Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi przygotowywania i dostarczania posiłków pacjentom oddziałów Ośrodka Klinicznego WIML wraz z dzierżawą pomieszczeń i wyposażenia kompleksu kuchennego WIML w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY INSTYTUT MEDYCYNY LOTNICZEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010132188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Krasińskiego 54/56
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-755
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wiml.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiml.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi przygotowywania i dostarczania posiłków pacjentom oddziałów Ośrodka Klinicznego WIML wraz z dzierżawą pomieszczeń i wyposażenia kompleksu kuchennego WIML w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02763b18-ee46-4b26-aa88-684e4f23274a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086837/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi przygotowywania i dostarczania posiłków pacjentom oddziałów Ośrodka Klinicznego WIML wraz z dzierżawą pomieszczeń i wyposażenia kompleksu kuchennego WIML w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wiml.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wiml.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały określone w rozdziale VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 6/ZP/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi przygotowywania i dostarczania posiłków pacjentom oddziałów Ośrodka Klinicznego WIML wraz z dzierżawą pomieszczeń i wyposażenia kompleksu kuchennego WIML w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku I do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
39315000-3 - Urządzenia restauracyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie certyfikatów
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wsad do kotła
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 600 000,00 zł.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Doświadczenie:
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na całodziennym żywieniu (śniadanie, obiad, kolacja) w zakładach opieki zdrowotnej (szpitale, zakłady opiekuńczo – lecznicze, domy pomocy społecznej, domy opieki) o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto dla okresu 12 miesięcy trwania usługi (wartość zrealizowanej rocznej usługi).
Wartości podane w dokumentach w walutach obcych należy przeliczyć wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu.
W odniesieniu do warunku doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do Oferty oświadczenie (wzór załącznik nr 4 do SWZ), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Powyższy warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże się doświadczeniem w realizacji usług opisanych w niniejszym ustępie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania spełniania warunku doświadczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Potencjał osobowy i techniczny:
- w zakresie potencjału osobowego
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje następującą osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia:
- dietetyk (co najmniej jedna osoba):
Posiadająca wykształcenie wyższe (z tytułem magistra lub licencjata) na kierunku dietetyka i posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie pracy przy realizacji usługi całodziennego żywienia zbiorowego w zakładach opieki zdrowotnej (szpitale, zakłady opiekuńczo – lecznicze, domy pomocy społecznej, domy opieki) na stanowisku dietetyka.
Osoba/y wskazane przez Wykonawcę muszą brać udział w realizacji zamówienia. Zmiana tych osób w trakcie realizacji zamówienia wymaga uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego. Nowe, zaproponowane przez Wykonawcę osoby, winny posiadać kwalifikacje i doświadczenie nie gorsze od tego wymaganego.
- w zakresie potencjału technicznego
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego, sporządzoną niewcześnie niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie:
- wskazanym w Rozdziale V SWZ ust. 1 pkt 1) i 2) (art. 108 ust. 1 pkt 1) i 2) uPzp), dotyczącej prawomocnego skazania za określone przestępstwa,
- wskazanym w Rozdziale V SWZ ust. 1 pkt 4) (art. 108 ust. 1 pkt 4) uPzp), dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie wskazanym w Rozdziale V SWZ ust. 1 pkt 5) (art. 108 ust. 1 pkt 5) uPzp), o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz.1616) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
c) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie wskazanym w Rozdziale V SWZ ust. 2 (art. 109 ust. 1 pkt. 4) uPzp), sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz usług (wzór – załącznik nr 5 do SWZ), wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) wykaz osób (wzór - załącznik nr 6 do SWZ), dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przez wykaz osób rozumie się wykaz osób w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdz. VI ust. 1;
c) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie niższej niż wskazanej w Rozdziale VI ust 1 lit. c) SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych usług:a) Przykładowego jadłospisu 10-dniowego dla diety podstawowej zawierającego oferowane menu z podaniem gramatury oferowanych potraw/produktów oraz kaloryczności z całego dnia.
b) Potwierdzenie jakości całodziennego zestawu żywieniowego (zawartości tłuszczu, węglowodanów, białka, błonnika oraz wartości energetycznej) w postaci zaświadczeń dla różnych diet (7 sztuk) wydanych, nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przez akredytowane laboratorium żywieniowe, potwierdzające jakość codziennego zestawu żywieniowego w ramach danej diety szpitalnej (1 dieta = 1 zaświadczenie).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Przykładowego jadłospisu 10-dniowego dla diety podstawowej zawierającego oferowane menu z podaniem gramatury oferowanych potraw/produktów oraz kaloryczności z całego dnia.b) Potwierdzenie jakości całodziennego zestawu żywieniowego (zawartości tłuszczu, węglowodanów, białka, błonnika oraz wartości energetycznej) w postaci zaświadczeń dla różnych diet (7 sztuk) wydanych, nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przez akredytowane laboratorium żywieniowe, potwierdzające jakość codziennego zestawu żywieniowego w ramach danej diety szpitalnej (1 dieta = 1 zaświadczenie).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 28 000,00 zł.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://wiml.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-11 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktów dezynfekujących z podziałem na 2 części
- "Świadczenie usługi serwisowania Aparatu Carestream RTG DRX Evolution Plus oraz tabletu DRX-1 Transporter z dekoderem na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Dostawa medali za zasługi dla Straży Granicznej oraz odznak Straży Granicznej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (3 szt.), administrowanych przez ZGN Wola - TZOM Ogrodowa w 2025 roku (ul. Hrubieszowska 4 m. 12, ul. Hrubieszowska 6 m. 5b, ul. Sienna 57 m. 13).
- Opracowanie projektu budowlanego przebudowy podwórka w rejonie ul. Staszica 5, 5A, Wolskiej 38, 40, 40A na dz. ew. nr 72 z obrębu 6-03-19.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 454 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej i sanitarnej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 20.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
- Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla mieszkańców DPS
- Świadczenie usług gastronomicznych wraz z dostawą całodziennych gotowych posiłków w formie cateringu do Szpitala Puckiego Sp. z o.o. w Pucku
- Świadczenie usługi przygotowywania i dostarczania posiłków pacjentom oddziałów Ośrodka Klinicznego WIML wraz z dzierżawą pomieszczeń i wyposażenia kompleksu kuchennego WIML w Warszawie
- [U/2/TP/2025] Usługa cateringowa eventów odbywających się podczas meczów na Stadionie Opolskim.
- Usługa polegająca na zapewnieniu wyżywienia podczas spotkań Podkarpackiego Komitetu Rozwoju Polityki Społecznej, Podkarpackiego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej oraz podczas zajęć na uczelniach
więcej: Urządzenia restauracyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.