Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00100296/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
- 2022/BZP 00113576/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-07
- 2022/BZP 00119386/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przeb. wraz ze zm. sposobu użytk. bud. techn. na bud. użyt. publ. przezn. na cele kult. przy ul. W. Witosa w Knurowie w ramach projektu "Nowoczesny Dom Kultury w Knurowie - Centrum Kultury Hard Club"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM KULTURY" W KNUROWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Mariusz Kowalczyk - dyrektor
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276905572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 26
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 330-36-80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@centrum-kultury.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum-kultury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kultura i sztuka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeb. wraz ze zm. sposobu użytk. bud. techn. na bud. użyt. publ. przezn. na cele kult. przy ul. W. Witosa w Knurowie w ramach projektu "Nowoczesny Dom Kultury w Knurowie - Centrum Kultury Hard Club"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83cd774b-ae2b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039240/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przeb. wraz ze zm. sposobu użytk. bud. techn. na bud. użyt. publ. przezn. na cele kult. przy ul. W. Witosa w Knurowie w ramach projektu "Nowoczesny Dom Kultury w Knurowie - Centrum Kultury Hard Club"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100296/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CK/ZP/5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4020922,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3891325,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku technicznego na budynek użyteczności publicznej przeznaczonego na cele kulturalne przy ul. Wincentego Witosa w Knurowie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) przebudowę istniejącego, dwukondygnacyjnego budynku, w tym m. in.:
a) roboty fundamentowe;
b) roboty murarskie;
c) wykonanie nowego dachu;
d) wykonanie nowych posadzek;
e) wykonanie nowego sufitu podwieszanego;
f) montaż projektowanej zewnętrznej stolarki otworowej;
g) montaż projektowanej wewnętrznej stolarki otworowej;
h) wykonanie nowych instalacji wewnętrznych;
i) wyburzenia ścian i zamurowania otworów okiennych;
j) wykucie otworów, wstawienie nadproży;
k) roboty wykończeniowe wewnętrzne;
2) wykonanie aranżacji wnętrz obejmujące:
a) wyposażenie mobilne;
b) wyposażenie projektowane na wymiar;
c) materiały wykończeniowe;
d) drobne wyposażenie – akcesoria;
e) wyposażenie gastronomiczne;
3) wykonanie instalacji wewnętrznych:
a) wykonanie instalacji elektrycznej, w tym m. in. :
instalację zasilania obiektu,
instalację wyłącznika Wgp.poż.,
instalację gniazd 230V,
instalację oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego,
instalację oświetlenia zewnętrznego,
instalację zasilania urządzeń wentylacji mechanicznej,
instalację zasilania urządzeń klimatyzacji,
instalację internetową,
instalację antywłamaniową i monitoringu,
instalację ogrzewania wpustów dachowych,
instalację oddymiania klatki schodowej,
instalację zasilania windy oraz oświetlenia szybu windy,
instalację zasilania obiegów grzewczych,
instalację fotowoltaiczną,
instalację piorunochronną,
instalację uziemienia,
instalację połączeń wyrównawczych,
rozdzielnice elektryczne,
b) wykonanie instalacji ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji;
c) wykonanie instalacji wody, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej;
4) budowę przyłącza i zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej;
5) zagospodarowanie terenu wokół budynku, w tym:
a) budowę chodników pieszych z kostki brukowej betonowej;
b) budowę miejsc postojowych o nawierzchni utwardzonej;
c) budowę drogi dojazdowej do budynku o nawierzchni utwardzonej;
d) dostawę i montaż ogrodzenia z paneli i linek wraz ze słupkami i donicami.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę.
5. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej stanowiącej Zał. Nr 3 do wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261410-1 - Izolowanie dachu
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45262520-2 - Roboty murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45313100-5 - Instalowanie wind
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45451200-5 - Zakładanie paneli
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9051748,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12646957,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10645650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany "PLAST-BUD" Mariusz Dawidowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277884487
7.3.3) Ulica: ul. Wiślana 17/4
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-119
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "PLAST-BUD" MARIUSZ DAWIDOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "PLAST-BUD" MARIUSZ DAWIDOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10645650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Dubienka
- ,, Modernizacja świetlicy wiejskiej w Daszowie,,
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.