eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzUSŁUGA W ZAKRESIE KORZYSTANIA Z OBIEKTÓW SPORTOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA W ZAKRESIE KORZYSTANIA Z OBIEKTÓW SPORTOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261442292

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/31wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA W ZAKRESIE KORZYSTANIA Z OBIEKTÓW SPORTOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15bda8f2-9e1b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059573/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wynajem z obiektów sportowych (pływalnia, siłownia, hale sportowe)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00063098

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 33/ZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Basen dla żołnierzy pełniących Terytorialną Służbę Wojskową na czas samodzielnego kształtowania sprawności fizycznej w wymiarze 1h basenowej (zgodnie z regulaminem obiektu) raz w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy obiektu z wyłączeniem dni przeznaczonych na zarezerwowane zgrupowania sportowe, powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przerw technicznych, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID 19 lub innych chorób zakaźnych.

Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 5 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu
w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
• Obiekt powinien znajdować się w lokalizacji danego powiatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Basen dla żołnierzy pełniących Terytorialną Służbę Wojskową na czas samodzielnego kształtowania sprawności fizycznej w wymiarze 1h basenowej (zgodnie z regulaminem obiektu) raz w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy obiektu z wyłączeniem dni przeznaczonych na zarezerwowane zgrupowania sportowe, powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przerw technicznych, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID 19 lub innych chorób zakaźnych.

Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 5 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu
w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
• Obiekt powinien znajdować się w lokalizacji danego powiatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Basen dla żołnierzy pełniących Terytorialną Służbę Wojskową na czas samodzielnego kształtowania sprawności fizycznej w wymiarze 1h basenowej (zgodnie z regulaminem obiektu) raz w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy obiektu z wyłączeniem dni przeznaczonych na zarezerwowane zgrupowania sportowe, powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przerw technicznych, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID 19 lub innych chorób zakaźnych.

Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 5 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu
w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
• Obiekt powinien znajdować się w lokalizacji danego powiatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Basen dla żołnierzy pełniących Terytorialną Służbę Wojskową na czas samodzielnego kształtowania sprawności fizycznej w wymiarze 1h basenowej (zgodnie z regulaminem obiektu) raz w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy obiektu z wyłączeniem dni przeznaczonych na zarezerwowane zgrupowania sportowe, powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przerw technicznych, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID 19 lub innych chorób zakaźnych.

Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 5 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu
w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
• Obiekt powinien znajdować się w lokalizacji danego powiatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Basen dla kadry zawodowej.
Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 5 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
Obiekt sportowy powinien znajdować do 15 km liczony po drogach publicznych od miejsca :Łódź ul. Źródłowej 52

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Basen dla kadry zawodowej.
Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 5 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
Obiekt sportowy powinien znajdować się do 20 km, liczony po drogach publicznych od miejsca dyslokacji 31 WOG w Zgierzu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Basen dla kadry zawodowej.
Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 5 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
Obiekt sportowy powinien znajdować się do 20 km, liczony po drogach publicznych od miejsca dyslokacji 31 WOG w Zgierzu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Basen dla kadry zawodowej w Garnizonie Leźnica Wielka.
Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 4 tory pływackie (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu
w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
Obiekt sportowy powinien znajdować się do 30 km od Jednostki Wojskowej w Leźnicy Wielkiej liczony po drogach publicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Basen dla kadry zawodowej w Garnizonie Leźnica Wielka
Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 4 tory pływackie (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu
w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
Obiekt sportowy powinien znajdować się do 30 km od Jednostki Wojskowej w Leźnicy Wielkiej liczony po drogach publicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Basen dla kadry zawodowej w Garnizonie Leźnica Wielka.
Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 4 tory pływackie (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
• Obiekt sportowy powinien znajdować się do 30 km od Jednostki Wojskowej w Leźnicy Wielkiej liczony po drogach publicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Basen dla kadry zawodowej w Garnizonie Tomaszów Mazowiecki.
Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 4 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 0,90 m, głębokość basenu
w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
Obiekt sportowy powinien znajdować się do 20 km od 25 Brygady Kawalerii Powietrznej liczony po drogach publicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 47800,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Hala sportowa dla żołnierzy Garnizonu Tomaszów Mazowiecki
Warunki, które musi spełniać hala sportowa:
Hala powinna posiadać:
• boisko do piłki siatkowej
• boisko do piłki koszykowej
• boisko do piłki halowej
• drabinki gimnastyczne
• ławeczki gimnastyczne
• materace gimnastyczne
• Obiekt sportowy powinien znajdować się do 20 km od miejsca stacjonowania
25 Brygady Kawalerii Powietrznej liczony po drogach publicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 60700,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Hala sportowa dla żołnierzy w Garnizonie Leźnica Wielka.
Hala powinna posiadać:
• boisko do piłki siatkowej
• boisko do piłki koszykowej
• boisko do piłki halowej
• drabinki gimnastyczne
• ławeczki gimnastyczne
• materace gimnastyczne
Obiekt sportowy powinien znajdować się do 20 km od Jednostki Wojskowej w Leźnicy Wielkiej liczony po drogach publicznych.

-

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Hala sportowa dla żołnierzy w Garnizonie Leźnica Wielka.
Hala powinna posiadać:
• boisko do piłki siatkowej
• boisko do piłki koszykowej
• boisko do piłki halowej
• drabinki gimnastyczne
• ławeczki gimnastyczne
• materace gimnastyczne
Obiekt sportowy powinien znajdować się do 20 km od Jednostki Wojskowej w Leźnicy Wielkiej liczony po drogach publicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Siłownia dla żołnierzy TSW.
Do zabezpieczenia na czas samodzielnego kształtowania sprawności fizycznej w wymiarze 1h (w tym czas techniczny) dwa razy w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy obiektu z wyłączeniem dni przeznaczonych na zarezerwowane zgrupowania sportowe.
• Warunki, które musi spełniać siłownia:
­ min. dwie bieżnie elektryczne;
­ komplet sprzętu i wyposażenia do treningu siłowego z wolnymi ciężarami;
­ ławeczka prosta wraz ze stojakami;
­ ławeczka łamana;
­ ławeczka skośna;
­ ławeczka do treningu mm. dwugłowych („modlitewnik”);
­ ławeczka do mm. brzucha;
­ gryfy proste i łamane;
­ komplet talerzy do gryfów (od 1 kg do 20 kg);
­ komplet hantli (od 5 kg do 20 kg);
­ maszyny do treningu siłowego;
­ drążek do podciągania.
• Kadra trenerska i Instruktorska.
W obiekcie powinna cały czas znajdować się osoba posiadająca przynajmniej jedną z niżej wymienionych kwalifikacji:
- tytuł magistra lub licencjat z wychowania fizycznego;
- tytuł trenera personalnego;
- tytuł trenera sportu lub trenera rekreacji ruchowej w specjalności sporty siłowe.
Personel powinien monitorować prawidłowe wykonywanie ćwiczeń i dbać
o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa.
Obiekt powinien znajdować się w lokalizacji danego powiatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Siłownia dla żołnierzy TSW.
Do zabezpieczenia na czas samodzielnego kształtowania sprawności fizycznej w wymiarze 1h (w tym czas techniczny) dwa razy w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy obiektu z wyłączeniem dni przeznaczonych na zarezerwowane zgrupowania sportowe.
• Warunki, które musi spełniać siłownia:
­ min. dwie bieżnie elektryczne;
­ komplet sprzętu i wyposażenia do treningu siłowego z wolnymi ciężarami;
­ ławeczka prosta wraz ze stojakami;
­ ławeczka łamana;
­ ławeczka skośna;
­ ławeczka do treningu mm. dwugłowych („modlitewnik”);
­ ławeczka do mm. brzucha;
­ gryfy proste i łamane;
­ komplet talerzy do gryfów (od 1 kg do 20 kg);
­ komplet hantli (od 5 kg do 20 kg);
­ maszyny do treningu siłowego;
­ drążek do podciągania.
• Kadra trenerska i Instruktorska.
W obiekcie powinna cały czas znajdować się osoba posiadająca przynajmniej jedną z niżej wymienionych kwalifikacji:
- tytuł magistra lub licencjat z wychowania fizycznego;
- tytuł trenera personalnego;
- tytuł trenera sportu lub trenera rekreacji ruchowej w specjalności sporty siłowe.
Personel powinien monitorować prawidłowe wykonywanie ćwiczeń i dbać
o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa.
Obiekt powinien znajdować się w lokalizacji danego powiatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Siłownia dla żołnierzy TSW.
Do zabezpieczenia na czas samodzielnego kształtowania sprawności fizycznej w wymiarze 1h (w tym czas techniczny) dwa razy w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy obiektu z wyłączeniem dni przeznaczonych na zarezerwowane zgrupowania sportowe.
• Warunki, które musi spełniać siłownia:
­ min. dwie bieżnie elektryczne;
­ komplet sprzętu i wyposażenia do treningu siłowego z wolnymi ciężarami;
­ ławeczka prosta wraz ze stojakami;
­ ławeczka łamana;
­ ławeczka skośna;
­ ławeczka do treningu mm. dwugłowych („modlitewnik”);
­ ławeczka do mm. brzucha;
­ gryfy proste i łamane;
­ komplet talerzy do gryfów (od 1 kg do 20 kg);
­ komplet hantli (od 5 kg do 20 kg);
­ maszyny do treningu siłowego;
­ drążek do podciągania.
• Kadra trenerska i Instruktorska.
W obiekcie powinna cały czas znajdować się osoba posiadająca przynajmniej jedną z niżej wymienionych kwalifikacji:
- tytuł magistra lub licencjat z wychowania fizycznego;
- tytuł trenera personalnego;
- tytuł trenera sportu lub trenera rekreacji ruchowej w specjalności sporty siłowe.
Personel powinien monitorować prawidłowe wykonywanie ćwiczeń i dbać
o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa.
Obiekt powinien znajdować się w lokalizacji danego powiatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Basen dla żołnierzy TSW uczestniczących w zgrupowaniu sportowym do zawodów wraz z trenerem pływania.
Warunki, które musi spełniać pływalnia:
• długość toru pływackiego minimum 25 metrów;
• basen sportowy powinien posiadać minimum 6 torów pływackich (linii torowych);
• basen musi być wyposażony w zaplecze sanitarne (toalety i natryski oraz suszarka do włosów) oraz przebieralnie z zamykanymi szafkami;
• podczas godzin otwarcia basenu cały czas muszą być obecne odpowiednie służby ratownicze.
• czas wykorzystania basenu liczony od momentu odbicia/przekroczenia na bramce.
• jedna godzina basenowa raz w tygodniu zgodnie z regulaminem obiektu (minimum 45 minut pływania plus czas na przebranie)
• głębokość basenu w części płytkiej – co najmniej 1,20 m, głębokość basenu
w części głębokiej – co najmniej 1,80 m.
• posiadać trenera minimum II klasy
Obiekt sportowy powinien znajdować do 15 km liczony po drogach publicznych od miejsca: Łódź ul. Źródłowej 52

4.5.3.) Główny kod CPV: 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Nowa Gdynia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262315435

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-421

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7680003862

7.3.3) Ulica: Krótka 1

7.3.4) Miejscowość: Opoczno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty na zadanie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Nowa Gdynia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261215435

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-421

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Nowa Gdynia Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262315435

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-421

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010273950

7.3.3) Ulica: Al. Prezydenta Ignacego Mościckiego 6

7.3.4) Miejscowość: Inowłódz

7.3.5) Kod pocztowy: 97-215

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010273950

7.3.3) Ulica: Al. Prezydenta Ignacego Mościckiego 6

7.3.4) Miejscowość: Inowłódz

7.3.5) Kod pocztowy: 97-215

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Łęczycy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751041569

7.3.3) Ulica: Ozorkowskie Przedmieście 6c

7.3.4) Miejscowość: Łęczyca

7.3.5) Kod pocztowy: 99-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Knopnickiej w Łęczycy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751041569

7.3.3) Ulica: Ozorkowskie Przedmieście 6c

7.3.4) Miejscowość: Łęczyca

7.3.5) Kod pocztowy: 99-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA FIT&GYM Konrad Burzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351527665

7.3.3) Ulica: Katowicka 20

7.3.4) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 96-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.