Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040418/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
- 2021/BZP 00043095/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00049387/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118297 z dnia 2021-07-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi tłumaczeń pisemnych dla Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji PŁ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 266
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 0048 42 631 37 68
1.5.8.) Numer faksu: 0048 42 631 38 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.michalak@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wzip.p.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi tłumaczeń pisemnych dla Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji PŁ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bae8319-a657-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001645/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi tłumaczeń pisemnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040418/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/W8/382/2021/04/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 171278,25 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych na potrzeby Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej z języka polskiego na językobcy w I-szej grupie językowej,w tym dominujący język angielski.Zakres tłumaczeń obejmuje tłumaczenia pisemne standardowe w trybie zwykłym oraz tłumaczenia pisemne standardowe w trybie ekspresowym.Tłumaczenia będą obejmować problematykę z zakresu m.in.:a) Dziedzina nauk społecznych w tym w szczególności:nauki o zarządzaniu i jakości,ekonomia i finanse,geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna,nauki o bezpieczeństwie,nauki o komunikacji społecznej i mediach, nauki o polityce i administracji, nauki socjologiczne,b)Dziedziny nauk humanistycznych w tym w szczególności: filozofia,historia,nauki o kulturze i religii;c) Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych w tym w szczególności: inżynieria biomedyczna,inżynieria lądowa i transport,inżynieria materiałowa, inżynieria mechaniczna,inżynieria środowiska;co wymaga biegłej znajomości słownictwa z zakresu powyższej tematyki.Tłumaczenia będą dotyczyć przede wszystkim publikacji naukowych,analiz,wystąpień,raportów,prezentacji Power Point itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku A do SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest czytać Opis Przedmiotu Zamówienia łącznie ze wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
4.5.5.) Wartość części: 134859,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie korekt językowych na potrzeby Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej w ramach I-szej grupy językowej,w tym dominujący język angielski.Korekty językowe będą obejmować problematykę z zakresu m.in.:a) Dziedzina nauk społecznych w tym w szczególności: nauki o zarządzaniu i jakości,ekonomia i finanse, geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna,naukio bezpieczeństwie,nauki o komunikacji społecznej i mediach,nauki o polityce i administracji,nauki socjologiczne,b) Dziedziny nauk humanistycznych w tym w szczególności:filozofia,historia,nauki o kulturze i religii,c) Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych w tym w szczególności: inżynieria biomedyczna,inżynieria lądowa i transport, inżynieria materiałowa,inżynieria mechaniczna,inżynieria środowiska;co wymaga biegłej znajomości słownictwa z
zakresu powyższej tematyki.Korekty językowe będą dotyczyć przede wszystkim publikacji naukowych,analiz,wystąpień,raportów, prezentacji Power Point itp.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku B do SPECYFIKACJI WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest czytać Opis Przedmiotu Zamówienia łącznie ze wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79821100-6 - Usługi korektorskie
4.5.5.) Wartość części: 75812,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94119,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136966,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94119,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GROY Group Maria Groyecka-Wierzchowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541198076
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 9/4
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-224
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GROY GROUP MARIA GROYECKA-WIERZCHOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
GROY GROUP MARIA GROYECKA-WIERZCHOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94119,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-08 do 2022-07-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27857,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62631,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36457,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GROY Group Maria Groyecka-Wierzchowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541198076
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 9/4
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-224
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GROY GROUP MARIA GROYECKA-WIERZCHOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
GROY GROUP MARIA GROYECKA-WIERZCHOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36457,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-08 do 2022-07-082021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOWŁ przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. UŁAŃSKIEJ 2 W ŁOWICZU" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- 32/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- EZ.28.90.2025 Usługa 36 mies.pogwar.obsługi serwis.tomografu komput. Aquilion RXL TSX-101A/UC o nr ser. UCB12Z2055 wraz ze st.rob.Z600 Vitrea o nr ser. CZC2351H5K dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Wykonanie ekspertyzy technicznej z opracowaniem dokumentacji techniczno-budowlanej zawierającej jednoznaczny sposób usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości obiektu Przystanek Przesiadkowy Centrum
- Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa tłumaczeniowa dokumentów administracyjnych
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2026 rok w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Świadczenie usług tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) i pisemnych na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
- usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 535 000,00 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.