Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00063098/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA W ZAKRESIE KORZYSTANIA Z OBIEKTÓW SPORTOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261442292
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/31wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA W ZAKRESIE KORZYSTANIA Z OBIEKTÓW SPORTOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15bda8f2-9e1b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059573/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wynajem z obiektów sportowych (pływalnia, siłownia, hale sportowe)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00063098
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/ZP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Basen dla żołnierzy pełniących Terytorialną Służbę Wojskową na czas samodzielnego kształtowania sprawności fizycznej w wymiarze 1h basenowej (zgodnie z regulaminem obiektu) raz w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy obiektu z wyłączeniem dni przeznaczonych na zarezerwowane zgrupowania sportowe, powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przerw technicznych, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID 19 lub innych chorób zakaźnych.Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 5 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu
w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
• Obiekt powinien znajdować się w lokalizacji danego powiatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Basen dla żołnierzy pełniących Terytorialną Służbę Wojskową na czas samodzielnego kształtowania sprawności fizycznej w wymiarze 1h basenowej (zgodnie z regulaminem obiektu) raz w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy obiektu z wyłączeniem dni przeznaczonych na zarezerwowane zgrupowania sportowe, powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przerw technicznych, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID 19 lub innych chorób zakaźnych.Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 5 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu
w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
• Obiekt powinien znajdować się w lokalizacji danego powiatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Basen dla żołnierzy pełniących Terytorialną Służbę Wojskową na czas samodzielnego kształtowania sprawności fizycznej w wymiarze 1h basenowej (zgodnie z regulaminem obiektu) raz w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy obiektu z wyłączeniem dni przeznaczonych na zarezerwowane zgrupowania sportowe, powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przerw technicznych, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID 19 lub innych chorób zakaźnych.Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 5 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu
w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
• Obiekt powinien znajdować się w lokalizacji danego powiatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Basen dla żołnierzy pełniących Terytorialną Służbę Wojskową na czas samodzielnego kształtowania sprawności fizycznej w wymiarze 1h basenowej (zgodnie z regulaminem obiektu) raz w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy obiektu z wyłączeniem dni przeznaczonych na zarezerwowane zgrupowania sportowe, powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przerw technicznych, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID 19 lub innych chorób zakaźnych.Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 5 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu
w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
• Obiekt powinien znajdować się w lokalizacji danego powiatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Basen dla kadry zawodowej.Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 5 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
Obiekt sportowy powinien znajdować do 15 km liczony po drogach publicznych od miejsca :Łódź ul. Źródłowej 52
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Basen dla kadry zawodowej.Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 5 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
Obiekt sportowy powinien znajdować się do 20 km, liczony po drogach publicznych od miejsca dyslokacji 31 WOG w Zgierzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Basen dla kadry zawodowej.Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 5 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
Obiekt sportowy powinien znajdować się do 20 km, liczony po drogach publicznych od miejsca dyslokacji 31 WOG w Zgierzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Basen dla kadry zawodowej w Garnizonie Leźnica Wielka.Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 4 tory pływackie (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu
w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
Obiekt sportowy powinien znajdować się do 30 km od Jednostki Wojskowej w Leźnicy Wielkiej liczony po drogach publicznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Basen dla kadry zawodowej w Garnizonie Leźnica WielkaWarunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 4 tory pływackie (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu
w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
Obiekt sportowy powinien znajdować się do 30 km od Jednostki Wojskowej w Leźnicy Wielkiej liczony po drogach publicznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Basen dla kadry zawodowej w Garnizonie Leźnica Wielka.Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 4 tory pływackie (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
• Obiekt sportowy powinien znajdować się do 30 km od Jednostki Wojskowej w Leźnicy Wielkiej liczony po drogach publicznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Basen dla kadry zawodowej w Garnizonie Tomaszów Mazowiecki.Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 4 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 0,90 m, głębokość basenu
w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
Obiekt sportowy powinien znajdować się do 20 km od 25 Brygady Kawalerii Powietrznej liczony po drogach publicznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 47800,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Hala sportowa dla żołnierzy Garnizonu Tomaszów MazowieckiWarunki, które musi spełniać hala sportowa:
Hala powinna posiadać:
• boisko do piłki siatkowej
• boisko do piłki koszykowej
• boisko do piłki halowej
• drabinki gimnastyczne
• ławeczki gimnastyczne
• materace gimnastyczne
• Obiekt sportowy powinien znajdować się do 20 km od miejsca stacjonowania
25 Brygady Kawalerii Powietrznej liczony po drogach publicznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 60700,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Hala sportowa dla żołnierzy w Garnizonie Leźnica Wielka.Hala powinna posiadać:
• boisko do piłki siatkowej
• boisko do piłki koszykowej
• boisko do piłki halowej
• drabinki gimnastyczne
• ławeczki gimnastyczne
• materace gimnastyczne
Obiekt sportowy powinien znajdować się do 20 km od Jednostki Wojskowej w Leźnicy Wielkiej liczony po drogach publicznych.
-
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Hala sportowa dla żołnierzy w Garnizonie Leźnica Wielka.Hala powinna posiadać:
• boisko do piłki siatkowej
• boisko do piłki koszykowej
• boisko do piłki halowej
• drabinki gimnastyczne
• ławeczki gimnastyczne
• materace gimnastyczne
Obiekt sportowy powinien znajdować się do 20 km od Jednostki Wojskowej w Leźnicy Wielkiej liczony po drogach publicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Siłownia dla żołnierzy TSW.Do zabezpieczenia na czas samodzielnego kształtowania sprawności fizycznej w wymiarze 1h (w tym czas techniczny) dwa razy w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy obiektu z wyłączeniem dni przeznaczonych na zarezerwowane zgrupowania sportowe.
• Warunki, które musi spełniać siłownia:
min. dwie bieżnie elektryczne;
komplet sprzętu i wyposażenia do treningu siłowego z wolnymi ciężarami;
ławeczka prosta wraz ze stojakami;
ławeczka łamana;
ławeczka skośna;
ławeczka do treningu mm. dwugłowych („modlitewnik”);
ławeczka do mm. brzucha;
gryfy proste i łamane;
komplet talerzy do gryfów (od 1 kg do 20 kg);
komplet hantli (od 5 kg do 20 kg);
maszyny do treningu siłowego;
drążek do podciągania.
• Kadra trenerska i Instruktorska.
W obiekcie powinna cały czas znajdować się osoba posiadająca przynajmniej jedną z niżej wymienionych kwalifikacji:
- tytuł magistra lub licencjat z wychowania fizycznego;
- tytuł trenera personalnego;
- tytuł trenera sportu lub trenera rekreacji ruchowej w specjalności sporty siłowe.
Personel powinien monitorować prawidłowe wykonywanie ćwiczeń i dbać
o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa.
Obiekt powinien znajdować się w lokalizacji danego powiatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Siłownia dla żołnierzy TSW.Do zabezpieczenia na czas samodzielnego kształtowania sprawności fizycznej w wymiarze 1h (w tym czas techniczny) dwa razy w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy obiektu z wyłączeniem dni przeznaczonych na zarezerwowane zgrupowania sportowe.
• Warunki, które musi spełniać siłownia:
min. dwie bieżnie elektryczne;
komplet sprzętu i wyposażenia do treningu siłowego z wolnymi ciężarami;
ławeczka prosta wraz ze stojakami;
ławeczka łamana;
ławeczka skośna;
ławeczka do treningu mm. dwugłowych („modlitewnik”);
ławeczka do mm. brzucha;
gryfy proste i łamane;
komplet talerzy do gryfów (od 1 kg do 20 kg);
komplet hantli (od 5 kg do 20 kg);
maszyny do treningu siłowego;
drążek do podciągania.
• Kadra trenerska i Instruktorska.
W obiekcie powinna cały czas znajdować się osoba posiadająca przynajmniej jedną z niżej wymienionych kwalifikacji:
- tytuł magistra lub licencjat z wychowania fizycznego;
- tytuł trenera personalnego;
- tytuł trenera sportu lub trenera rekreacji ruchowej w specjalności sporty siłowe.
Personel powinien monitorować prawidłowe wykonywanie ćwiczeń i dbać
o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa.
Obiekt powinien znajdować się w lokalizacji danego powiatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Siłownia dla żołnierzy TSW.Do zabezpieczenia na czas samodzielnego kształtowania sprawności fizycznej w wymiarze 1h (w tym czas techniczny) dwa razy w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy obiektu z wyłączeniem dni przeznaczonych na zarezerwowane zgrupowania sportowe.
• Warunki, które musi spełniać siłownia:
min. dwie bieżnie elektryczne;
komplet sprzętu i wyposażenia do treningu siłowego z wolnymi ciężarami;
ławeczka prosta wraz ze stojakami;
ławeczka łamana;
ławeczka skośna;
ławeczka do treningu mm. dwugłowych („modlitewnik”);
ławeczka do mm. brzucha;
gryfy proste i łamane;
komplet talerzy do gryfów (od 1 kg do 20 kg);
komplet hantli (od 5 kg do 20 kg);
maszyny do treningu siłowego;
drążek do podciągania.
• Kadra trenerska i Instruktorska.
W obiekcie powinna cały czas znajdować się osoba posiadająca przynajmniej jedną z niżej wymienionych kwalifikacji:
- tytuł magistra lub licencjat z wychowania fizycznego;
- tytuł trenera personalnego;
- tytuł trenera sportu lub trenera rekreacji ruchowej w specjalności sporty siłowe.
Personel powinien monitorować prawidłowe wykonywanie ćwiczeń i dbać
o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa.
Obiekt powinien znajdować się w lokalizacji danego powiatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Basen dla żołnierzy TSW uczestniczących w zgrupowaniu sportowym do zawodów wraz z trenerem pływania.Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 6 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu
w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
• posiadać trenera minimum II klasy
Obiekt sportowy powinien znajdować do 15 km liczony po drogach publicznych od miejsca: Łódź ul. Źródłowej 52
4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Nowa Gdynia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262315435
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-421
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7680003862
7.3.3) Ulica: Krótka 1
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty na zadanie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Nowa Gdynia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261215435
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-421
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W OPOCZNIE
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W OPOCZNIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Nowa Gdynia Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262315435
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-421
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010273950
7.3.3) Ulica: Al. Prezydenta Ignacego Mościckiego 6
7.3.4) Miejscowość: Inowłódz
7.3.5) Kod pocztowy: 97-215
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010273950
7.3.3) Ulica: Al. Prezydenta Ignacego Mościckiego 6
7.3.4) Miejscowość: Inowłódz
7.3.5) Kod pocztowy: 97-215
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Łęczycy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751041569
7.3.3) Ulica: Ozorkowskie Przedmieście 6c
7.3.4) Miejscowość: Łęczyca
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Knopnickiej w Łęczycy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751041569
7.3.3) Ulica: Ozorkowskie Przedmieście 6c
7.3.4) Miejscowość: Łęczyca
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA FIT&GYM Konrad Burzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351527665
7.3.3) Ulica: Katowicka 20
7.3.4) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 96-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
- Odławianie i dostarczanie do schroniska bezdomnych zwierząt z terenu gminy Zgierz oraz ich utrzymywanie od 01.01. 2025 r. do 31.12. 2025 r. wraz z psami i kotami odłowionymi w latach 2014-2024.
- Zapewnienie opieki zwierzętom oraz zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Miasto Zgierz na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2025 r.
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świadczenie usług sportowych i rekreacyjnych
- Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych.
- "Pobyt studentów i kadry dydaktycznej w ośrodku narciarskim/stacji narciarskiej w celu realizacji zajęć : Sporty śnieżne - narciarstwo obóz szkoleniowy 8 dni prowadzony przez WKFIB ANS NS."
- DZP.261.37.2024 - świadczenie usługi organizacji sportu i rekreacji dla pracowników Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji i ich rodzin.
- Zakup karnetów dla pracowników, emerytów i rencistów UM w Lublinie uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.