 30 listopada 2021 r. oraz jednokrotnej deratyzacji na powierzchni 437 725,32 m2 w okresie od 1 marca do 31 marca 2022 r.,
b) deratyzacji interwencyjnej, według potrzeb Zamawiającego, na łącznej powierzchni ok. 21 886,27 m2 w 2021 r. oraz na łącznej powierzchni
ok. 21 886,27 m2 w 2022 r.
c) dwukrotnej dezynsekcji i jednokrotnej dezynfekcji na powierzchni ok. 2 000 m2 w 2021 r. oraz dwukrotnej dezynsekcji i jednokrotnej dezynfekcji na powierzchni ok. 2 000 m2 w 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.5.5.) Wartość części: 171574,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217034,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241826 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217034,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Wolnicki RADPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971250703
7.3.3) Ulica: Szczepińska 4/36
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-655
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217034,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203676,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306504,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203676,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marian Michał Petelczyc ABAPEST Zakład Deratyzacji Dezynsekcji Dezynfekcji
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211652637
7.3.3) Ulica: Rydygiera 13/112
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-793
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203676,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Monitoring i deratyzacja wybranych terenów zieleni miejskiej we Wrocławiu oraz prace interwencyjne w zakresie deratyzacji wskazanych terenów i interwencyjne usuwanie gniazd owadów."
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie wykonywania zabiegów deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, dezodoryzacji, zamgławiania i usuwania gniazd owadów... Oznaczenie sprawy: DNZP.261.66.2024
- Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym krytej pływalni WODNIK MOSiR w Czechowicach - Dziedzicach
- Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni i wykonywanie usług pomocniczych w zasobach mieszkaniowych i na terenach zewnętrznych BB TBS Sp. z o. o., w podziale na 5 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.