eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZP/CZD/071/21 Usługa konserwacji, eksploatacji, montażu i napraw instalacji i urządzeń w branży elektrycznej budynków IPCZD



Ogłoszenie z dnia 2021-07-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119675 z dnia 2021-07-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP/CZD/071/21 Usługa konserwacji, eksploatacji, montażu i napraw instalacji i urządzeń w branży elektrycznej budynków IPCZD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czd.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ipczd.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/CZD/071/21 Usługa konserwacji, eksploatacji, montażu i napraw instalacji i urządzeń w branży elektrycznej budynków IPCZD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14965d10-bd4a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068134/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/CZD/071/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 598722,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi w zakresie konserwacji, eksploatacji, montażu i napraw instalacji i urządzeń branży
elektrycznej IPCZD.Zakres prac zlecanych na bieżąco w branży elektrycznej:1. Modernizacje
instalacji elektrycznych: stacji, rozdzielni, siłowych, oświetleniowych, sygnalizacyjnych 2.
Usuwanie wszelkich awarii / usterek w systemie elektroenergetycznym w trybie
natychmiastowym. System obejmuje:- dwusekcyjną rozdzielnię 15 kV,- zasilacze UPS-y – 8
szt.,- agregaty prądotwórcze - 6 szt. ,- stacje trafo - 6 szt.- rozdzielnie budynkowe n.n. - 19 szt.,-
rozdzielnice piętrowe i obszarowe - 214 szt.,- linie kablowe 15 kV i n.n.,- układy do kompensacji
mocy biernej - 12 szt,- układy zasilające pomieszczenia grupy 2,- układy zasilające 24 V - 10
szt..3. W przypadku wystąpienia możliwości utraty ciągłości zasilania zapewnienie zasilania
tymczasowego. 4. Montaż nowych instalacji: oświetleniowych, gniazd wtykowych, sieci
komputerowych, telefonicznych, sygnalizacyjnych, układów IT5. Naprawy sprzętu AGD.6. Prace
pomiarowe: ochrony przeciwporażeniowej, natężenia oświetlenia, rezystancji uziemienia itp.7.
Wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do zapewnienia funkcjonowania instalacji i
urządzeń elektrycznych budynków Instytutu, które nie wymagają zastosowania dodatkowych sił i
środków i nie wykraczają poza obiekty objęte obsługą,8. Wykonania zaleceń wynikających z
przeglądów, warunków pracy/ kontroli jednostek zewnętrznych/ nakazów.9. Przestrzeganie
przepisów BHP i PPOŻ w szczególności.10. Utrzymanie w czystości i porządku obsługiwanych
miejsc wraz z szachtami.11. Zabezpieczanie miejsca awarii przed dostępem osób trzecich i
niezwłocznie przystąpić do jej usuwania12. Czyszczenia opraw i lamp oświetleniowych dwa razy
do roku lub w razie potrzeby.13. Sporządzanie i dostarczenie protokołów/kart pracy z
wykonanych pomiarów, przeglądów i innych prac wraz z odpowiednio wszelkimi informacjami
oraz zaleceniami, wnioskami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565104,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 817441,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565104,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Łepkowska EL-SERVICE Instalacje Elektryczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132568229

7.3.3) Ulica: Aleja marsz. Józefa Piłsudskiego 65/2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565104,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

2021-07-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.