Og³oszenie z dnia 2023-03-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00174161/01 - Wynik z dnia 2023-04-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa s³odyczy reklamowych (czekolad i bombonierek) dla Dzielnicy Bielany w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: S. ¯eromskiego 29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224434817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa s³odyczy reklamowych (czekolad i bombonierek) dla Dzielnicy Bielany w 2023 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-abb187b7-b831-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00119064
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00021954/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.8 S³odycze reklamowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Przekazywanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia:
1. Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne, które musi spe³niaæ komputer Wykonawcy:
• Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
2. Dopuszczalne wielko¶ci i formaty przesy³anych danych:
• Wielko¶æ pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczaj±ca 100 MB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc:
5.5.4. Kodowanie i czas odbioru danych:
• Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:
1. W przypadku sk³adania wniosku lub oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadaæ:
• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie;
• W³±czona w przegl±darce obs³uga JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK);
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
• Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawid³owo¶æ zainstalowania w/w komponentów mo¿na zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
2. W przypadku sk³adania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca musi posiadaæ (dotyczy postêpowañ o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne):
• E-dowód osobisty osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie;
• W³±czona w przegl±darce opcja obs³ugi JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
• Zainstalowane oprogramowanie do obs³ugi e-dowodu E-dowód menad¿er dostêpne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod;
• Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód. Prawid³owo¶æ zainstalowania w/w komponentów mo¿na zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
3. W przypadku sk³adania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym), wykonawca musi posiadaæ (dotyczy postêpowañ o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne):
• Profil zaufany osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie.
Pozosta³e informacje zosta³y wskazane w sekcji IX - pozosta³e informacje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
(NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA)
Bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe, by mog³a/móg³ Pani/Pan za³atwiæ sprawê w Urzêdzie m.st. Warszawy. Mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie bêd± profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzib± w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.
• Na pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a tak¿e o przys³uguj±ce Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzêdzie m.st. Warszawy. Proszê je wys³aæ na adres: iod@um.warszawa.pl.
Dlaczego moje dane s± przetwarzane?
• Wynika to bezpo¶rednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, lub jest niezbêdne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania w³adzy publicznej.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach: ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego.
• Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe. Je¶li Pani/Pan tego nie zrobi, nie bêdziemy mogli zrealizowaæ Pana/Pani sprawy .
Jak d³ugo bêd± przechowywane moje dane?
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. czas prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafi± do archiwum zak³adowego.
Kto mo¿e mieæ dostêp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególno¶ci:
• podmioty ¶wiadcz±ce na rzecz Urzêdu m.st. Warszawy us³ugi informatyczne, pocztowe;
• podmiot Platforma Aukcyjna Marketplanet;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostêpni dane osobowe na podstawie przepisów prawa;
Jakie mam prawa w zwi±zku z przetwarzaniem moich danych?
• Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostêpu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. ¿±dania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
• dane nie s± ju¿ niezbêdne do celów, dla których by³y zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wnios³a Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie wystêpuj± nadrzêdne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane s± niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane musz± byæ usuniête, by wywi±zaæ siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisów prawa.
4. ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce przes³anki:
• zaistniej± przyczyny zwi±zane z Pani/Pana szczególn± sytuacj±;
• dane przetwarzane s± w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyj±tkiem sytuacji, w której Administrator wyka¿e istnienie wa¿nych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzêdnych wobec interesów, praw i wolno¶ci osoby, której dane dotycz±, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzêdzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.
• Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.6.2023.AGO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 31299,49 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiaj±cego (wraz z wniesieniem towaru na III p. do pok. 322) s³odyczy promocyjnych, zwana dalej przedmiotem zamówienia, zgodnie z ni¿ej wymienionymi parametrami:
1) 600 szt. tabliczek czekolady, w tym:
a) 300 szt. tabliczek czekolady mlecznej o minimalnej zawarto¶ci masy kakaowej 25%. Ka¿da tabliczka powinna byæ udekorowana liofilizowanymi owocami (minimum 1% masy netto produktu), tj.: maliny, truskawki, ¿urawina. Dopuszcza siê dodatkowo posypkê z orzechów tj.: pistacje, migda³y, orzechy w³oskie. £±czna masa netto czekolady z owocami nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 100 g. Czekolady nie mog± byæ wykonane z u¿yciem t³uszczu palmowego i syropu fruktozowo-glukozowego. Powinny posiadaæ minimum trzymiesiêczny termin przydatno¶ci do spo¿ycia od daty dostawy do siedziby Zamawiaj±cego.
Opakowanie powinno byæ wykonane z grubego, matowego papieru o wymiarach (po z³o¿eniu) oko³o (tj. +/- 5% ) 20×11×2 cm, od frontu z przezroczyst± foli± umo¿liwiaj±c± wyeksponowanie czekolady z owocami. Ka¿de opakowanie winno mieæ mo¿liwo¶æ naniesienia grafiki 4+0, która zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiaj±cego. Opakowanie powinno zawieraæ informacjê o sk³adzie produktu.
b) 300 szt. tabliczek czekolady ciemnej o minimalnej zawarto¶ci masy kakaowej 50%. Ka¿da tabliczka powinna byæ udekorowana liofilizowanymi owocami (minimum 1% masy netto produktu), tj.: maliny, truskawki, ¿urawina. Dopuszcza siê równie¿ posypkê z orzechów tj.: pistacje, migda³y, orzechy w³oskie. £±czna masa netto czekolady z owocami nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 100 g. Czekolady nie mogê byæ wykonane z u¿yciem t³uszczu palmowego i syropu fruktozowo-glukozowego. Powinny posiadaæ minimum trzymiesiêczny termin przydatno¶ci do spo¿ycia od daty dostawy do siedziby Zamawiaj±cego.
Opakowanie powinno byæ wykonane z grubego, matowego papieru o wymiarach (po z³o¿eniu) oko³o (tj. +/- 5% ) 20×11×2 cm, od frontu z przezroczyst± foli± umo¿liwiaj±c± wyeksponowanie czekolady z owocami. Ka¿de opakowanie winno mieæ mo¿liwo¶æ naniesienia grafiki 4+0, która zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiaj±cego. Opakowanie powinno zawieraæ informacjê o sk³adzie produktu.
c) produkty wymienione w lit. a i b powy¿ej, nale¿y dostarczyæ maksymalnie do dnia 3 kwietnia 2023 r.
2) 600 szt. ¶wi±tecznych bombonierek bo¿onarodzeniowych:
a) zawieraj±cych czekoladki/pralinki w liczbie minimum 16 sztuk, z których przynajmniej 4 maj± byæ niepowtarzalne, o ró¿nych formach zdobienia, kszta³tach i kolorach. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ kszta³tów i zdobieñ zarówno nawi±zuj±cych do ¦wi±t Bo¿ego Narodzenia, jak i standardowych. Czekoladki/pralinki powinny zawieraæ minimum 25% masy kakaowej w wypadku czekoladek/pralinek z czekolady mlecznej oraz o minimum 50% masy kakaowej w wypadku czekoladek/pralinek z czekolady ciemnej. £±czna masa netto produktu nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 150 g. S³odycze nie mogê byæ wykonane z u¿yciem t³uszczu palmowego i syropu fruktozowo-glukozowego. Czekoladki/ pralinki powinny posiadaæ minimum trzymiesiêczny termin przydatno¶ci do spo¿ycia od daty dostawy do siedziby Zamawiaj±cego.
Bombonierki powinny byæ zamkniête w kwadratowym opakowaniu z naniesion± grafik± wg projektu przes³anego przez Zamawiaj±cego w formie nadruku i/lub osobnej nasuwki, wykonanej z grubego papieru z nadrukiem w pe³nym kolorze 4+0. Opakowanie powinno zawieraæ informacjê o sk³adzie produktu oraz wk³adkê, która umiejscawia³aby czekoladki w ¶rodku w sposób zapobiegaj±cy ich nadmiernemu przesuwaniu siê.
b) produkt wymieniony w lit. a powy¿ej, nale¿y dostarczyæ do dnia 30 listopada 2023 r.
UWAGA:
Wykonawca w formularzu ofertowym zobowi±zany jest okre¶liæ nazwy producentów oferowanych tabliczek czekolady mlecznej oraz ciemnej oraz producenta zaoferowanych bombonierek.
Podkre¶la siê, i¿ za nazwê producenta oferowanych produktów nie uznaje siê nazwy sklepu w którym produkty zosta³y zakupione).
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
a) projektowane postanowienia umowy – stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy przyj±³
kryterium oceny ofert przypisuj±c jemu wagi procentowe:
1) kryterium: „Cena brutto” – waga 100%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. (UWAGA! Wspólnicy spó³ki cywilnej w rozumieniu ustawy PZP to Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego2. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
• postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
• wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby;
• ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania
3. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa w pkt 12.1.2. SWZ oraz pkt 12.1.3. SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 18.3.2. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶la warunki zmian:a) zmianê terminu wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w §2 ust. 1 pkt 1
lit. c umowy w sytuacji, gdy wyd³u¿y siê procedura postêpowania, a w konsekwencji podpisanie umowy nast±pi w terminie uniemo¿liwiaj±cym wykonanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w §2 ust. 1 pkt 1 lit. c umowy, tj. gdy zawarcie umowy nast±pi po terminie 29 marca 2023 r.;
b) zmiana osób, o których mowa w §10 umowy;
c) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Pozosta³e informacje sekcji III pkt 3.6 Og³oszenia:Informacje dodatkowe:
• Dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
• Je¿eli w wyniku podpisywania pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym zostanie utworzony dodatkowy plik z
podpisem, Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem).
• Je¿eli w wyniku podpisywania pliku podpisem osobistym lub profilem zaufanym zostanie utworzony dodatkowy plik z
podpisem, Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem).
2. Dodatkowo Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê:
- w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z przes³anek okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).
3. Osoba uprawniona do komunikowania siê z Wykonawcami:
• Aneta Go³êbiewska - G³ówny Specjalista w Wydziale Zamówieñ Publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Wêgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Us³uga kompleksowej organizacji gali wrêczania wyró¿nieñ w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Spo³ecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacj± projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkociñska, ¦wiêciañska, Radzymiñska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zak³adzie Opiekuñczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodz±cego w sk³ad SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porz±dku i czysto¶ci na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zak³ad Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materia³ów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych bêd±cych na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja Strefy Innowacji podczas Krajowych Dni Pola
- "Dostawa nagród na potrzeby organizacji Konkursu Wiedzy o PPN oraz materia³ów edukacyjno-promocyjnych z podzia³em na 2 czê¶ci"
- " Dostawê i zakup materia³ów promocyjnych w ramach projektu "Via Marchionis - Szlak tradycji historycznych Brandenburgii i Ziemi Lubuskiej" - Etap I
- Dostawa znakowanych koszulek
- Zakup gad¿etów promocyjnych na Krajow± Konferencjê Elektroniki
- Dostawa butelek filtruj±cych
wiêcej: Czekolada i wyroby cukiernicze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.