eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Dostawa sprzętu elektronicznego" Część I - "Dostawa sprzętu komputerowego oraz czytników kodów kreskowych. " Część II "Dostawa wraz z montażem monitorów interaktywnych- 10 szt."



Ogłoszenie z dnia 2025-02-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sprzętu elektronicznego”
Część I - „Dostawa sprzętu komputerowego oraz czytników kodów kreskowych. ”
Część II „Dostawa wraz z montażem monitorów interaktywnych- 10 szt.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM KSZTŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123182595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pckziu-wieliczka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu elektronicznego”
Część I - „Dostawa sprzętu komputerowego oraz czytników kodów kreskowych. ”
Część II „Dostawa wraz z montażem monitorów interaktywnych- 10 szt.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49176d9b-975a-467b-8ada-6feeeea03777

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00080159/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Zakup sprzętu komputerowego, czytników kodów kreskowych oraz tablic multimedialnych”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.11 Wsparcie kształcenia zawodowego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49176d9b-975a-467b-8ada-6feeeea03777

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.2 Wykonawca składa ofertę wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy e-zamówienia, dostępnej na https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
9.3 W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności, formularzy do złożenia, zmiany, wycofania ofert odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
9.4 Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej email: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl z wyłączeniem formularzy do złożenia, zmiany, wycofania ofert.
9.5 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto użytkownika na portalu dostępowym https://ezamowienia.gov.pl - w celu założenia konta należy kliknąć przycisk zarejestruj się a następnie zakładkę wykonawca - szczegółowa instrukcja dostępna na stronie https://ezamowienia.gov.pl - zakładka centrum pomocy- zakładanie konta użytkownika. Konto użytkownika zakłada się tylko raz i służy do składania ofert w postępowaniach prowadzonych na platformie e-zamówienia.
9.6 W celu zalogowania się na konto użytkownika należy wejść na stronę Portalu Dostępowego, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl , a następnie w prawym górnym rogu kliknąć przycisk “Zaloguj się”.
9.7 Dla zalogowanego Wykonawcy dostępne są poniższe funkcjonalności.
• Przeglądanie ogłoszeń i planów postępowań w Biuletynie Zamówień Publicznych.
• Obsługa filtrów wyszukiwania ogłoszeń i planów postępowań oraz subskrypcji.
• Biuletyn Zamówień Publicznych sprzed 1 stycznia 2021 roku

9.8 Ofertę może złożyć wykonawca posiadający uprawnienia do składania ofert/wniosków /prac konkursowych na platformie e-zamówienia.
9.9 Składanie ofert dostępne jest tylko w postępowaniach które jest w fazie składania ofert.
9.10 Sposób pobierania i składania ofert wniosków i prac konkursowych został opisany w instrukcji interaktywnej na stronie https://ezamowienia.gov.pl - oferty, wnioski i prace konkursowe.
9.11 Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje postanowienia regulaminów, o których mowa powyżej, a także instrukcji użytkowania systemu e- zamówienia oraz uznaje je za wiążące.
9.12 Sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz. U. z 2020r poz. 2515)
9.13 Zgodnie z art. 284 ustawy Pzp Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zamowienia@pckziu-wieliczka.pl lub za pomocą platformy e-zamówienia.
9.14 Zamawiający udzieli wyjaśnień treści SWZ zgodnie z art. 284- 285 Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Danych (dalej: „Administrator") jest Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, z którym można kontaktować się pod adresem siedziby: ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka oraz pod adresem e-mail: szkola@pckziu-wieliczka.pl ,
2. W sprawach związanych z Pani/ Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, pod adresem: iod@pckziu-wieliczka.pl lub pod numerem telefonu 12 350 61 32.
3. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. b i c Rozporządzenia ogólnego, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze oraz do zawarcia i realizacji umowy. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie postępowań o udzielnie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcą Pani/ Pana danych będą członkowie komisji przetargowych i upoważnieni pracownicy Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, a także podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas jej trwania. Ponadto dane osobowe wynikające z umowy i realizowanych płatności będą przechowywane dla celów podatkowych i rachunkowych, przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCKZiU.262.7.CKZ.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Część I - Dostawa sprzetu komputerowego oraz czytników kodów kreskowych.

I Komputer stacjonarny – 40 szt.
Komputer stacjonarny (Sprzęt komputerowy dla ucznia) spełniający warunki zapisane w Załączniku 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji z dnia 25 września 2024 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawowych warunków niezbędnych do realizacji przez szkoły i nauczycieli zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz programów nauczania - (Dz.U.2024.1442). Zestaw komputerowy objęty jest gwarancją na minimum 24 miesiące, złożony z następujących podzespołów spełniających poniższe parametry:
1. Procesor: Procesor widniejący w teście Passmark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) i osiągający w teście z dnia 15.01.2025, stanowiącym załącznik nr I wynik min. 38500 pkt; min. 10 rdzeni; liczba wątków min. 16
2. Płyta główna: Standard ATX; kompatybilna z wszystkimi podzespołami; 4 szt. PCI-Express x16; 3 szt. slotów M.2; częstotliwość pamięci min. 6000 MHz; zintegrowana karta min. Bluetooth 5; zintegrowana karta min. Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax); min. 12 faz zasilania dedykowanych procesorowi (CPU)
3. Dysk twardy: SSD M.2 2280 PCI-E x4 Gen4 NVMe; pojemność 1 TB; prędkość odczytu min. 6000 MB/s; prędkość zapisu min. 5000 MB/s; Współczynnik TBW min. 550 TB
4. Pamięć RAM: 32 GB DDR5; częstotliwość min. 6000 MHz; opóźnienia maks. CL36; liczba modułów 2 szt.
5. Porty zewnętrzne: Min. 1 szt. RJ45; min. 3 szt. Audio; min. 1 szt. USB Type-C; min. 2 szt. USB 3.2 Gen 1; min. 1 szt. USB 3.2 Gen 2; min. 4 szt. USB 2.0; min. 1 szt. PS/2 (klawiatura/mysz)
6. Karta graficzna: Karta graficzna dedykowana, widniejąca w teście Passmark (https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html) i osiągająca w teście z dnia 15.01.2025, stanowiącym załącznik nr II wynik min. 12500 pkt; Pamięć własna: min. 8 GB pamięci GDDR6; min. 2 szt. wentylatorów; złącza zewnętrzne wideo min. 3 szt., w tym min. 1 szt. HDMI oraz 1 szt. DisplayPort
7. Karta sieciowa: Zintegrowana; min. 2.5GbE LAN
8. Napędy: Wewnętrzny; DVD +/- RW
9. Obudowa: Midi Tower; standard ATX; wydzielona komora na zasilacz ; min. 1 szt. wnęki zewnętrznej 5.25 cala; złącza na panelu przednim: min. 2 szt. USB 3.0; min. 1 szt. złącze słuchawkowe/głośnikowe; min. 1 szt. złącze mikrofonowe; wentylator na panelu przednim: nie mniej niż 1 szt. 120 mm, regulacja obrotów; wentylator na panelu tylnym: nie mniej niż 1 szt. 120 mm, regulacja obrotów; wymiary maksymalne: szerokość 23 cm; głębokość 46 cm; wysokość 49 cm
10. Zasilacz: ATX 3.0; min. 800 W; certyfikat 80 PLUS Platinum; sprawność min. 90%; okablowanie w pełni modularne
11. Klawiatura: Niskoprofilowa; przewodowa; układ klawiatury: US; z blokiem numerycznym; interfejs USB; liczba klawiszy min. 100; odporność na zachlapania;
12. Mysz: Przewodowa; zaprojektowana do cichej pracy (Silent); interfejs USB; czułość min. 1000 DPI; liczba przycisków min. 3
13. Monitor komputerowy: Przekątna od 23,8” do 24,1”; format obrazu 16:9; matryca IPS lub PLS; odświeżanie min. 60 Hz; rozdzielczość min. 1920×1080; jasność min. 250 cd/m²; kąty widzenia min. 178°/178°; gniazda wejściowe: HDMI, DisplayPort; wbudowane głośniki; regulacja wysokości; regulacja pochylenia w przód i tył; wbudowana kamera internetowa; wbudowany mikrofon; klasa energetyczna maks. D
II Czytnik kodów kreskowych – 10 szt.
Czytnik kodów kreskowych: dostosowanych do stosowania z kasami fiskalnymi ELZAB K 10 BT/WIFI; możliwość podłączenia do zestawu komputerowego przez port USB; Zakres odczytywanych kodów: liniowe kody kreskowe (1D); Odczyt kodu po naciśnięciu przycisku bądź automatycznie; dedykowany uchwyt na czytnik; komunikacja USB; gwarancja min. 24 miesiące.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1 Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia za wady”

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2 Część II Dostawa wraz z montażem monitorów interaktywnych- 10 szt.”
I Monitor interaktywny 86” – 8 szt.
Monitor interaktywny: wraz z uchwytem ściennym i usługą montażu; Przekątna min.
85”, maks. 86”; typ panelu VA; rozdzielczość panelu min. 4K/UHD (3840×2160);
odświeżanie ekranu min. 60 Hz; jasność min. 450 cd/m²; kontrast: 4000:1; żywotność matrycy ≥ 50000 godzin; 50 punktów dotykowych; dokładność dotyku +-1mm; dotykwykonywany z użyciem rysik/pióro, możliwość obsługi również w rękawiczce; funkcjaodrzucania dłoni – palm rejection; wbudowane głośniki min. 4 szt.; łączna moc wszystkichgłośników min. 50 W; karta WiFi; Bluetooth; złącza wejścia: min. 4 szt. HDMI, min. 2 szt.USB-C, min. 1 szt. DisplayPort, min. 1 szt. Mini jack; złącza wyjścia: min. 1 szt. HDMI,min. 1 szt. USB-C, min. 1 szt. Mini jack, min. 1 szt. S/PDIF; 8 szt. wbudowanychmikrofonów; oprogramowanie co najmniej Android 13; pamięć RAM min. 8 GB; pamięćROM min. 64 GB; uchwyt ścienny z nośnością dostosowaną do tablicy; gwarancja min. 5 lat.
II Monitor interaktywny 75” – 2 szt.
Monitor interaktywny: wraz z stojakiem mobilnym na kółkach i usługą montażu; Przekątna 75”; typ panelu VA; rozdzielczość panelu min. 4K/UHD (3840×2160); odświeżanie ekranu min. 60 Hz; jasność min. 450 cd/m²; kontrast 5000:1; żywotność matrycy ≥ 5000 godzin; 50 punktów dotykowych; dokładność dotyku +-1mm; dotyk wykonywany z użyciem rysik/pióro, możliwość obsługi również w rękawiczce; funkcja odrzucania dłoni - palm rejection ; wbudowane głośniki min. 4 szt.; łączna moc wszystkich głośników min. 50 W; karta WiFi; Bluetooth; złącza wejścia: min. 4 szt. HDMI, min. 2 szt. USB-C, min. 1 szt. DisplayPort, min. 1 szt. Mini jack; złącza wyjścia: min. 1 szt. HDMI, min. 1 szt. USB-C, min 1 szt. Mini jack, min. 1 szt. S/PDIF; 8 szt. wbudowanych mikrofonów; oprogramowanie co najmniej Android 13; pamięć RAM min. 8 GB; pamięć ROM min. 64 GB; tablica zamontowana na mobilnym stojaku (możliwość przemieszczania po sali i między salami) stojak z nośnością dostosowaną do tablicy, możliwość blokowania kół, dostępna regulacja wysokości; gwarancja min. 5 lat.

III Montaż
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji montażu monitorów interaktywnych w terminach niezakłócających pracy placówki edukacyjnej, tj. poza godzinami zajęć dydaktycznych. Harmonogram prac musi być każdorazowo uzgodniony z Zamawiającym, a montaż może odbywać się w godzinach popołudniowych, wieczornych lub w dniach wolnych od zajęć szkolnych. Po stronie Wykonawcy jest dokonanie montażu monitora w lokalizacji Zamawiającego na uchwycie z uwzględnieniem specyfiki pomieszczenia. Wykonawca w ramach montażu zobowiązuje się dostarczyć wszystkie niezbędne materiały montażowe, koryta kablowe oraz niezbędne okablowanie sygnałowe do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby prace instalatorskie były wykonane zgodnie ze sztuką instalatorską. Po instalacji Wykonawca jest zobowiązany do zintegrowania oraz uruchomienia sprzętu na urządzeniach Zamawiającego oraz przeprowadzenia prezentacji poprawności działania zamontowanego sprzętu w obecności przedstawiciela Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1 Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia za wady”

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

17.2.4 Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 17.1 lit. d) SWZ, jeżeli wykaże, że:

wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej:
dla część I – dostawę minimum 10 komputerów stacjonarnych.
dla część II zamówienia dostawę wraz z montażem ninimum 2 monitorów interaktywnych.

Warunek musi być spełniony samodzielnie przez wykonawcę lub,
- minimum przez jeden podmiot udostępniający wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie i który zrealizuje dostawy
- w przepadku wykonawców wspólnych – samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie, lub przez konsorcjum wspólnie o ile razem zdobyli doświadczenie.

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr A2 do SWZ) oraz wykazie dostaw (załącznik nr 1 do SWZ zgodnie z pkt. 18.3 lit. a SWZ, dostaw wraz z dowodami, o których mowa w paragrafie 9 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy Technologii z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020r., poz. 2415)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; załącznik A3 od SWZ
c) Oświadczenie wykonawcy że *nie zachodzą/ *zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Załącznik A6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; - wzór załącznik 1 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

18.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 18.2a SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
• nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
13.26 WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ W TERMINIE SKŁADANIA OFERT W FORMIE ELEKTRONICZNEJ:
a) Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SWZ
b) Opis oferowanego sprzętu stanowiący treść oferty, kosztorys ofertowy – załącznik A1.1 do SWZ dla I części zamówienia
- załącznik A1.2 do SWZ dla II części zamówienia
c) Oświadczenie zgodnie z art. 125 ust 1 - załącznik A2 do SWZ
d) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jeżeli dotyczy (załącznik A5)
e) Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy
f) Zobowiązanie podmiotów trzecich, jeżeli dotyczy – załącznik nr A4

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

18.5 Jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania przewidziane względem wykonawcy, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne.
18.6 Jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dokumenty w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej składane przez konsorcjum lub spółkę cywilną zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców na podstawie złożonych dokumentów.
18.7 Jeżeli wykonawca polega na podmiocie trzecim udostępniającym swoje zasoby na wezwanie zamawiającego przedkłada w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia i dokumenty, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia przewidziane względem wykonawcy, za wyjątkiem oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
18.8 Jeżeli wykonawca zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, Zamawiający nie bada podstaw wykluczenia wobec podwykonawcy.
13.18 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie A2, o którym mowa w pkt. 13.17 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
13.19 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,(w tym spółka cywilna) w przypadku o którym mowa w art. 117 ust 2 i 3 Pzp wykonawcy do oferty składają oświadczenie, z którego wynika, które dostawy, usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust 4 Pzp)- wzór – Załącznik A5 do SWZ
13.20 Wykonawca udostępniający swoje zasoby składa wraz z ofertą (art. 118 ust 3 Pzp) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z art. 118 ust 4 - wzór załącznik A4 do SWZ
13.21 Wykonawca udostępniający swoje zasoby składa wraz z ofertą oświadczenie A2, o którym mowa w pkt. 13.7 SWZ – wzór Załącznik nr A2 do SWZ.
13.22 Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo w formie elektronicznej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

SWZ z załącznikami

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.