eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówPrzeb. wraz ze zm. sposobu użytk. bud. techn. na bud. użyt. publ. przezn. na cele kult. przy ul. W. Witosa w Knurowie w ramach projektu "Nowoczesny Dom Kultury w Knurowie - Centrum Kultury Hard Club"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przeb. wraz ze zm. sposobu użytk. bud. techn. na bud. użyt. publ. przezn. na cele kult. przy ul. W. Witosa w Knurowie w ramach projektu "Nowoczesny Dom Kultury w Knurowie - Centrum Kultury Hard Club"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM KULTURY" W KNUROWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Mariusz Kowalczyk - dyrektor

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276905572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 26

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 330-36-80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@centrum-kultury.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum-kultury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kultura i sztuka

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeb. wraz ze zm. sposobu użytk. bud. techn. na bud. użyt. publ. przezn. na cele kult. przy ul. W. Witosa w Knurowie w ramach projektu "Nowoczesny Dom Kultury w Knurowie - Centrum Kultury Hard Club"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83cd774b-ae2b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039240/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przeb. wraz ze zm. sposobu użytk. bud. techn. na bud. użyt. publ. przezn. na cele kult. przy ul. W. Witosa w Knurowie w ramach projektu "Nowoczesny Dom Kultury w Knurowie - Centrum Kultury Hard Club"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100296/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CK/ZP/5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4020922,80 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3891325,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku technicznego na budynek użyteczności publicznej przeznaczonego na cele kulturalne przy ul. Wincentego Witosa w Knurowie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) przebudowę istniejącego, dwukondygnacyjnego budynku, w tym m. in.:
a) roboty fundamentowe;
b) roboty murarskie;
c) wykonanie nowego dachu;
d) wykonanie nowych posadzek;
e) wykonanie nowego sufitu podwieszanego;
f) montaż projektowanej zewnętrznej stolarki otworowej;
g) montaż projektowanej wewnętrznej stolarki otworowej;
h) wykonanie nowych instalacji wewnętrznych;
i) wyburzenia ścian i zamurowania otworów okiennych;
j) wykucie otworów, wstawienie nadproży;
k) roboty wykończeniowe wewnętrzne;
2) wykonanie aranżacji wnętrz obejmujące:
a) wyposażenie mobilne;
b) wyposażenie projektowane na wymiar;
c) materiały wykończeniowe;
d) drobne wyposażenie – akcesoria;
e) wyposażenie gastronomiczne;
3) wykonanie instalacji wewnętrznych:
a) wykonanie instalacji elektrycznej, w tym m. in. :
instalację zasilania obiektu,
instalację wyłącznika Wgp.poż.,
instalację gniazd 230V,
instalację oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego,
instalację oświetlenia zewnętrznego,
instalację zasilania urządzeń wentylacji mechanicznej,
instalację zasilania urządzeń klimatyzacji,
instalację internetową,
instalację antywłamaniową i monitoringu,
instalację ogrzewania wpustów dachowych,
instalację oddymiania klatki schodowej,
instalację zasilania windy oraz oświetlenia szybu windy,
instalację zasilania obiegów grzewczych,
instalację fotowoltaiczną,
instalację piorunochronną,
instalację uziemienia,
instalację połączeń wyrównawczych,
rozdzielnice elektryczne,
b) wykonanie instalacji ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji;
c) wykonanie instalacji wody, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej;
4) budowę przyłącza i zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej;
5) zagospodarowanie terenu wokół budynku, w tym:
a) budowę chodników pieszych z kostki brukowej betonowej;
b) budowę miejsc postojowych o nawierzchni utwardzonej;
c) budowę drogi dojazdowej do budynku o nawierzchni utwardzonej;
d) dostawę i montaż ogrodzenia z paneli i linek wraz ze słupkami i donicami.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę.
5. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej stanowiącej Zał. Nr 3 do wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261410-1 - Izolowanie dachu

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45262520-2 - Roboty murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45313100-5 - Instalowanie wind

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45451200-5 - Zakładanie paneli

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9051748,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12646957,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10645650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany "PLAST-BUD" Mariusz Dawidowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277884487

7.3.3) Ulica: ul. Wiślana 17/4

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-119

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10645650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.