Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00100296/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
- 2022/BZP 00113576/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-07
- 2022/BZP 00170408/01 - Wynik z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przeb. wraz ze zm. sposobu użytk. bud. techn. na bud. użyt. publ. przezn. na cele kult. przy ul. W. Witosa w Knurowie w ramach projektu "Nowoczesny Dom Kultury w Knurowie - Centrum Kultury Hard Club"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM KULTURY" W KNUROWIE
1.2.) Oddział zamawiającego: Mariusz Kowalczyk - dyrektor
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276905572
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Niepodległości 26
1.4.2.) Miejscowość: Knurów
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 330-36-80
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@centrum-kultury.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum-kultury.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kultura i sztuka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119386
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00100296/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.6. Rodzaj zamawiającego Przed zmianą:
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Po zmianie:
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2022-11-15
Po zmianie:
2022-11-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Termin wykonania zamówienia:
1) termin rozpoczęcia robót: od dnia przekazania Wykonawcy Terenu budowy;
2) termin zakończenia: do dnia 15.11.2022 r.
3) termin przekazania Terenu budowy - do 7 dni od daty podpisania Umowy.
2. Wyznacza się następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1) Mariusz Kowalczyk - Dyrektor Centrum Kultury, tel. 32 332 63 74 lub 697 915 835,
e-mail: sekretariat@centrum-kultury.pl
Po zmianie:
1. Termin wykonania zamówienia:
1) termin rozpoczęcia robót: od dnia przekazania Wykonawcy Terenu budowy;
2) termin zakończenia: do dnia 30.11.2022 r.
3) termin przekazania Terenu budowy - do 7 dni od daty podpisania Umowy.
2. Wyznacza się następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1) Mariusz Kowalczyk - Dyrektor Centrum Kultury, tel. 32 332 63 74 lub 697 915 835,
e-mail: sekretariat@centrum-kultury.pl
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1) wystąpienia prac dodatkowych spełniających wymagania określone w art. 455 ust. 2 ustawy PZP,
2) zmiany terminu określonego w § 4 ust. 1 pkt 2) umowy w przypadku:
a) wystąpienia konieczności wykonania prac dodatkowych, o których mowa w pkt 1) niniejszego ustępu,
b) działania siły wyższej, z zastrzeżeniem § 14 ust. 7 umowy,
c) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
d) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 8 ust. 1 umowy,
e) przedłużenia się terminu uzyskania przez Wykonawcę lub Zamawiającego opinii, uzgodnień i zatwierdzeń, wydawanych przez osoby trzecie i organy administracji publicznej, ponad 30 (trzydzieści) dni od daty złożenia przez Wykonawcę lub Zamawiającego kompletnego wniosku o wydanie opinii, uzgodnienia lub zatwierdzenia,
f) nieprzekazania przez Zamawiającego Terenu budowy Wykonawcy w terminie ustalonym w § 2 ust. 2 pkt 1) umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
g) wystąpienia konieczności dokonania uzgodnień z Zamawiającym dotyczących realizacji robót, w tym między innymi procedury związanej z uzgodnieniem technologii prac lub ze zmianą rozwiązań projektowych.
3) ograniczenia zakresu Przedmiotu Umowy w przypadku, o którym mowa w § 9 ust. 7 umowy oraz związanego z tym zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy.
4) wprowadzenia rozwiązań zamiennych i robót zamiennych, o których mowa w § 7 umowy, pod warunkiem, iż zmiany te zostaną zaakceptowane przez nadzór autorski i Zamawiającego, w tym zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, o którym mowa odpowiednio w § 7 pkt 3) i pkt 4) umowy.
5) zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w § 9 ust. 1 umowy w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych.
6) aktualizacji Harmonogramu realizacji z przyczyn zaakceptowanych przez Zamawiającego.
7) zmiany osób wymienionych w § 3 ust. 2 pkt 1) umowy oraz w § 16 ust. 1 umowy - zgodnie z wymaganiami oraz w przypadkach określonych w § 3 ust. 2 pkt 2) – 5) umowy oraz w § 16 umowy,
8) zmiany zakresu robót powierzanych Podwykonawcom, określonego w § 5 ust. 1 umowy.
9) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 9 ust. 1 umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, zgodnie z ustaleniami zawartymi w § 9 ust. 9 umowy.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 dopuszczalne są pod następującymi warunkami:
1) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do pisemnego wykazania zasadności wprowadzenia zmian;
2) druga Strona nie ma obowiązku wyrażenia zgody na zmianę umowy, nawet jeśli wystąpiły okoliczności, o których mowa w ust. 2;
3) zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
Po zmianie:
1. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1) wystąpienia prac dodatkowych spełniających wymagania określone w art. 455 ust. 2 ustawy PZP,
2) zmiany terminu określonego w § 4 ust. 1 pkt 2) umowy w przypadku:
a) wystąpienia konieczności wykonania prac dodatkowych, o których mowa w pkt 1) niniejszego ustępu,
b) działania siły wyższej, z zastrzeżeniem § 14 ust. 7 umowy,
c) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
d) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 8 ust. 1 umowy,
e) przedłużenia się terminu uzyskania przez Wykonawcę lub Zamawiającego opinii, uzgodnień i zatwierdzeń, wydawanych przez osoby trzecie i organy administracji publicznej, ponad 30 (trzydzieści) dni od daty złożenia przez Wykonawcę lub Zamawiającego kompletnego wniosku o wydanie opinii, uzgodnienia lub zatwierdzenia,
f) nieprzekazania przez Zamawiającego Terenu budowy Wykonawcy w terminie ustalonym w § 2 ust. 2 pkt 1) umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
g) wystąpienia konieczności dokonania uzgodnień z Zamawiającym dotyczących realizacji robót, w tym między innymi procedury związanej z uzgodnieniem technologii prac lub ze zmianą rozwiązań projektowych.
h) wad i braków w dokumentacji projektowej wyszczególnionej w § 1 ust. 6, mających wpływ na realizację Umowy, z zastrzeżeniem § 3 ust. 1 pkt 28) Umowy;
i) zmiany postanowień Umowy wynikające z umów o dofinansowanie ze źródeł zewnętrznych zamówienia wymienionego w § 1 ust. 1 Umowy.
3) ograniczenia zakresu Przedmiotu Umowy w przypadku, o którym mowa w § 9 ust. 7 umowy oraz związanego z tym zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy.
4) wprowadzenia rozwiązań zamiennych i robót zamiennych, o których mowa w § 7 umowy, pod warunkiem, iż zmiany te zostaną zaakceptowane przez nadzór autorski i Zamawiającego, w tym zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, o którym mowa odpowiednio w § 7 pkt 3) i pkt 4) umowy.
5) zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w § 9 ust. 1 umowy w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych.
6) aktualizacji Harmonogramu realizacji z przyczyn zaakceptowanych przez Zamawiającego.
7) zmiany osób wymienionych w § 3 ust. 2 pkt 1) umowy oraz w § 16 ust. 1 umowy - zgodnie z wymaganiami oraz w przypadkach określonych w § 3 ust. 2 pkt 2) – 5) umowy oraz w § 16 umowy,
8) zmiany zakresu robót powierzanych Podwykonawcom, określonego w § 5 ust. 1 umowy.
9) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 9 ust. 1 umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, zgodnie z ustaleniami zawartymi w § 9 ust. 9 umowy.
10) zmiany terminu płatności ustalonego w § 10 ust. 13.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 dopuszczalne są pod następującymi warunkami:
1) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do pisemnego wykazania zasadności wprowadzenia zmian;
2) druga Strona nie ma obowiązku wyrażenia zgody na zmianę umowy, nawet jeśli wystąpiły okoliczności, o których mowa w ust. 2;
3) zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-14 10:00
Po zmianie:
2022-04-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-14 12:00
Po zmianie:
2022-04-20 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-05-13
Po zmianie:
2022-05-19
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Jednodniowe wycieczki dla dzieci z placówek oświatowych w Knurowie
- Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Knurów w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Obsługa eksploatacyjno-remontowa oraz modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Stargard w 2025 roku.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.