eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AugustówDobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie



Ogłoszenie z dnia 2025-02-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790317038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 12

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 876444284

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.liszewska@spzoz.augustow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.augustow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa4daa26-87b3-4174-9605-1b8bdf53418f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022390/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa4daa26-87b3-4174-9605-1b8bdf53418f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-a4d4059a-c6fc-11ed-9355-06954b8c6cb9
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady
i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków , wszelkie informacje nt. środków komunikacji znajdują się w Rozdziale 7 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
15. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/ZP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz zamawiającego usługi ochrony ubezpieczeniowej w zakresie dobrowolnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej podmiotu leczniczego.
2. Szczegółowy opis warunków zamówienia (ubezpieczenia) określono w Załączniku nr 2 SWZ oraz w Załączniku 5 SWZ – projekt umowy.
3. Dane konieczne do ustalenia oceny ryzyka i przedmiotu ubezpieczenia określono w Załączniku nr 9 SWZ - Zestawienie szkodowości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem kryteriów ustalonych w rozdziale 15 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w myśl przepisów Ustawy o Działalności Ubezpieczeniowej i Reasekuracyjnej, w grupie ubezpieczeń 13 (punkt 13) Działu II Załącznika do UDUiR

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w myśl przepisów Ustawy o Działalności Ubezpieczeniowej i Reasekuracyjnej, w grupie ubezpieczeń 13 Działu II Załącznika do UDUiR

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

16. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 i 4 do SWZ.
3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. – Załącznik nr 6
do SWZ
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 7
do SWZ
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, którym mowa w pkt. 2) składa każdy z Wykonawców.

Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków c.d w rozdziale 9 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, dopuszczają wprowadzenie następujących zmian do Umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia:
a) w zakresie objęcia ochroną dodatkowego ryzyka ubezpieczeniowego, jeżeli konieczność zmiany ujawniła się po terminie składania ofert w postępowaniu – z zastrzeżeniem, że wskutek każdej kolejnej przedmiotowej zmiany dodatkowa składka, nie przekroczy 50% wartości pierwotnej składki, o której mowa w § 5 ust. 1. Zmiana może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego / Ubezpieczonego.
b) w zakresie zmiany przedmiotu ubezpieczenia, zakresu ubezpieczenia, nowego ryzyka ubezpieczeniowego, wysokości sumy gwarancyjnej, sublimitów, franszyz, udziałów własnych, klauzul, miejsc w których znajduje się mienie Ubezpieczającego, składek, okresów ubezpieczenia,
1) jeżeli konieczność zmiany ujawniła się po terminie składania ofert w postępowaniu,
2) w przypadku nierozstrzygnięcia we właściwym terminie postępowania o udzielenie zamówienia zapewniającego zachowanie ciągłości ochrony ubezpieczeniowej Ubezpieczonego,
3) w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na ubezpieczenia,
4) w przypadku konieczności objęcia nowego ryzyka ubezpieczeniowego ochroną ubezpieczeniową, przyjęcia do ubezpieczenia nowej działalności Ubezpieczającego / Ubezpieczonego,
5) zmiany rodzaju lub wartości mienia posiadanego przez Ubezpieczającego / Ubezpieczonego,
6) wyczerpania lub obniżenia sumy gwarancyjnej bądź sublimitów w wyniku wypłaty odszkodowania,
7) zmiany w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego / Ubezpieczonego,
8) konieczności zwiększenia sumy gwarancyjnej w związku z potrzebą urealnienia kwot na pokrycie szkód (np. wskutek inflacji, dynamicznego wzrostu cen materiałów i usług), lub innych okoliczności,
– z zastrzeżeniem, że wskutek przedmiotowej zmiany wzrost lub obniżenie składki spowodowany każdą zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej składki, o której mowa w § 5 ust. 1. Dodatkowa składka lub jej zwrot zostanie rozliczona pro rata temporis za każdy dzień udzielanej ochrony ubezpieczeniowej na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy. Zmiany mogą zostać wprowadzone niezależnie od możliwości skorzystania przez Ubezpieczającego z opcji. Zmiana może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela.
c) gdy nowe ogólne warunki ubezpieczeń mają zastąpić dotychczasowe ogólne warunki ubezpieczeń wskazane w § 2 ust. 1 – z zastrzeżeniem, że wskutek tej zmiany zostaną wprowadzone ogólne warunki ubezpieczeń na korzyść Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a taka zmiana nie będzie skutkować wzrostem składki określonej pierwotnie w § 5 ust. 1 lub ust. 2 lub stawek określonych w Załączniku nr 2 do Umowy. Zmiana może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela.
d) w zakresie zmiany terminu okresu obowiązywania Umowy maksymalnie o dodatkowe 12 miesięcy:
1) Wskutek przedmiotowej zmiany wzrost składki spowodowany wszystkimi zmianami nie przekroczy 2/3 wartości pierwotnej składki, o której mowa w § 5 ust. 1.
2) Łączne zmiany (przedłużenia) okresu obowiązywania Umowy / okresu ubezpieczenia nie przekroczą terminu określonego w art. 434 ust. 2 PrZamPubl (4 lata).
3) Gdy zmiana terminu wykonania zamówienia jest korzystna z powodów ekonomicznych dla Ubezpieczającego (np. wystąpiła zmiana na rynku ubezpieczeń poprzez wzrost składek, a zmiana terminu obowiązywania Umowy spowoduje oszczędności co wynikać będzie np. z rekomendacji Brokera) lub gdy wskutek przedłużonego bądź nierozstrzygniętego postępowania o zamówienie publiczne wystąpi ryzyko niezachowania ciągłości ochrony ubezpieczeniowej.
4) Dodatkowa składka za wprowadzenie zmiany terminu, zostanie obliczona pro rata temporis według stawek lub składek dotychczasowych.

cd. w § 6 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na platformie E-Zamówienia: https://ezamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-05 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający w celu ograniczenia liczby wykonawców zaproszonych do negocjacji zastosuje kryteria oceny ofert
określone w rozdziale 14 niniejszej SWZ, co oznacza, że w przypadku skorzystania z możliwości negocjacji, Zamawiający do
negocjacji zaprosi trzech wykonawców, których oferty zdobyły najwięcej punktów w kryterium oceny ofert, tj. przedstawiają
najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa rozdziale 15 pkt. 1 SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.