eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SianówModernizacja - przebudowa i zagospodarowanie terenu placówek wsparcia dziennego w Sianowie i w Węgorzewie Koszalińskim - w ramach projektu DZIECIAK z RPO WZ, Działanie 7.6



Ogłoszenie z dnia 2022-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja – przebudowa i zagospodarowanie terenu placówek wsparcia dziennego w Sianowie i w Węgorzewie Koszalińskim – w ramach projektu DZIECIAK z RPO WZ, Działanie 7.6

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30

1.5.2.) Miejscowość: Sianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 530733794

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaltyn@sianow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.sianow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja – przebudowa i zagospodarowanie terenu placówek wsparcia dziennego w Sianowie i w Węgorzewie Koszalińskim – w ramach projektu DZIECIAK z RPO WZ, Działanie 7.6

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4f528b5-992e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018303/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja - przebudowa i zagospodarowanie terenu placówek wsparcia dziennego w Sianowie i w Węgorzewie Kosz. – w ramach Projektu „Dzieciak: z RPO WZ, działanie 7.6

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071149/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1- Budynek świetlicy przy ul. Słowackiego 12 w m. Sianów
- wykonanie nowej przeszklonej ściany zewnętrznej z drzwiami z powiększonym podestem umożliwiającym podjazd dla osób niepełnosprawnych
- wymiana podłóg ceramicznych i okładzin ściennych
- malowanie ścian i sufitów z gładzią gipsową farbami emulsyjnymi
- wymiana i uzupełnienie stolarki drzwiowej
- wymiana armatury sanitarnej
- montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych
- wymiana pokrycia dachu wraz z systemem odwodnienia
- renowacja elewacji (szpachlowanie i malowanie)
- docieplenie cokołu i strefy poniżej poziomu terenu
- wymiana nawierzchni pochylni wraz z balustradą ze stali nierdzewnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 84227,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Zadanie nr. 2- Budynek świetlicy w m. Węgorzewo Koszalińskie
- krycie dachu papą termozgrzewalną z warstwą wentylacyjną
- wymiana elementów konstrukcji więźby dachowej
- rozbiórka części sceny do ścianki murowanej i wykonanie nowych schodów na scenę
- rozbiórka istniejącej i wykonanie nowej podłogi w głównej sali z płytek ceramicznych, z warstwą ocieplenia ze styropianu gr. 10 cm i warstwą wyrównawczą gr 5 cm
- wykonanie nowej podłogi na scenie z deski podłogowej lakierowanej
- wykonanie sufitu podwieszanego z płyt g-k z dociepleniem wełną mineralną na wysokości 330 cm
- ułożenie w zespołach sanitarnych i kuchni okładzin ściennych z płytek ceramicznych
- malowanie ścian i sufitów z gładzią gipsową farbami emulsyjnymi
- wymiana i uzupełnienie stolarki drzwiowej
- malowanie wewnętrzne
- montaż ogrzewania elektrycznego w sali głównej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 198534,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133337,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140246,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Realizacji i obsługi Budownictwa BUDDOM mgr inż. Zdzisław Ślubowski Ul. Michała Kajki 4/1, 75-369 Koszalin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691613121

7.3.3) Ulica: Michała Kajki 4/1

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-369

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140246,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262188,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262188,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Realizacji i obsługi Budownictwa BUDDOM mgr inż. Zdzisław Ślubowski Ul. Michała Kajki 4/1, 75-369 Koszalin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691613121

7.3.3) Ulica: Michała Kajki 4/1

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-369

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262188,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.